martineb Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Til menn: Hvor lang og tykk (omkrets) er din penis når den er slapp vs stiv?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Slapp så kan lengden variere fra 5-10 cm, 9-10 cm omkrets. Stiv, 16 cm lang og 12 cm i omkrets på det tykkeste. Det plager meg veldig. Anonymkode: 7d2bd...88a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #3 Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp så kan lengden variere fra 5-10 cm, 9-10 cm omkrets. Stiv, 16 cm lang og 12 cm i omkrets på det tykkeste. Det plager meg veldig. Anonymkode: 7d2bd...88a Hvorfor det? Det høres ut som en perfekt størrelse 👍 Anonymkode: 865cc...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Det høres ut som en perfekt størrelse 👍 Anonymkode: 865cc...3c5 Lengden er jeg forsåvidt ikke misfornøyd med, men tykkelsen er jo begredelig. På folkemunne kalt pencil dick Anonymkode: 7d2bd...88a
Sphere Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lengden er jeg forsåvidt ikke misfornøyd med, men tykkelsen er jo begredelig. På folkemunne kalt pencil dick Anonymkode: 7d2bd...88a Helt gjennomsnittlig tykkelse (12-13 cm). Ingenting å bekymre seg over. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 37 minutter siden, Sphere skrev: Helt gjennomsnittlig tykkelse (12-13 cm). Ingenting å bekymre seg over. Det er jo på den lavere enden av skalaen i så fall, og som vi vet syns kvinner at den tykkere penis gir en deiligere følelse. Da snakkes det vel om noe som er tykkere enn gjennomsnittet. Med det kan jeg ikke føle noe annet at kuken min er underlegen og annenrangs. Det er trist. Anonymkode: 7d2bd...88a
Sphere Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo på den lavere enden av skalaen i så fall, og som vi vet syns kvinner at den tykkere penis gir en deiligere følelse. Da snakkes det vel om noe som er tykkere enn gjennomsnittet. Med det kan jeg ikke føle noe annet at kuken min er underlegen og annenrangs. Det er trist. Anonymkode: 7d2bd...88a Noen kvinner synes tykkere penis gir en deiligere følelse. De fleste bryr seg ikke. Det er andre ting en penis som er langt viktigere seksuelt. Du er lengre enn snittet og på snittet tykk. De aller fleste kvinner vil være godt fornøyde med din. Ingen grunn til å føle deg underlegen. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 12 minutter siden, Sphere skrev: Noen kvinner synes tykkere penis gir en deiligere følelse. De fleste bryr seg ikke. Det er andre ting en penis som er langt viktigere seksuelt. Du er lengre enn snittet og på snittet tykk. De aller fleste kvinner vil være godt fornøyde med din. Ingen grunn til å føle deg underlegen. Når du sier at de fleste ikke bryr seg, så høres vel det ut som at at tykkere fortsatt er deiligere bare at man ikke bryr seg. Man kan ikke få i både pose og sekk, man kan ikke bry seg. Men det er likefremt bedre. Da er man jo fortsatt underlegen. Anonymkode: 7d2bd...88a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du sier at de fleste ikke bryr seg, så høres vel det ut som at at tykkere fortsatt er deiligere bare at man ikke bryr seg. Man kan ikke få i både pose og sekk, man kan ikke bry seg. Men det er likefremt bedre. Da er man jo fortsatt underlegen. Anonymkode: 7d2bd...88a Enig med de andre, helt vanlig og fin størrelse og omkrets. Kjæresten mik har det samme, aldri tenkt den er for tynn. Andre ting som er viktigere. Jenter får ikke orgasme av en kjempetjukk og diger penis😉 Anonymkode: d63da...f01 5
Sphere Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du sier at de fleste ikke bryr seg, så høres vel det ut som at at tykkere fortsatt er deiligere bare at man ikke bryr seg. Man kan ikke få i både pose og sekk, man kan ikke bry seg. Men det er likefremt bedre. Da er man jo fortsatt underlegen. Anonymkode: 7d2bd...88a Hvordan hver enkelt i undersøkelsen tenker detaljert om penis, aner man jo ikke. Det at de ikke bryr seg kan jo også bety at de ikke har merket noen forskjell. Er den litt tynnere er det bare å knipe litt ekstra, ikke verre. Ei jeg var med fikk sterkere orgasmer med meg fordi hun måtte jobbe mer med meg. Og hun hadde en svær eks. Men selve størrelsen kommer langt ned på lista når de fleste kvinner velger partner. Da kan du jo ha langt viktigere kvaliteter enn en med større. Og da er det jo han som er underlegen. Om man skal rangere slik. 1
isw Skrevet 5. oktober 2017 #11 Skrevet 5. oktober 2017 Sånne ting kommer veldig an på dagsformen tror jeg. Og hvor klar man er. Tror lengden min er 10-11 slapp og 18 stiv, omkretsen har jeg aldri målt (har ikke målebånd, bare tommestokk), men hvis jeg legger et ark dorull som er 12,5 cm langt rundt, så er det fortsatt et par cm unna å nå rundt, fant jeg en gang ut etter å ha lest utallige penistråder her. Uansett betyr det jo veldig lite. Tror jeg er ganske normal, og det er vel mange andre også. Har ikke noe drøm om å ha 25 cm lang penis.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #12 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slapp så kan lengden variere fra 5-10 cm, 9-10 cm omkrets. Stiv, 16 cm lang og 12 cm i omkrets på det tykkeste. Det plager meg veldig. Anonymkode: 7d2bd...88a Perfekt størrelse. For tykk penis er ikke bestandig så digg faktisk. Man blir mer oppmerksom på at det svir i skjedeåpningen, enn å faktisk kjenne støtene. Anonymkode: 5b7b9...ce7 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #13 Skrevet 5. oktober 2017 Målt nettopp min. I slapp tilstand varierer den veldig. Er det kaldt eller rett etter trening er den tildels mye mindre enn når jeg er varm og avslappet. Akkurat nå målte jeg den til 13 cm lang og 12 cm i omkrets. Mens jeg holdt på og målte økte lengden opp mot 15 cm uten at jeg følte på noen begynnende ereksjon. I stiv tilstand er den 19 cm lang og 14 cm i omkrets ( målt ved en tidligere anledning). Anonymkode: 9891c...23c 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #14 Skrevet 6. oktober 2017 12 timer siden, martineb skrev: Til menn: Hvor lang og tykk (omkrets) er din penis når den er slapp vs stiv? 8cm lang 6-7 cm omkrets i slapp tilstand 13 cm lang 14cm omkrets i stiv tilstand Anonymkode: 09a28...704 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #15 Skrevet 6. oktober 2017 Mellom 5-10 cm slapp og ca 8 cm i omkrets. Stiv er den 19 cm lang og ca 14 cm i omkrets. Anonymkode: 014c7...e64
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #16 Skrevet 6. oktober 2017 23 timer siden, Sphere skrev: Hvordan hver enkelt i undersøkelsen tenker detaljert om penis, aner man jo ikke. Det at de ikke bryr seg kan jo også bety at de ikke har merket noen forskjell. Er den litt tynnere er det bare å knipe litt ekstra, ikke verre. Ei jeg var med fikk sterkere orgasmer med meg fordi hun måtte jobbe mer med meg. Og hun hadde en svær eks. Men selve størrelsen kommer langt ned på lista når de fleste kvinner velger partner. Da kan du jo ha langt viktigere kvaliteter enn en med større. Og da er det jo han som er underlegen. Om man skal rangere slik. Ja, med liten så må man kompensere hardt for veie opp. Men det en med liten gjør for å kompensere, kan en med stor penis også gjøre. Det som utgjør forskjellen da er jo størrelsen, og da vil jo selvfølgelig han med større være overlegen fordi større er deiligere for kvinnen. Det er ganske så trist å tenke på at når man er intim med ei at det kjønnsorganet man besitter er mindre kapabelt til å gi hun nytelse. Og slik er det jo siden kvinner har fått det ganske tydelig fram at de responderer bedre på større peniser. Anonymkode: 7d2bd...88a 1
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2017 #17 Skrevet 6. oktober 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, med liten så må man kompensere hardt for veie opp. Men det en med liten gjør for å kompensere, kan en med stor penis også gjøre. Det som utgjør forskjellen da er jo størrelsen, og da vil jo selvfølgelig han med større være overlegen fordi større er deiligere for kvinnen. Det er ganske så trist å tenke på at når man er intim med ei at det kjønnsorganet man besitter er mindre kapabelt til å gi hun nytelse. Og slik er det jo siden kvinner har fått det ganske tydelig fram at de responderer bedre på større peniser. Anonymkode: 7d2bd...88a Du mener siden MANNFOLK har fått det ganske tydelig frem, at kvinner foretrekker større peniser! Siden vi kvinner igjen og igjen, prøver å fortelle dere at vi alle er forskjellige. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #18 Skrevet 6. oktober 2017 På 5.10.2017 den 19.01, AnonymBruker skrev: Det er jo på den lavere enden av skalaen i så fall, og som vi vet syns kvinner at den tykkere penis gir en deiligere følelse. Da snakkes det vel om noe som er tykkere enn gjennomsnittet. Med det kan jeg ikke føle noe annet at kuken min er underlegen og annenrangs. Det er trist. Anonymkode: 7d2bd...88a Så en dokumentar om vaginal orgasme hos kvinner.. der sa de aller fleste damene at den penistypen som hadde gitt dem vaginale orgasmer var nettopp lang og «tynn»... Anonymkode: bf089...0cb
Sphere Skrevet 6. oktober 2017 #19 Skrevet 6. oktober 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, med liten så må man kompensere hardt for veie opp. Men det en med liten gjør for å kompensere, kan en med stor penis også gjøre. Det som utgjør forskjellen da er jo størrelsen, og da vil jo selvfølgelig han med større være overlegen fordi større er deiligere for kvinnen. Det er ganske så trist å tenke på at når man er intim med ei at det kjønnsorganet man besitter er mindre kapabelt til å gi hun nytelse. Og slik er det jo siden kvinner har fått det ganske tydelig fram at de responderer bedre på større peniser. Anonymkode: 7d2bd...88a Det blir veldig mye vissomatte dersomatte her. Du er unik. Møter hun en annen, vil han være annerledes på mange andre felt seksuelt enn størrelsen også. Derfor blir en sammenligning på kun penis egentlig tullete. Fordi han andre vil fremskaffe andre følelser og annen tenning uansett. Vi har ingen klone av oss selv med en annen størrelse som vi kan sammenligne med. Derfor blir det en absurd tankegang. Vi er langt mer enn en penis. Vi må slutte å gi penis så vanvittige egenskaper at det går utover sexlivene våre. Kvinner blåser i størrelse i langt større grad enn det vi gjør. Så hvorfor skal vi blåse det opp til å bety så mye? Som sagt. Hun jeg var med fikk langt deiligere orgasmer med meg enn eksen. Og han var stor. Så logikken din har sine brister. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #20 Skrevet 6. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: 8cm lang 6-7 cm omkrets i slapp tilstand 13 cm lang 14cm omkrets i stiv tilstand Anonymkode: 09a28...704 Men føler meg lite utstyrt selv om den nesten dobles i erigert tilstand Anonymkode: 09a28...704
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå