Gå til innhold

Tinder og overvekt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle har sine preferanser ts, og det er helt ok. Selv valgte jeg ikke rødhårede, ikke tykke, ikke for tynne, lave menn, osv. Tinder er veldig utseendebasert, desverre. Kjæresten min (som jeg møtte på tinder), er 190 høy, har litt skjegg, tykt, rufsete hår, kraftig kropp (ikke feit, men heller ikke overtrent), en god jobb, egen leilighet, og de vakreste øynene jeg vet om :) og før jeg møtte han, må jeg ærlig si at det var mest av alt utseende, og det at han skrev godt, som gjorde at jeg ville møte han. Ikke minst den gode humoren hans!

Dog at jeg var kresen (som alle andre! Men alle har forskjellige preferanser) på tinder, var ikke noe jeg hadde behov for å skrive hverken her, på Facebook, eller noen annen plass. Hva tenker du å oppnå med å skrive at du kun søker slanke jenter, og at ingenting annet har noe å si? Annet enn å fremstå som forferdelig enkel, lite kresen, og veldig useriøs? Fint for deg at du har så lite krav, men strengt talt ikke noe som er spesielt interessant for resten av omverdenen. :)

Forøvrig er jeg slank (og har jobb, hus, bil, en kjekk kjæreste fra tinder med jobb, leilighet og diverse), så det bunner ikke i sjalusi at jeg skriver dette :)

Anonymkode: f4e34...7a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke noe du skulle sagt når du er feit selv...

Anonymkode: 50c08...79a

Selvfølgelig har jeg det. Jeg har mine preferanser, og gift med han som nådde opp 😍

Tror heller at du faila på flere av punktene der ;)

Anonymkode: 2e05e...e97

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Xcase33 skrev:

Forklar meg logikken da ...hvis kvinnfolk bare sitter å venter på å bli sjekket opp ...mens mannfolk velger hvem de sjekker opp. 
Hvem velger og hvem blir valgt ? ..

All logikk tilsier det at kvinner er avhengig av at mannfolk velger dem....de er altså avhengig av å bli valgt av noen de liker.
Mens menn går kun bort og velger de kvinnene de faktisk vil ha ...eller kunne ønske seg. 

Forklar meg nærmere hvordan din logikk forbigår min ...ikke bare svar med tulle setninger uten å underbygge "thats what you think" ...hvis du ikke kan underbygge dine meninger eller lar være å gjøre det så har du ingenting her å gjøre egentlig. 

Vi lurer selvfølgelig mannfolk til å tro at det er de som tar det første skrittet. Når mannen er på tur for å sjekke deg opp, er han screenet, diskutert og godkjent av kvinnen med venninne(r). Signal (som fungerer som tillatelse for mannen) er sendt ut, og gjør at mannen tør å nærme seg. ;)

• Liker 3
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Logikken her inne er vel stort sett at mennene flokker seg rundt damene, og så kan damene velge og vrake som de vil. Ergo er det damene som velger selv om mennene er de mest aktive og tar initiativ. Der har du logikken på KåGe, fremmet av menn selv her inne.

Anonymkode: c20a3...361

Det er nok ikke logikken inne på KG vi snakker om....i det hele tatt. Damer som er passive og ikke tar det første steget velger ikke noe som helst i noen som helst sammenheng. Verken her inne på KåGe eller der ute. Du skal også lete lenge her inne før du finner ei dame som tar noe som helst steg først...

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi lurer selvfølgelig mannfolk til å tro at det er de som tar det første skrittet. Når mannen er på tur for å sjekke deg opp, er han screenet, diskutert og godkjent av kvinnen med venninne(r). Signal (som fungerer som tillatelse for mannen) er sendt ut, og gjør at mannen tør å nærme seg. ;)

Og hvis mannen i utgangspunktet ikke fant kvinnen attraktiv slik han nærmet seg ..hvem velger da?   

Det er kun mulig for den som tar initiativet til å velge ...den som ikke tar initiativet men er avhengig av at andre tar initiativet får ikke valgt og styrt sin egen skjebne i noen som helst retning. Det du forklarer er egentlig en subtil invitasjon ...som du også vet så hjelper det ikke å sende ut invitasjoner så lenge ingen velger å takke ja.  Du kan ikke styre hvem som kommer til å takke ja til dine invitasjoner ..det du kan gjøre er å bestemme hvilke invitasjoner DU vil takke ja til. 

Det underbygger akkurat det jeg sier ....det er mannen som velger og kvinnen blir valgt. Så bryr jeg meg ikke om det at det kan se annerledes ut og\eller motsatt fordi det stemmer ikke. Logisk sett så kan det umulig stemme faktisk. 

Skrevet

Hva er poenget med denne tråden i grunn? 

Du har preferanser, no shit. Det her virker i grunn bare som enda en måte å trykke overvektige ned. Bryr jeg meg om at du og 80% av befolkningen sveiper meg vekk pga overvekt? Nei. Men hva er poenget med å gni det i trynet på folk, man vet jo at det er sånn, og det er ikke noe galt med det. 

Anonymkode: e4754...9aa

Gjest Minesveiper
Skrevet
8 minutes ago, Xcase33 said:

Og hvis mannen i utgangspunktet ikke fant kvinnen attraktiv slik han nærmet seg ..hvem velger da?   

