AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #1 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hei Er en jente på 24 med sklerose så jeg kan ikke reise langt eller ha hobbyer som krever mye av kroppen min. Er det noen som kan gi meg litt inspirasjon til hva jeg kan drive med for å få dagene til å gå siden jeg er hjemmeværende og for syk til å studere eller henge med venner og feste? Jeg har prøvd perling og å lage smykker men har så dårlig fantasi så det blir kjedelig med en gang siden jeg ikke vet hva jeg skal lage. Har prøvd å male og tegne men kan ingen spennende maleteknikker og er ikke god på å tegne så det føles ikke givende. Hvordan kan jeg få dagene hjemme til å gå og virke givende? Anonymkode: c1f48...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #2 Del Skrevet 5. oktober 2017 Strikking og hekling. Nupereller. Brodering. Sy klær. Anonymkode: 07ae9...202 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. oktober 2017 #3 Del Skrevet 5. oktober 2017 Du kan spille playstation. Det finnes spill for en hver smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #4 Del Skrevet 5. oktober 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strikking og hekling. Nupereller. Brodering. Sy klær. Anonymkode: 07ae9...202 Jeg syntes sånt er så innmari kjedelig, nesten på grensen til trist. 11 minutter siden, Herr Heftig skrev: Du kan spille playstation. Det finnes spill for en hver smak. Ja playstation liker jeg, men har aldri funnet noen spill som jeg er engasjert i over lengre tid. Kan sitte en time tre dager på rad, også gå lei liksom Liker oppdagelsesspill, kanskje du har noen tips? Anonymkode: c1f48...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. oktober 2017 #5 Del Skrevet 5. oktober 2017 Assassin's Creed: Black Flag slår aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Del Skrevet 5. oktober 2017 Alle de forskjellige telle-trådene her på Kvinneguiden. Skrive en blogg, om ting og tang som interesserer deg. Være aktiv på Wikipedia, legge til bilder, oversette artikler, og så videre... Anonymkode: e72f8...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Del Skrevet 5. oktober 2017 Hva med å prøve fargeleging ? Anonymkode: 935f4...0aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 5. oktober 2017 #8 Del Skrevet 5. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes sånt er så innmari kjedelig, nesten på grensen til trist. Ja playstation liker jeg, men har aldri funnet noen spill som jeg er engasjert i over lengre tid. Kan sitte en time tre dager på rad, også gå lei liksom Liker oppdagelsesspill, kanskje du har noen tips? Anonymkode: c1f48...177 Nintendo Switch og Zelda Breath of the wild. Underholdning i mange mange timer der. + at spillet i det store å hele handler om å oppdage ting. Spilt det av og på i 3 dager nå og har enda ikke så mye som tatt første bossen. Blitt så distrahert av alt det andre man kan gjøre Eventuelt kan du plukke opp et instrument, jeg begynte selv å spille bass for snart 3 år siden, og følelsen av mestring er helt herlig etterhvert som du blir flink på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #9 Del Skrevet 5. oktober 2017 6 minutter siden, Herr Heftig skrev: Assassin's Creed: Black Flag slår aldri feil. Har prøvd assasins creed og gir opp så fort jeg ikke kommer videre Trenger spill som egentlig ikke har noe vanskelige oppgaver eller missions , og IKKE skytespill. Anonymkode: c1f48...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Del Skrevet 5. oktober 2017 Puslespill. Når du først blir "inn" i det, er det så deilig Anonymkode: e1b4e...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #11 Del Skrevet 5. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle de forskjellige telle-trådene her på Kvinneguiden. Skrive en blogg, om ting og tang som interesserer deg. Være aktiv på Wikipedia, legge til bilder, oversette artikler, og så videre... Anonymkode: e72f8...5aa Nei telletråd er jeg virkelig ikke interessert i ! Blogg har jeg prøvd, men blir sånn at etter noen dager har jeg ikke noe mer å skrive om, fordi jeg jo bare sitter hjemme å opplever ingenting. Var en periode veldig aktiv med wikipedia og artikler, men merker det blir for mentalt krevende nå 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å prøve fargeleging ? Anonymkode: 935f4...0aa Lite givende syntes jeg.... Åh det er så vanskelig! Kan liksom ikke sitte å brette papirfly bare for å ha noe å gjøre, må være noe jeg føler er givende og LIKER... Men vet ikke hva jeg liker av hjemmesittende ting, drev med sport utendørs før jeg fikk leddsykdom så det er en helt ny tilværelse for meg.. Anonymkode: c1f48...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #12 Del Skrevet 5. oktober 2017 4 minutter siden, Freakingawesome skrev: Nintendo Switch og Zelda Breath of the wild. Underholdning i mange mange timer der. + at spillet i det store å hele handler om å oppdage ting. Spilt det av og på i 3 dager nå og har enda ikke så mye som tatt første bossen. Blitt så distrahert av alt det andre man kan gjøre Eventuelt kan du plukke opp et instrument, jeg begynte selv å spille bass for snart 3 år siden, og følelsen av mestring er helt herlig etterhvert som du blir flink på det. Zelda har jeg hørt mye bra om, har ikke råd til å kjøpe Nintendo, men det går sikkert an å få tak i spillet til PS3? Så det skal jeg prøve på Takk for tips Gitartimer via youtube har jeg prøvd, men går lei av det også. Finner ikke noe glede i det. Anonymkode: c1f48...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #13 Del Skrevet 5. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Puslespill. Når du først blir "inn" i det, er det så deilig Anonymkode: e1b4e...ead Ja, hvorfor ikke prøve Takk for tips ! Anonymkode: c1f48...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #14 Del Skrevet 5. oktober 2017 Åh, jeg tenkte foreslå spilling, men du er jente så... Ja, som en annen foreslo her, strikking, sying, kjøpe dukker du kan sminke, strikke klær til, interiør-dekorering? Anonymkode: ed601...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. oktober 2017 #15 Del Skrevet 5. oktober 2017 4 hours ago, AnonymBruker said: Har prøvd assasins creed og gir opp så fort jeg ikke kommer videre Trenger spill som egentlig ikke har noe vanskelige oppgaver eller missions , og IKKE skytespill. Anonymkode: c1f48...177 Minecraft er supergøy. Og man kan spille flere på samme maskin så hvis du har besøk kan de få være med. Ingen vanskelige oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #16 Del Skrevet 5. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, jeg tenkte foreslå spilling, men du er jente så... Ja, som en annen foreslo her, strikking, sying, kjøpe dukker du kan sminke, strikke klær til, interiør-dekorering? Anonymkode: ed601...618 Du kan jo fortsatt foreslå spill selvom jeg er jente vel? Vet ikke om kommentaren din er ironisk eller hva jeg, men tror du virkelig alle jenter interesserer seg for sying og dukker?! Anonymkode: c1f48...177 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #17 Del Skrevet 5. oktober 2017 Scrapbooking? Frimerkesamling, myntsamling, alt som har med samling å gjøre... Anonymkode: 8953d...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #18 Del Skrevet 5. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, jeg tenkte foreslå spilling, men du er jente så... Anonymkode: ed601...618 Øh, er vi ikke store nok til å slutte å snakke om "jenteting" og "gutteting" nå? Det er masse jenter som spiller. Det er hverken rart eller unomalt. TS: Hva med bøker eller skrive noe selv? Sminke vet jeg mange har funnet stor glede i når kroppen svikter litt, selv om man ikke går ut av huset så kan det gjøre mye for både mestringsfølelsen (lære nye teknikker) og selvfølelsen (føler seg fresh). Kan du sy? Hva med å sy dukkeklær eller ting til deg selv? Matlaging? Baking? Foto? Det krever jo kanskje at du går ut, men ikke nødvendigvis. Scrapbooking? Webdesign? Der finnes det masse gode tutorials på internett. Kanskje lære et nytt språk? Lykke til, TS! Jeg er sikker på du finner noe som passer deg. Anonymkode: 0a6b0...a91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #19 Del Skrevet 5. oktober 2017 Spilling, kanskje du kan laste ned steam og se hva som finnes der? masse søte gratisspill der, og når du finner ut hva du liker kan du kjøpe det som ser bra ut? mange spill har også forskjellige vanskelighetsgrader Anonymkode: cb2df...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Librarian Skrevet 5. oktober 2017 #20 Del Skrevet 5. oktober 2017 Horizon Zero Dawn og The Witcher 3 på PS kan du like godt hvis du vil ha utforskning. Scrapbooking og fargelegging kan være gøy selv om du ikke er overdrevent kreativ. Begynne litt med "selvstudie" av interessante temaer ved hjelp av gode fagbøker, populærvitenskapelige bøker, videoer, dokumentarer osv. Hvis du liker å skrive kan du f.eks. Blogge om et tema du liker. Eller skrive historier, fan fiction. Legge gigantiske puslespill :D Matlaging, baking, lage hjemmelaget godteri, spiselige gaver og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå