Gå til innhold

Slapp vs stiv penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men føler meg lite utstyrt selv om den nesten dobles i erigert tilstand :angry:

Anonymkode: 09a28...704

Kvinner liker jo litt tykkelse, og der stiller du jo bra. Jeg ville heller tatt bort et par cm fra min og lagt de på i omkretsen. 

Anonymkode: 7d2bd...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner liker jo litt tykkelse, og der stiller du jo bra. Jeg ville heller tatt bort et par cm fra min og lagt de på i omkretsen. 

Mener du jeg er lang nok men tykkelsen er ok ? Målte nettopp, 5 cm diameter,  eregner det ok

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du jeg er lang nok men tykkelsen er ok ? Målte nettopp, 5 cm diameter,  eregner det ok

Tykkelsen er bra, og vil gi jenter et positivt inntrykk. Tykkelse > lengde. Jeg er bare 4 cm i diameter, og hadde gjerne tatt av et par cm på min lengde (16 cm) mot 1 cm bredere kuk.

Skrevet

Slapp: 14 cm, omkrets 10 cm
Stiv: 22 cm, omkrets 15 cm

Anonymkode: da253...4e0

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trøst deg heller med at det viktigste er å vite hvordan bruke pikken, ikke hvor stor den er. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt dårlig sex både med menn med små peniser og menn med store peniser. På samme måte som jeg har hatt deilig sex med menn med både små og store peniser.

For meg handler det mer om kjemi og tenning enn størrelsen på penis. Samboeren jeg har nå har i den store enden av skalaen (av de jeg har sett, har aldri målt den), er superfornøyd med sexen vi har, men det er ikke størrelsen som gjør det, heller at vi tenner på de samme tingene. Samtidig savner jeg å kunne ha analsex som jeg kunne med exen som hadde mindre og mye tynnere penis. Selv om de to er helt forskjellige var jeg like fornøyd med eksen som jeg er med min nåværende samboer - konklusjon: størrelsen spiller virkelig ingen rolle :)

Anonymkode: 825bf...11b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...