AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hei jeg leter etter en tattovør helst i Akershus som er flink på tegne disney og portetter (ansiktstrekk) og eventuelt en som eventuelt kunne tegnet tattoveringen jeg ønsker for meg noen som har noen og anbefale. Da hadde jeg blitt veldig takknemlig vet nemlig hva jeg vil ha men trenger noen til og. Få det ned på papir og kropp 😜 Anonymkode: 46484...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Del Skrevet 8. oktober 2017 Søk opp noen salonger og gå gjennom portefolien deres Anonymkode: 09df5...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Del Skrevet 8. oktober 2017 Sjekk ut Amber tattoo mariellroyseth_art og lillehildetattoo på insta - der ser du hva de har gjort. Ellers liker jeg også unclemaxtattooshop, lokkatattoo. Alle i Oslo Anonymkode: 26434...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå