AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg skaffa meg Tinder nylig, og én ting som virkelig har slått meg, er at overvekt og kroppsfassong er kanskje det første jeg ser på når jeg ser en kvinne. Det spiller egentlig ingen rolle hvordan ansiktet ser ut, hva slags utdanning de har, hvor gammel hun er osv, hvis hun er overvektig. Dersom kvinnen er overvektig, så velger jeg henne bort. Hver eneste gang. Andre som har hatt lignende erkjennelser på Tinder? For det er jo et ganske overfladisk medium. Anonymkode: f79fd...f1e 7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Skrevet 5. oktober 2017 Men hva tenker du at du vil med disse damene med flotte kropper? Forhold eller bare sex? Anonymkode: 03332...726
sol87 Skrevet 6. oktober 2017 #3 Skrevet 6. oktober 2017 På 10/5/2017 den 17.12, AnonymBruker skrev: Jeg skaffa meg Tinder nylig, og én ting som virkelig har slått meg, er at overvekt og kroppsfassong er kanskje det første jeg ser på når jeg ser en kvinne. Det spiller egentlig ingen rolle hvordan ansiktet ser ut, hva slags utdanning de har, hvor gammel hun er osv, hvis hun er overvektig. Dersom kvinnen er overvektig, så velger jeg henne bort. Hver eneste gang. Andre som har hatt lignende erkjennelser på Tinder? For det er jo et ganske overfladisk medium. Anonymkode: f79fd...f1e Det er helt vanlig å ha preferanser på utseende. Hvis du ikke er tiltrukket av litt ekstra eller enda mer enn det, så er det vel helt riktig å unngå dem? 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #4 Skrevet 6. oktober 2017 Alle har vel preferanser. Jeg liker ikke veldig muskuløse menn, så de velger jeg alltid bort. Liker heller ikke blonde menn, så de velger jeg også bort. Da velger jeg jo kun basert på utseende, men om jeg hadde blitt kjent med en blond, muskuløs mann utenom tinder så er det ikke sånn at det er uaktuelt pga utseende. Jeg er bare ikke automatisk tiltrukket av det. Anonymkode: 6c19c...ed3 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 Hva gjør du den dagen din fremtidige kjæreste blir gravid? Blir syk? Går opp i vekt uten grunn? Dumper du henne? Anonymkode: 19480...8cd 3
Xcase33 Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 On 5.10.2017 at 5:12 PM, AnonymBruker said: Jeg skaffa meg Tinder nylig, og én ting som virkelig har slått meg, er at overvekt og kroppsfassong er kanskje det første jeg ser på når jeg ser en kvinne. Det spiller egentlig ingen rolle hvordan ansiktet ser ut, hva slags utdanning de har, hvor gammel hun er osv, hvis hun er overvektig. Dersom kvinnen er overvektig, så velger jeg henne bort. Hver eneste gang. Andre som har hatt lignende erkjennelser på Tinder? For det er jo et ganske overfladisk medium. Anonymkode: f79fd...f1e Alle mannfolk er sånn ...heldigvis har ikke kvinner samme tenningsmønstre som menn. Ellers hadde det blitt vanskelig å formert oss fra steinalderen:) 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg velger bort tynne menn, muskuløse menn, menn som ikke er maskuline nok. Alle har sine preferanser. Anonymkode: 9976d...2d5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #8 Skrevet 6. oktober 2017 Alle har sine preferanser. Man lirer seg selv dersom man går med en innstilling om at alle skal kunne tenne på alle. Jeg er selv overvektig og tenner ikke på menn uten muskler eller fett på kroppen (altså magre menn). Om de har ekstra fett gjør meg ingenting. Anonymkode: 08c2c...dfb
gobbledigook Skrevet 6. oktober 2017 #9 Skrevet 6. oktober 2017 Dersom jeg skal velge noen på tinder eller andre steder må de nesten ha ansiktshår. Hehe.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #11 Skrevet 6. oktober 2017 24 minutter siden, gobbledigook skrev: Dersom jeg skal velge noen på tinder eller andre steder må de nesten ha ansiktshår. Hehe. Hææ, hvorfor det? Anonymkode: 46249...927
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #12 Skrevet 6. oktober 2017 Mulig du velger det vekk, men som en med 10-15 kg ekstra var det virkelig null stress med tinder. Makan til selvtillitsboost! Så du er ikke veldig representativ da. Alle screener jo på en eller annen måte. 😊 Anonymkode: 29b38...51a 1
Nmtt Skrevet 7. oktober 2017 #13 Skrevet 7. oktober 2017 (endret) På 5.10.2017 den 17.12, AnonymBruker skrev: Jeg skaffa meg Tinder nylig, og én ting som virkelig har slått meg, er at overvekt og kroppsfassong er kanskje det første jeg ser på når jeg ser en kvinne. Det spiller egentlig ingen rolle hvordan ansiktet ser ut, hva slags utdanning de har, hvor gammel hun er osv, hvis hun er overvektig. Dersom kvinnen er overvektig, så velger jeg henne bort. Hver eneste gang. Andre som har hatt lignende erkjennelser på Tinder? For det er jo et ganske overfladisk medium. Anonymkode: f79fd...f1e Vel, det er en grunn til at Tinder er mest basert på bilder og ikke ren tekst. Lurer på hvordan en slik datingapp hadde lykkes....med bare tekst liksom?? 🤔🤔 Jeg sveiper ALLTID venstre omtrent. Er jeg så sær på utseende? Men ihvertfall de med masse skjegg. Huff. Ingen mann for meg med skjegg som kan gres. 🤦🏻♀️ Endret 7. oktober 2017 av Nmtt Feilretting
Miklo Velka Skrevet 7. oktober 2017 #14 Skrevet 7. oktober 2017 17 hours ago, Xcase33 said: heldigvis har ikke kvinner samme tenningsmønstre som menn Yeah right ... 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #15 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg er akkurat lik deg. Overvekt er den største turn-off for meg. Sånn er det bare, og det er greit. Alle har sine egne preferanser. Sveip i vei der du føler for, du trenger ikke gjøre noen sak utav det. Jeg mener, jeg behandler alle mennesker med respekt uansett størrelse, og ville aldri kommentere overvekten til en person. Men når det kommer til dating så går jeg alltid for slanke jenter. Anonymkode: 8ef20...e9f 2
Xcase33 Skrevet 7. oktober 2017 #16 Skrevet 7. oktober 2017 2 hours ago, Miklo Velka said: Yeah right ... Hadde de hatt det så hadde vi sluttet å eksistere i huleboer tiden må du begynne å reflektere litt over 100.000 år med evolusjon ikke bare de siste 100 årene ....hva tror du var viktigst i eldre tider ? se ut som Brad Pit ? eller kunne det å overleve men være feit, tannløs, skjeggete, hårløs og illeluktende? må du begynne å bruke HJERNEN din.....
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #17 Skrevet 7. oktober 2017 Tror ikke de var så feite i steinalderen......lite mat og sånn. Overvekt hører til et overflodssamfunn. Anonymkode: c92f9...eef 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #18 Skrevet 7. oktober 2017 Det er da mange menn jeg vil velge bort av ulike årsaker. Selvfølgelig vil jeg ikke ha en overvektig partner, spesielt ikke når jeg er slank selv. Hvorfor gjør du et stort poeng av det? Anonymkode: 77b6a...9c1 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #19 Skrevet 7. oktober 2017 Jeg synes det er turn off med menn på Tinder så de som er der er helt uaktuelle for min del. Anonymkode: c20a3...361 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #20 Skrevet 7. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er turn off med menn på Tinder så de som er der er helt uaktuelle for min del. Anonymkode: c20a3...361 Ja, det er flott å heve seg over andre, ikke sant. Det er sikkert noen menn som synes det er turn-off med damer på KG også. Anonymkode: 77b6a...9c1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå