KalloRilla Skrevet 21. januar 2005 #1 Del Skrevet 21. januar 2005 Vi satt en jentegjeng å diskuterte "prøvere" her en kveld. Resultatet ble at ei av jente plumpet ut med at hun var "langtidsprøver". For hennes del bør ikke dette med tid bety noe utfra at mannen er lite hjemme pga jobb. Jeg tar forgitt at det og er MANGE eggløsninger som blir borte på veien da.... Hvordan løser dere dette? Jeg tar forgitt at det er flere av dere som har mannfolk som jobber "borte" i ulike vaktordninger. Det kom også frem at det var muligheter for mannen å ta seg fri fra jobb i eggløsningsdagene ved langtidsprøving og skriv fra lege som leveres arbeidsgiver. Stemmer dette, i tillfelle er dette noe som er allment akkseptert som fravær? Dette er da ikke ment som en 3'dagers eller sykemelding, men mer som velferdspermisjon... Jeg hadde vært flau hadde jeg vært den mannen som gikk til sjefen og fortalte at "jeg kan ikke ta den turen, eller jeg må ta fri de dagene. Kjerringa har eggløsning og jeg har en annen "jobb" å gjøre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. januar 2005 #2 Del Skrevet 21. januar 2005 Er litt enig med deg i at det må vel være aktive prøveperioder som skal ligge til grunn for oppfatningen av forbrukt tid. Å si at en har vært prøver i ett år, men kun ha hatt samleie i halvparten av de mulige PP kvalifiserer jo ikke for å si at man har prøvd i ett år! For vår egen del har vi endel utfordringer med det at jeg jobber som nattevakt, og vi ser hverandre bare noen få timer fra mannen kommer hjem i 19-tiden og til jeg drar på jobb 21:30..Ikke alltid en er like motivert for å når en bare skal se hverandre noen få timer i døgnet..Men er vi prøvere så er vi prøvere! Jeg hadde for min del aldri kunnet drømme om å søke velferdspermisjon for å ha sex!!! Det høres litt absurd ut for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 21. januar 2005 #3 Del Skrevet 21. januar 2005 Leser jo masse råd og tips til alle som ønsker å bli gravide og deriblant står det at en bør skifte jobb hvis en har en stresset jobb osv. Kunne aldri bedt mannen be om fri for å befrukte kona , selv om det hadde vert artigt og sagt det en gang og så hadde han hatt behov for det okså av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå