Gå til innhold

Appen too good to go?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med denne?

Jeg reagerer litt på at man bestiller på forhånd, og det står f eks at de har 5+ retter tilgjengelige. Men hvordan i all verden kan de vite det flere timer før? Og, kan jeg regne med at jeg får et ordentlig måltid?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den. Ett av bakeriene i tøffelavstand fra inngangsdøren min er medlem der.

I en pakke til 35 kroner er det: 1 brød. 1 påsmurt (har fått røkelaks og egg, karbonadesmørbrød og med ost/skinke) og 2 søte bakervarer (har fått berlinerboller, skolebrød, solskinnsboller og annet kaffesnadder).

Dette gjelder altså det bakeriutsalget som jeg bruker appen hos. Det trenger ikke være likt med hva andre bakeriutsalg eller serveringsteder har i sine poser.

Jeg tror de setter tilgjengelig antall utifra et normalsalg i butikken og normalbestilling. 

Det høres ut som det er middagssteder du tenker på?

Anonymkode: 51f98...801

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker den. Ett av bakeriene i tøffelavstand fra inngangsdøren min er medlem der.

I en pakke til 35 kroner er det: 1 brød. 1 påsmurt (har fått røkelaks og egg, karbonadesmørbrød og med ost/skinke) og 2 søte bakervarer (har fått berlinerboller, skolebrød, solskinnsboller og annet kaffesnadder).

Dette gjelder altså det bakeriutsalget som jeg bruker appen hos. Det trenger ikke være likt med hva andre bakeriutsalg eller serveringsteder har i sine poser.

Jeg tror de setter tilgjengelig antall utifra et normalsalg i butikken og normalbestilling. 

Det høres ut som det er middagssteder du tenker på?

Får man på en måte abonnement hos de butikkene man selv ønsker? Vi kunne godt tenke oss noe middagsmatopplegg. Har du noe erfaring med dette?

Anonymkode: e86ef...66d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får man på en måte abonnement hos de butikkene man selv ønsker? Vi kunne godt tenke oss noe middagsmatopplegg. Har du noe erfaring med dette?

Anonymkode: e86ef...66d

Middag har jeg dessverre ikke prøvd. Det er fordi jeg prioriterer å reise hjem etter jobb, og skal jeg da bruke det serveringsstedet som er nærmest hjemme så må jeg kjøre dit. Det blir litt mye styr når jeg er sulten etter jobb.

Så til det du ellers spør om:

Nei. Det er ikke mulig å opprette noen abonnementsordning. 

Ikke alle serveringssteder eller utsalg har meldt seg på i Too good to go, så du må laste ned app'en og se hvilke medlemmer de har i de områdene du beveger deg.

Det jeg vet er at for middager så tar du maten med deg. Du kan altså ikke betale en brøkdel av normal utsalgspris og spise maten på serveringsstedet. Og du må selv hente. Det er ingen som kommer med varene til deg.

Jeg liker løsningen, og det er nok fordi mitt bakeriutsalg har skikkelig gode varer og veldig hyggelig betjening. Jeg handler der på jevn basis, - ikke bare når jeg bruker appen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...