AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #21 Del Skrevet 5. oktober 2017 om du liker spill: Heroes of might and magic til pc, eventyrspill, hvor man utforsker masse Det er utallige timer med moro, ikke online så du kan spille akkurat når det passer for deg, og man kan justere vanskelighetsgrader. Til de eldre versjonene, som Heroes of might and magic 3, så trenger du ikke noe kraftig pc engang, og det er nok en av de beste versjonene! Du finner det på Steam Zoo Tycoon er også timer med underholdning, det er de fleste tycoon-spill forsåvidt. Så der kan man velge etter om man er interessert i å bygge by, fornøyelsespark, dyrepark, togskinner og alt mulig! Er sykemeldt, og har ikke energi til å gå ut døra, og dette er noen av spillene jeg virkelig koser meg med, og kan bruke mange timer på! Kjenner meg også igjen med i det du sier om lite fantasi/kreativitet så jeg kjeder meg veldig fort med veldig mye håndverk som perling, tegning, skriving, scrapbook og sånt. Anonymkode: 8de37...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escape Skrevet 5. oktober 2017 #22 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg er veldig glad i videoredigering, og lage "filmer" med musikk i bakgrunnen og effekter, men da må man jo nesten filme noe også da... F.eks. sport, dyr eller fra ferie. Men du kan redigere andre sine filmer også og sette i sammen, eller bare bilder som du har tatt Så kan du legge de ut på youtube eller bare holde de for deg selv Ellers scrapbooking som noen andre nevnte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HalldirV2 Skrevet 5. oktober 2017 #23 Del Skrevet 5. oktober 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Er en jente på 24 med sklerose så jeg kan ikke reise langt eller ha hobbyer som krever mye av kroppen min. Er det noen som kan gi meg litt inspirasjon til hva jeg kan drive med for å få dagene til å gå siden jeg er hjemmeværende og for syk til å studere eller henge med venner og feste? Jeg har prøvd perling og å lage smykker men har så dårlig fantasi så det blir kjedelig med en gang siden jeg ikke vet hva jeg skal lage. Har prøvd å male og tegne men kan ingen spennende maleteknikker og er ikke god på å tegne så det føles ikke givende. Hvordan kan jeg få dagene hjemme til å gå og virke givende? Anonymkode: c1f48...177 Ved alle guder frøken...det er et hav å velge i. Skrive romaner, skrive poesi, lese litteratur, filosofere, slipe kniver, game, fotografere (du trenger ikke engang bevege deg ut av stua for å ta kule bilder), spille gitar, fiolin, piano og alle andre instrumenter fantasien din tillater, synge, puslespill, frimerker, kryssord, quiz, skrive blogg, mote, male, tegne, standuo komedie, skuespill...kan holde på i evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Selfie Skrevet 6. oktober 2017 #24 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hvis jeg hadde hatt mye tid ville jeg spilt The Sims😃 Det tar laaang tid, man blir aldri ferdig, og det er ingen konkurranser eller skyting👍🏻 Ellers ville jeg skrevet en roman eller studert noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #25 Del Skrevet 6. oktober 2017 På 5.10.2017 den 9.38, AnonymBruker skrev: Zelda har jeg hørt mye bra om, har ikke råd til å kjøpe Nintendo, men det går sikkert an å få tak i spillet til PS3? Så det skal jeg prøve på Takk for tips Gitartimer via youtube har jeg prøvd, men går lei av det også. Finner ikke noe glede i det. Anonymkode: c1f48...177 Du får ikke kjøpt Zelda til PS3. Brukte konsoller og spill koster ikke så altfor mye på finn. Anonymkode: a737c...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #26 Del Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du får ikke kjøpt Zelda til PS3. Brukte konsoller og spill koster ikke så altfor mye på finn. Anonymkode: a737c...1bb Meg igjen. Bor du på sørlandet, har jeg muligens en GameCube du kunne fått låne. Om jeg bare finner den... Jeg mener å huske jeg har Wind Waker og Twilight Princess. Anonymkode: a737c...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 6. oktober 2017 #27 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hva med å oppsøke spill-klubber eller bli med i en bridgeklubb? Det er lettere å bli hektet på noe om det er en sosial bit, og den sosiale biten er mye viktigere enn selve leken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 6. oktober 2017 #28 Del Skrevet 6. oktober 2017 Slektsforskning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #29 Del Skrevet 6. oktober 2017 Jeg syr klær:) både på maskin og for hånd. Syns det er kjempegøy, men du må gå på kurs først! Syr ikke sånne gørrkjedelige babyklær og kjoler i blomstermønster som "alle andre". Jeg redesigner gamle klær, designer litt eget, og syr noen historiske plagg. Litt av cluet er å la seg inspirere av noe. Jeg er ikke så fryktelig kreativ heller, men hermer mye etter bilder, og gjør endringer som jeg vil. Skjørt fks, er enkelt å lage. Samme med helt enkle "kosebukser". Når man kan enkle bukser med lommer er det ikke lang vei til å kunne sy jeans. Jeans er noe av det morsomste jeg har sydd! Anonymkode: 4c526...