Gå til innhold

Galt av meg og bli såret?

Sunstone

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, bortebra skrev:

Folk er veldig forskjellige på dette punktet; noen forventer mye mer av venner enn det andre gjør. Jeg har tatt meg selv i å bli sjalu en del ganger - for det meste fordi jeg følte meg utelatt - og det er jo kjernen i sjalu/misunnelse: Man føler seg utenfor et fellesskap som andre deler, man er redd for å miste. 

Jeg er likevel glad jeg aldri har gått til det steget å ta opp situasjonene som skapte sjalusi med venner i voksen alder; det har alltid gått seg til. Og vennskap fungerer annerledes enn forhold på dette punktet. Mine beste venner har såret meg noen ganger, og jeg har helt sikkert såret dem noen ganger, ved mer eller mindre ubevisste handlinger, men jeg tror at for at vennskap skal fungere over tid i voksenlivet, så må man være sjenerøse med hverandre, og heller bite i seg en del. 

Bite det i meg er noe jeg bare ikke greier. Jeg er en veldig ærlig person som sier det jeg mener. Jeg klarer ikke holde ting som plager meg inni meg. Så hun vet hva jeg føler om dette. Men det ødelegger ingenting mellom oss. Jeg vet ikke hva som måtte til for at noe skulle ødelagt vårt vennskap. Men sårende er det likevel, og jeg føler meg ikke like verdsatt som jeg trodde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Sunstone skrev:

Bite det i meg er noe jeg bare ikke greier. Jeg er en veldig ærlig person som sier det jeg mener. Jeg klarer ikke holde ting som plager meg inni meg. Så hun vet hva jeg føler om dette. Men det ødelegger ingenting mellom oss. Jeg vet ikke hva som måtte til for at noe skulle ødelagt vårt vennskap. Men sårende er det likevel, og jeg føler meg ikke like verdsatt som jeg trodde. 

Skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2017 den 18.38, Sunstone skrev:

Hvordan vet du om jeg har barn? 

Det står jo i tickeren din.... 

Anonymkode: deae5...3a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står jo i tickeren din.... 

Anonymkode: deae5...3a4

What? Hva er det?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sunstone Det står at du har en baby i signaturen på inleggene dine. Se på et av inleggene dine.

Anonymkode: 41c2f...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Sunstone Det står at du har en baby i signaturen på inleggene dine. Se på et av inleggene dine.

Ser det ikke selv. Kanskje man bare ser det på pc? Visste ikke at jeg hadde sånn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Walkingdead

De er venneforelska. Det er helt normalt, og det er også normalt når man som "gammel" venn bli sjalu.  Jeg gjør dette hele tiden, blir supergira på nye vennskap, men jeg henger fremdeles med de gamle. Og jeg kan bli skuffa når jeg ser en venn som ser ut til å digge en annen mer enn meg. That's lyfe! Alt er helt i orden så lenge hun ikke ditcher deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Walkingdead skrev:

De er venneforelska. Det er helt normalt, og det er også normalt når man som "gammel" venn bli sjalu.  Jeg gjør dette hele tiden, blir supergira på nye vennskap, men jeg henger fremdeles med de gamle. Og jeg kan bli skuffa når jeg ser en venn som ser ut til å digge en annen mer enn meg. That's lyfe! Alt er helt i orden så lenge hun ikke ditcher deg.

Hun ditcher meg ikke nei. Men det kan stemme at de er venneforelsket. Men syns det er drøyt og ta en tatovering sammen i denne forelskelsen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel ingen signatur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten at Ts oppfører seg som en kjæreste som reagerer på utroskap..

Anonymkode: c4edc...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Sunstone said:

Det skjonner jeg godt.

Anonymkode: d8d2e...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes nesten at Ts oppfører seg som en kjæreste som reagerer på utroskap..

Anonymkode: c4edc...4be

Føles nesten sånn 😂 vi er uatskillelige som venninner. Også når dette skjer føles det som et stort svik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er for gammel til å forstå dette, men erklære vennskap? Jeg kan forstå at du er såret om du føler  at du mister venninna di, men jeg klarer ikke helt å se hvordan det er tatoveringen som blir så betydningsfull. Du reagerer som om dere var forlovet, og nå har hun giftet seg med noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...