Det er kun mulig for den som tar initiativet til å velge ...den som ikke tar initiativet men er avhengig av at andre tar initiativet får ikke valgt og styrt sin egen skjebne i noen som helst retning. Det du forklarer er egentlig en subtil invitasjon ...som du også vet så hjelper det ikke å sende ut invitasjoner så lenge ingen velger å takke ja.  Du kan ikke styre hvem som kommer til å takke ja til dine invitasjoner ..det du kan gjøre er å bestemme hvilke invitasjoner DU vil takke ja til. 

Det underbygger akkurat det jeg sier ....det er mannen som velger og kvinnen blir valgt. Så bryr jeg meg ikke om det at det kan se annerledes ut og\eller motsatt fordi det stemmer ikke. Logisk sett så kan det umulig stemme faktisk. 

Hvorfor er du så opphengt i dette egentlig? Har det noe å si?

Skrevet
Just now, Minesveiper said:

Hvorfor er du så opphengt i dette egentlig? Har det noe å si?

Det er jo det som er kjernen når noen tror det er kvinnene som velger ..det stemmer ikke. 
Det er mannen som velger og kvinnen blir valgt ...ja hun sender i ny og ne noen signaler om at hun ønsker å bli valgt men that`s it.  

Skrevet
23 timer siden, Xcase33 skrev:

Menn kommer alltid om jeg har sendt signalen. Dumme nek som dere er 😁

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Menn kommer alltid om jeg har sendt signalen. Dumme nek som dere er 😁

Haha ...skryte av deg selv kan du ihverfall :)

Skrevet
På 10/5/2017 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Jeg skaffa meg Tinder nylig, og én ting som virkelig har slått meg, er at overvekt og kroppsfassong er kanskje det første jeg ser på når jeg ser en kvinne. Det spiller egentlig ingen rolle hvordan ansiktet ser ut, hva slags utdanning de har, hvor gammel hun er osv, hvis hun er overvektig. Dersom kvinnen er overvektig, så velger jeg henne bort. Hver eneste gang. 

Andre som har hatt lignende erkjennelser på Tinder? For det er jo et ganske overfladisk medium. 

Anonymkode: f79fd...f1e

Skaffet meg også tinder. 95 prosent av damene der er helg uaktuelle. Ikke pen eller så er de feit og rund i ansiktet

Jeg matchet heldigvis ganske fort med de aller peneste og har ligget med 3 pene damer fra tinder nå:)

Damene ser ut til å skkønne at det er sex man vil ha også:) har sex samme dagen vi møttes for første gang

Anonymkode: 82fd1...24e

Skrevet
7 timer siden, Xcase33 skrev:

Haha ...skryte av deg selv kan du ihverfall :)

Har ingen problemer med å være ærlig om mine gode og dårlige sider 😊 litt skryt må til, vet du!

Skrevet

Jeg syns da ikke det er så ille å si at ham foretrekker slanke kvinner? Som flere her nevner har vi alle preferanser.

Jeg fant kjæresten min på Tinder selv (2 år siden), og jeg sveipet bort alle som ikke var utseendemessig ønskelig for meg, sånn som fedme/ mage, skjegg, lavere enn meg.

Ja, det er overfladisk! Men vi har jo alle frie valg og ønsker? Man skal jo tenne på partneren sin også, og for meg er de nevnte punktene faktisk avtennende.

Anonymkode: 37a08...0b3

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Har ingen problemer med å være ærlig om mine gode og dårlige sider 😊 litt skryt må til, vet du!

Mmja mange Norske damer som tror de er sånn hollywood 10ère mens de i realiteten er sånn 6.5 ...vet ikke om det gjelder deg men det er en enorm overvekt av det i Norge. Det er slik mye grunnet den enorme overvekten av single menn iforhold til kvinner i yngre alder i Norge.  

Nå har jeg reist en del rundt i mitt liv - reiser du til Russland så er det motsatt. Det er langt flere kvinner enn mannfolk. 
Man trenger som mannfolk ikke engang sende ut noen signaler før veldig pene kvinner tar kontakt...men det er som sagt veldig mange av dem iforhold til menn generelt.      

Skrevet

Med meg er det nok noe galt og finner kanskje 1 av 20 tiltrekkende. Er sikkert ikke den hotteste selv, så tror jeg forblir single. Jeg velger bort alt av menn. Liker aller minst at de har smale skuldre. Foretrekker at de har hår og at de har litt velstelt skjegg. Liker ikke rødt hår. Liker ikke at de er blonde, men det går greit så lenge de ikke har griserosa/ veldig blek hud og for feminine trekk. Tynne menn er helt uaktuelt. Slanke/ kontorarbeidere som er utrente med " babyfett" er usjarmerende, da er det bedre med barske tjukke og grovbygde anleggsmenn. De må heller ikke ha for mye muskler. Tynne og smale ansikter er heller ikke det jeg liker. Under eller overbitt er krise. Foretrekker grove og høye menn med mørkt hår og litt gyllen hud. Menn tar ofte dårlige bilder med lue hvis de har mistet håret. De tar bilder fra beste siden og på avstand. Har de srygge tenner, lukker de munnen. Har de stygg nese, skjuler de den. Er de korte, oppgir de ikke høyde. Har blitt skuffet nesten hver gang. Kan de ikke bare være seg selv på bilder. Også bruker de gamle bilder og da ser du at de mye eldre ut i virkeligheten.

Anonymkode: e37d3...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...