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 6. oktober 2017 #30 Del Skrevet 6. oktober 2017 Oppdagelsesspill som Journey og Dear Esther kan kanskje være noe for deg. Når det gjelder kreative ting er det vanskelig å finne på noe nytt når man ikke får nye impulser. Det er mye inspirasjon å hente på f.eks pinterest, som for øvrig også er en nærmest uutømmelig kilde til å lære seg ny kunnskap og teknikker. Er hjemmeværende pga sykdom selv, og har lært meg veldig mye nyttig innen tegning og håndarbeid de siste årene bare ved å gnome rundt på pinterest og teste ut (og evt mislykkes med) de tingene jeg synes ser kule ut. Hvis du i tillegg lager ting som andre også synes er kule kan det være at folk har lyst til å betale deg for å lage en ting eller to, og plutselig har du en bitteliten mikrojobb! (Som kanskje dekker en brøkdel av garnutgiftene dine og sånn...) Jeg vet ikke hvor sosial du er eller hva vennene dine liker å drive med, men om du har en liten geek i deg så er rollespill en helt fantastisk hobby. Gjør du som meg og blir spill-leder for en gruppe i tillegg, så vil du aldri mer mangle ting å drive med fordi det alltid finnes en dungeon å konstruere eller et plott å utbrodere osv osv.http://www.rollespill.info/hva-er/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #31 Del Skrevet 6. oktober 2017 Don't starve/don't starve together Anonymkode: 3c3b3...59e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #32 Del Skrevet 8. oktober 2017 Skal du først bruke timer og dager til noe, så studer. Kunnskap har du alltid med deg. Likte også forslaget om å bidra til Wiki. Anonymkode: 5143e...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Walkingdead Skrevet 8. oktober 2017 #33 Del Skrevet 8. oktober 2017 LESE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #34 Del Skrevet 11. oktober 2017 Det finnes nettsteder som for eksempel Kupong Kode eller You Gov hvor man kan tjene "poeng" ved å for eksempel svare på spørreundersøkelser eller noe over internett. Etterhvert som man sparer opp en del sånne "poeng" så kan man veksle dette inn i gavekort fra forskjellige nettbutikker. Dermed kan du bruke disse gavekortene til å kjøpe for eksempel bøker, dataspill, eller andre ting, slik at du har litt tidsfordriv. Anonymkode: e72f8...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 11. oktober 2017 #35 Del Skrevet 11. oktober 2017 Kanskje du kan hjelpe til i en eller flere frivillige organisasjoner? Sikkert en del arbeid du kan gjøre hjemmefra. Eller arbeid hos organisasjonen som ikke krever for mye fysisk. Kanskje mulig å få det litt tilpasset slik at du kan komme og gå litt ettersom hvordan formen er -Se filmer/serier -Legge puslespill (de mer avanserte), ulike kabaler -strikke/hekle -male, fargelegge, tegne -gå kortere turer, trene innendørs hjemme. Når du orker så klart. -lese. Lei bøker på biblioteket. Få et par bladabonnement. Evt. abonner på Flipp. Det beste er isåfall å bruke det på Ipad e.l. -Lag bruker på Pintrest om du ikke har. Søk på DIY e.l. og få tips til ting du kan lage. -Lag mat. Gjerne mat som er mer tidskrevende. Sylting, likør, diverse urtesalt, surdeiger til brød o.l., hjemmelaget kraft...Finn gode oppskrifter. -Negledesign. Finnes sikkert utstyr med løsnegler til å øve seg på. -lage såper, hudpleieprodukter som kremer, skrubber osv. -plante blomster, grønnsaker, urter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjæra på tunet Skrevet 15. oktober 2017 #36 Del Skrevet 15. oktober 2017 (endret) Kan slektsforskning (som jeg så var foreslått her) være interessant? Gå på Arkivverkets nettsider for å få starthjelp. Noen har valgt å lage en bok av det og gi til familien sin så de kan se på sine slektstrær. Sånn hvis du vil ha et mål lenger fremme, mener jeg. Nå vet jeg ikke hvordan du bor, men hvis du har mulighet til å være på en terrasse eller gårdsplass og det ikke er altfor mye lysforurensing, så kan kanskje stjernekikking være interessant? Du trenger ingen stor stjernekikkert, men hvis du har lyst kan du bruke en vanlig kikkert. Dette må jo foregå når det er stjerneklart, så på dagtid kan man sjekke stjernekart og planlegge hvilket objekt man vil se på på kvelden og lese seg litt opp om dette. Så kan du føre stjernedagbok om hvilke objekter du har sett på osv. En bonus er at man blir godt kjent på stjernehimmelen. Endret 15. oktober 2017 av Skjæra på tunet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå