Gå til innhold

samboer sendt med ambulansen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboer bl sendt med ambulansen pg av at ikke fikk puste. Tar det lang tid før man hører noe eller rigner de i det hele tatt for å si noe?

Anonymkode: 7634d...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke de ringer deg. Da ringer han nok selv. 

Hvorfor ble du ikke med? 

Anonymkode: 30329...f09

• Liker 6
Skrevet

Regner med at samboeren din ringer eller sender melding når han føler seg bedre.

Skrevet

Som hen over sa, hvorfor ble du ikke med?

Skrevet
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Fordi vi har 2 barn som ligger å sover.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi vi har 2 barn som ligger å sover.

Det er god nok grunn til å bli hjemme. Synes du skal ringe noen i familien som kan passe barna, enten på din eller hans side, eller venner dere stoler på, så kan du dra ned til sykehuset.

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Det er god nok grunn til å bli hjemme. Synes du skal ringe noen i familien som kan passe barna, enten på din eller hans side, eller venner dere stoler på, så kan du dra ned til sykehuset.

Ikke vits i. Blir mest sannsynlig bare sendt hjem igjen hvis han er stabil. Det ble min mann da jeg ble hastet til sykehuset i ambulanse pga blødning i halsen.. Kan like så gjerne vente på tlf.. 

Anonymkode: c9ff3...8f1

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke vits i. Blir mest sannsynlig bare sendt hjem igjen hvis han er stabil. Det ble min mann da jeg ble hastet til sykehuset i ambulanse pga blødning i halsen.. Kan like så gjerne vente på tlf.. 

Anonymkode: c9ff3...8f1

Det kan være, allikevel ville jeg gjort det.

• Liker 4
Skrevet

Er det noen som vet om det går an å ringe legevakt evt bare for å spørre hvordan ting går? Er usikker på om ble sendt til sykehus eller legevakta. Svarer ikke på tlf

Anonymkode: da6c2...249

Skrevet

Jeg ville nok også prøvd å skaffe pass. De er dessverre såpass overbelastet at de sjelden prioriterer å ringe pårørende. Men han har kanskje med mobil og kan ringe selv når det ordner seg? Må være jævlig å sitte hjemme. Klem til deg TS:)

Anonymkode: 4ed47...0fb

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet om det går an å ringe legevakt evt bare for å spørre hvordan ting går? Er usikker på om ble sendt til sykehus eller legevakta. Svarer ikke på tlf

Anonymkode: da6c2...249

Ring sykehuset og hør om han er der. Hvis ikke, ring legevakten.
Før mobilens tid ringte jeg hele tiden og hørte ang mamma. Jeg var liten og redd:)

Anonymkode: 4ed47...0fb

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det med samboern TS?

Anonymkode: d5093...16c

Skrevet

Ja, hvordan går det ts?

Kan for øvrig opplyse om at sykehuset pleier ikke å ringe om personen ikke dør da. Måtte selv ringe for å få opplysninger.

Anonymkode: 19274...a7d

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke de ringer deg. Da ringer han nok selv. 

Hvorfor ble du ikke med? 

Anonymkode: 30329...f09

14 timer siden, HalldirV2 skrev:

Hva hjelper det ts med sånne spørsmål? Det er da ikke sikkert de var sammen da det skjedde. Kanskje de har små barn noen må ta seg av?

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble oppringt da faren min havnet på sykehuset. Det var alvorlig da, men da var de opptatt av å få meg som nærmeste pårørende til sykehuset så fort som mulig for å gi informasjon. Jeg vil mao tro de varsler pårørende når det er alvorlig, men du kan ikke vente på det heller. Få noen til å passe barna on mulig og reis til sykehuset, er mitt råd.

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan går det ts?

Kan for øvrig opplyse om at sykehuset pleier ikke å ringe om personen ikke dør da. Måtte selv ringe for å få opplysninger.

Det gikk bra. Men det skumle var at de ikke helt fant ut hva det var, bare tippet at det var allergisk sjokk. Hadde ikke overlevd hvis helekopter ikke hadde kommet. Klarte nesten ikke puste selv med adrenalin.

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvordan går det ts?

Så hyggelig skrevet av deg🙄

Anonymkode: 7d422...cbb

Skrevet

Dette stemmer ikke. I akuttmottaket spør vi alltid pasienten om nærmeste pårørende, om de er informert, eller hvorvidt pasienten ønsker å ringe de selv eller om vi skal kontakte de. Dette uavhengig av alvorlighetsgrad. Pasienten kan selvsagt si at an ikke ønsker å varsle pårørende, eller avvente.

Anonymkode: d1063...eba

Skrevet

Uff, dette var en trist tråd. TS, hvorfor er dere i det hele tatt sammen når du bryr deg så lite?

Anonymkode: 82d7e...604

Skrevet

Det er du som bør ringe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...