AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #41 Skrevet 9. oktober 2017 På 5.10.2017 den 1.35, AnonymBruker skrev: Vi pleier å bytte på hvert år 5 jenter i nabolaget som går i samme klasse. Litt fest og så gå knask og knep i nabolaget. Slipper å bli kjørt hjem siden de bor så nært. De andre i klassen går knask og knep i sitt nabolag. men jeg hater at dette har blitt et problem .. halloween er en amerikansk og katolsk skikk. Hvor mange her i landet er amerikanske eller katolikker? Anonymkode: c0941...56c Skjønte ikke helt hvor du ville med ditt siste spørsmål? Vi er var 200 000 katolikker i Norge registert for 3 år siden. Nei da, ingen katolikker her til lands... Anonymkode: 988ef...cbe 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #42 Skrevet 10. oktober 2017 På 5.10.2017 den 0.35, AnonymBruker skrev: Vi pleier å bytte på hvert år 5 jenter i nabolaget som går i samme klasse. Litt fest og så gå knask og knep i nabolaget. Slipper å bli kjørt hjem siden de bor så nært. De andre i klassen går knask og knep i sitt nabolag. men jeg hater at dette har blitt et problem .. halloween er en amerikansk og katolsk skikk. Hvor mange her i landet er amerikanske eller katolikker? Anonymkode: c0941...56c Samboer er amerikansk, så her er Halloween en stor høytid i heimen! Vi kjenner forresten mange helt og halvt amerikanske, tror faktisk det er endel her i landet. Men uansett, Halloween er vel ikke den eneste lånte tingen vi har fra andre land som er moro? Anonymkode: e0560...17b
Bambi1995 Skrevet 10. oktober 2017 #43 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg hadde tatt alle!! Husker godt selv hvordan det var når jenter i klassen hadde bursdag og utelot noen, inkludert meg.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #44 Skrevet 10. oktober 2017 På 5.10.2017 den 5.23, AnonymBruker skrev: Feirer ikke halloween i norge. Vi går julebukk her til lands. Dette har jeg lært mine barn. De aksepterer det. Anonymkode: 92d44...70f Før feiret vi ikke Halloween i Norge nei. Men så har ting utviklet seg, og barna som vokser opp idag feirer dette. Jeg er ikke fan av Halloween jeg heller, men for ungene sin del, så feirer vi det likevel. Jeg vil ikke som foreldre holde mine barn utenfor noe som er kommet for å bli. Her går vi ikke julebukk, men nyttårsbukk. 👍🏼 Anonymkode: 7ab49...8cb
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #45 Skrevet 11. oktober 2017 På 9.10.2017 den 19.19, AnonymBruker skrev: Så lenge det er så få hun ber så er det greit. Men hadde det vært slik at 1-3 stykker ble utelatt så hadde det vært dårlig gjort. Anonymkode: 10ce3...060 Du mener at det er greit at "Trine" aldri blir invitert, fordi alle skal få lov til kun å invitere favorittene sine? Hva med de som ikke er noens favoritter? Anonymkode: 76a1d...b83 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #46 Skrevet 11. oktober 2017 På 5.10.2017 den 9.52, AnonymBruker skrev: Så Anne inviterer sine 5 beste venninner som bor nærmest, og Stine inviterer sine 5 beste venninner som bor nærmest. Og Marit som er 11. barnet og bor langt unna, inviteres ikke av noen. Men siden verken Anne eller Stine har bevisst utelatt BARE Marit, så er det selvfølgelig ok. /hilsen jenta som i alle år var Marit i et slikt scenario. Anonymkode: c8f64...14a Sånn er det blant jentene i vår klasse, men de er tvillinger så foreldrene sier det "ikke er så farlig" jeg syns det er sykt. (jeg har gutt) Anonymkode: 82515...6c1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå