Gå til innhold

Tinder og overvekt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde tinder bare var for folk som ville møtes å knulle... Det er uansett lov å være kresen når det kommer til å velge en partner synes jeg. Personlighet har alt å si for min del så lenge ikke personen er direkte ekkel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er flott å heve seg over andre, ikke sant. Det er sikkert noen menn som synes det er turn-off med damer på KG også.

Anonymkode: 77b6a...9c1

Ja selvsagt! er det ikke det denne tråden handler om?

Anonymkode: c20a3...361

Skrevet

Rr selv overvektig, og velger bort overvektige menn. Det skal mer til for menn å bli overvektige, og det er turn off.

Liker heller ikke skjeggete, hårete, spinkle eller menn uten utdanning. Eller rødhårede menn. Eller menn med uren hud. Og menn som har skrivefeil. :P

Anonymkode: 2e05e...e97

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rr selv overvektig, og velger bort overvektige menn. Det skal mer til for menn å bli overvektige, og det er turn off.

Liker heller ikke skjeggete, hårete, spinkle eller menn uten utdanning. Eller rødhårede menn. Eller menn med uren hud. Og menn som har skrivefeil. :P

Det skal mer til for menn å bli overvektige? Wtf...

Anonymkode: 67c4a...93a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det skal mer til for menn å bli overvektige? Wtf...

Det er jo faktisk sant..

Anonymkode: 05766...7a0

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo faktisk sant..

Anonymkode: 05766...7a0

Fordi at? 

Skrevet
21 timer siden, Xcase33 skrev:

Alle mannfolk er sånn ...heldigvis har ikke kvinner samme tenningsmønstre som menn. Ellers hadde det blitt vanskelig å formert oss fra steinalderen:)

Kvinner velger absolutt make etter utseende og preferanser. Åsi noe annet er bare tull.. 

Anonymkode: 6ddbf...fdb

Skrevet

Det er helt greit det. Det jeg imidlertid ikke forstår er trangen til å ytre hvem man i alle fall velger bort. Jeg har en rekke eksklusjonsfaktorer jeg også, men jeg ville aldri ha opprettet en tråd på et internettforum der jeg skriver noe á la: "Jeg velger hvertfall ikke personer som har XX". Jeg ser bare ikke helt behovet for å trykke ned en gruppe mennesker når du kan gjøre dette i stillhet uten at denne gruppen mennesker føler seg usikre på seg selv. Det er noen for alle, men det du skriver vil altså sette spor i noen mennesker. Det er flere som skriver at de velger bort overvektige enn de som skriver at de ikke bryr seg/gladelig ville ha valgt det. Da kan man jo tenke seg hvilket inntrykk enkelte sitter med. 

Anonymkode: a00ce...14d

• Liker 11
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kvinner velger absolutt make etter utseende og preferanser. Åsi noe annet er bare tull.. 

Anonymkode: 6ddbf...fdb

De velger ikke make ..de blir valgt og evt betatt av den mannen som klarer å få dem mest mulig emosjonelt hekta. Når det er mannen som i 99\100 tilfeller tar det første steget så er det han som velger ..ikke kvinnfolket. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da mange menn jeg vil velge bort av ulike årsaker. Selvfølgelig vil jeg ikke ha en overvektig partner, spesielt ikke når jeg er slank selv. Hvorfor gjør du et stort poeng av det?

Anonymkode: 77b6a...9c1

Tenkte det samme. Hvem bryr seg? Alle vet at Tinder er utseendebasert, og da er det ikke noe spesielt at folk velger utfra preferansene sine. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Xcase33 skrev:

Når det er mannen som i 99\100 tilfeller tar det første steget så er det han som velger ..ikke kvinnfolket. 

That's what you think  😉 

Skrevet
På 5.10.2017 den 17.12, AnonymBruker skrev:

Jeg skaffa meg Tinder nylig, og én ting som virkelig har slått meg, er at overvekt og kroppsfassong er kanskje det første jeg ser på når jeg ser en kvinne. Det spiller egentlig ingen rolle hvordan ansiktet ser ut, hva slags utdanning de har, hvor gammel hun er osv, hvis hun er overvektig. Dersom kvinnen er overvektig, så velger jeg henne bort. Hver eneste gang. 

