Gå til innhold

samboer sendt med ambulansen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Uff, dette var en trist tråd. TS, hvorfor er dere i det hele tatt sammen når du bryr deg så lite?

Anonymkode: 82d7e...604

Hallo??? Har du lest tråden??

Hun hadde to sovende barn hjemme! Kan jo ikke bare dra fra de heller...

Vil tro det er ganske vanlig at den ene blir hjemme med barna, mens den syke drar på sykehus/legevakt. Har selv blitt hentet med ambulanse ett par ganger, og da har mannen måttet bli hjemme, selv om han ønsket å være med.

Godt å høre at det gikk bra TS.

Anonymkode: a389c...765

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt! TS hadde barn som sov, OG det er tusen forskjellige måter å reagere på når en person er i krise. 

Anonymkode: f29ee...ba2

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, dette var en trist tråd. TS, hvorfor er dere i det hele tatt sammen når du bryr deg så lite?

Anonymkode: 82d7e...604

:P

Ja, det er helt innafor å reise fra barn :roll:

Anonymkode: 9f96e...fc1

Skrevet
22 hours ago, minister-mio said:

Hva hjelper det ts med sånne spørsmål? Det er da ikke sikkert de var sammen da det skjedde. Kanskje de har små barn noen må ta seg av?

Når Ts ikke gir noe informasjon man kan ta den på, så må man prøve å fiske det frem, vettu #kgkultur

Anonymkode: 147b8...7f2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk bra. Men det skumle var at de ikke helt fant ut hva det var, bare tippet at det var allergisk sjokk. Hadde ikke overlevd hvis helekopter ikke hadde kommet. Klarte nesten ikke puste selv med adrenalin.

Anonymkode: 7634d...6ed

Så bra det gikk bra! Dumt de ikke fant ut av det - men dere bør kanskje prøve å finne ut hva han spiste og slikt den dagen eller om andre ting var uvanlig som kan ha ført til det? Jeg har opplevd noe lignende selv - og det var fordi jeg hadde spist noe som inneholdt hasselnøtter som ikke tidligere inneholdt hasselnøtter (endret oppskrift).

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke. I akuttmottaket spør vi alltid pasienten om nærmeste pårørende, om de er informert, eller hvorvidt pasienten ønsker å ringe de selv eller om vi skal kontakte de. Dette uavhengig av alvorlighetsgrad. Pasienten kan selvsagt si at an ikke ønsker å varsle pårørende, eller avvente.

Anonymkode: d1063...eba

Dette stemmer heller ikke etter min erfaring. Jeg har vært innlagt sikkert over 100 ganger, noen ganger spør de om navn på pårørende stemmer eller om jeg vil gjøre endringer, men de har ikke noen gang spurt om de skal ringe noen for meg (har hatt med mobil selv da, og vært i stand til å bruke den - så mulig det er forklaringen?). 

Anonymkode: 4ed47...0fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...