Andre som har hatt lignende erkjennelser på Tinder? For det er jo et ganske overfladisk medium. 

Anonymkode: f79fd...f1e

Jeg tror jeg har blitt mye mer opptatt av utseende og kropp enn jeg var i starten. Før, mens jeg fortsatt var optimistisk og håpet jeg kanskje kunne finne en kjæreste, gikk jeg på date med masse menn som det var «fornuftig» å møte, selv om det kanskje var ting ved dem som ikke var greia mi. Nå som jeg har gitt opp tenker jeg at det er helt meningsløst uansett, men hvis jeg først skal gidde bør han jaggu være biff i hvert fall. Så der var min erkjennelse. Uffameg 😆

Anonymkode: 38d7f...bf1

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det ikke gjør noen ting nei 😉 

Jeg liker ikke menn med mage, flat og utrent brystkasse eller fyrstikkbein. Generelt noen kg ekstra er jeg ikke tiltrukket av, jeg tenner ikke på det. Blir man syk og har vært gift i x antall år så stiller jo ting seg litt annerledes, men ut i fra hva man er på utkikk etter så er det jo veldig logisk å velge noe basert på utseende. 

Og til dere som mener tinder er en ren knulleapp, jeg møtte typen der og vi har vært sammen i snart 3 år 🤘 kjenner også flere par som har møttes via tinder 

Anonymkode: 0bcf0...4b3

• Liker 1
Skrevet
På 6.10.2017 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du den dagen din fremtidige kjæreste blir gravid? Blir syk? Går opp i vekt uten grunn? Dumper du henne?

Anonymkode: 19480...8cd

Sporer jo helt av... man TILTREKKES svært sjelden av en gravid dame på tinder 😂 

Også får man forresten ikke opp i vekt uten grunn. Flere kcal inn enn ut, enkelt og greit 🙊 

Anonymkode: 0bcf0...4b3

Skrevet

Dater ikke tjukkinger. Eller menn med mye tatoveringer eller piercinger. Turn off. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke noe du skulle sagt når du er feit selv...

Anonymkode: 50c08...79a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dater ikke tjukkinger. Eller menn med mye tatoveringer eller piercinger. Turn off. 

Nei 

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

That's what you think  😉 

Forklar meg logikken da ...hvis kvinnfolk bare sitter å venter på å bli sjekket opp ...mens mannfolk velger hvem de sjekker opp. 
Hvem velger og hvem blir valgt ? ..

All logikk tilsier det at kvinner er avhengig av at mannfolk velger dem....de er altså avhengig av å bli valgt av noen de liker.
Mens menn går kun bort og velger de kvinnene de faktisk vil ha ...eller kunne ønske seg. 

Forklar meg nærmere hvordan din logikk forbigår min ...ikke bare svar med tulle setninger uten å underbygge "thats what you think" ...hvis du ikke kan underbygge dine meninger eller lar være å gjøre det så har du ingenting her å gjøre egentlig. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke noe du skulle sagt når du er feit selv...

Da har man ikke noe man skulle ha sagt om man er teit selv heller, og det er adskillig flere som er i den kategorien... :rolleyes: 

Selvsagt har man noe å si, uansett hvor feit eller tynn man er selv. Men ingen kan forvente eller kreve å få den man vil ha, uansett hvor slank og pen man er.

Skrevet
43 minutter siden, Xcase33 skrev:

Forklar meg logikken da ...hvis kvinnfolk bare sitter å venter på å bli sjekket opp ...mens mannfolk velger hvem de sjekker opp. 
Hvem velger og hvem blir valgt ? ..

All logikk tilsier det at kvinner er avhengig av at mannfolk velger dem....de er altså avhengig av å bli valgt av noen de liker.
Mens menn går kun bort og velger de kvinnene de faktisk vil ha ...eller kunne ønske seg. 

Forklar meg nærmere hvordan din logikk forbigår min ...ikke bare svar med tulle setninger uten å underbygge "thats what you think" ...hvis du ikke kan underbygge dine meninger eller lar være å gjøre det så har du ingenting her å gjøre egentlig. 

Logikken her inne er vel stort sett at mennene flokker seg rundt damene, og så kan damene velge og vrake som de vil. Ergo er det damene som velger selv om mennene er de mest aktive og tar initiativ. Der har du logikken på KåGe, fremmet av menn selv her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...