Gjest Walkingdead Skrevet 4. oktober 2017 #41 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Ikke gråte da, ikke alle hvite menn er sinte Som kvinne blir jeg bare så emosjonell i sånne tråder
WubWub Skrevet 4. oktober 2017 #42 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, Walkingdead skrev: Som kvinne blir jeg bare så emosjonell i sånne tråder Jeg digger deg
RoH Skrevet 4. oktober 2017 #43 Skrevet 4. oktober 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvem er staten? Jo stort sett hvite menn men ikke de sinte. Så hvorfor sint på damer og innvandrere da? Anonymkode: 105e9...2bf Det er over 70% kvinner i offentlige stillinger, Noe lavere andel i statsansatte. https://www.google.no/search?rlz=1CATAAB_enNO697NO697&biw=1229&bih=581&tbm=isch&sa=1&q=hareide+grande+erna+&oq=hareide+grande+erna+&gs_l=psy-ab.3...15379.58933.0.65110.22.21.1.0.0.0.304.2650.2j10j4j1.17.0....0...1.1.64.psy-ab..4.9.1195...0j0i67k1j0i8i30k1j0i24k1.0.Zo8HSnlKc3g#imgrc=5MM2uav4H1tn2M:
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #44 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvite menn er da ikke sinte, men heller rolige, fornuftige, rasjonelle, kloke. Vel, bortsett fra de som er på venstresiden da. De på venstresiden er ekstremt sinte, irritable, tåler ingenting uten å bli fornærmet. Anonymkode: d9190...299 Vel, det er jo faktisk de på høyresiden som i hvertfall sitter her inne å sutrer over at de er single og er irriterte på innvandring fordi de hevder det ødelegger deres sjanse på singelmarkedet og blir fornærmet av at noen påpeker at tankegangen dems lyser bitterhet og tafatthet Anonymkode: 99787...856 2
Sykkelkopp Skrevet 4. oktober 2017 #45 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå håper jeg bare tunga de datt litt ut, siden den ikke var helt på rett kjøl her. Det er jo pga mangel på aksept fra omgivelsene som gjør at de sliter. De har faktisk en legitim grunn for å føle at ting er tungt siden det fortsatt finnes fordommer der ute. Selv om vi er i 2017 😩 Anonymkode: 105e9...2bf De kunne oppført seg som feminin mann eller maskulin kvinne. I stedet skal de definere at et kjønn gjør sånn og sånn og at om de ikke vil gjøre det, så må det bety at de er feil kjønn og så må de gjøre det 'sånn og sånn' det motsatte kjønn stereotypisk gjør Det er en psykisk sykdom på lik linje med de som tror de er en katt
Sykkelkopp Skrevet 4. oktober 2017 #46 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er menn frustrerte om de ikke føler de er annerledes og ikke passer inn? Hva mener du er frustrasjonen til menn? Anonymkode: 0353e...e7e Å ikke leve opp til samfunnets harde krav som stilles menn. Var det 40% barnløse menn vi var opp i nå? For kvinner er det under halvparten Og samtidig er hvite menn de eneste som ikke blir kvotert inn i noe som helst, og ikke får noe som helst fordeler. Fordel å være sjef i stor bedrift sier du? Hvite menn bygde den 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #47 Skrevet 4. oktober 2017 1 minute ago, Sykkelkopp said: Å ikke leve opp til samfunnets harde krav som stilles menn. Var det 40% barnløse menn vi var opp i nå? For kvinner er det under halvparten Og samtidig er hvite menn de eneste som ikke blir kvotert inn i noe som helst, og ikke får noe som helst fordeler. Fordel å være sjef i stor bedrift sier du? Hvite menn bygde den Ok. Hva er forskjellen på transer og homofile? Anonymkode: 0353e...e7e
Sykkelkopp Skrevet 4. oktober 2017 #48 Skrevet 4. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, det er jo faktisk de på høyresiden som i hvertfall sitter her inne å sutrer over at de er single og er irriterte på innvandring fordi de hevder det ødelegger deres sjanse på singelmarkedet og blir fornærmet av at noen påpeker at tankegangen dems lyser bitterhet og tafatthet Anonymkode: 99787...856 Hvordan kan du si en objektivt riktig påstand er bitterhet og tafatthet? Du bare sier det for å slippe å bry deg Det er fakta at det reduserer sjansen. Er det andre faktorer som spiller inn og? Ja såklart, men et handicaprace blir ikke lettere om man mister en arm i tillegg til begge bena som man allerede manglet 1
Sykkelkopp Skrevet 4. oktober 2017 #49 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Hva er forskjellen på transer og homofile? Anonymkode: 0353e...e7e Homofile aksepterer den de er, menn som liker menn. De har bare ulik preferanse i partner. Transer tror de er født inn i feil kropp fordi de ikke vil gjøre akkurat det ola nordmann gjør Endret 4. oktober 2017 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #50 Skrevet 4. oktober 2017 1 minute ago, Sykkelkopp said: Homofile aksepterer den de er, menn som liker menn. Transer tror de er født inn i feil kropp fordi de ikke vil gjøre akkurat det ola nordmann gjør Uff, jeg som trodde jeg ville få et reflektert svar Mange homofile hater seg self. Mange trans hater seg selv Du vet ikke en gang hvordan homroner spiller inn på egen forståelse av identitet. Det er vel bare sånn at folk flest prioriterer egne meninger og gidder ikke gjøre minimal research. En av grunnene til at samfunnet vårt bruker så lang tid på fremgang Anonymkode: 0353e...e7e 1
Sykkelkopp Skrevet 4. oktober 2017 #51 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uff, jeg som trodde jeg ville få et reflektert svar Mange homofile hater seg self. Mange trans hater seg selv Du vet ikke en gang hvordan homroner spiller inn på egen forståelse av identitet. Det er vel bare sånn at folk flest prioriterer egne meninger og gidder ikke gjøre minimal research. En av grunnene til at samfunnet vårt bruker så lang tid på fremgang Anonymkode: 0353e...e7e Mange hvite menn hater seg selv. Mange artister hater seg selv. Uff, jeg som trodde jeg ville få et reflektert svar Jeg sa årsaken til hvorfor det er større problem hos transer. Du ser jo at hos homofile er den faktoren som er ulik basert på valg eksternt, mens hos transer interne Og så, til slutt, når du blander inn hormoner, er det tydelig at du ikke har anelse om hva du snakker om. Og så er det attpåtil en klatt med svada som ikke legger til noe til diskusjonen på slutten Hormoner er ikke utløsende faktor til at transpersoner ikke er fornøyd med kjønnet sitt. Grunnen til at en mannlig transperson har fått mannlige trekk(som de er misfornøyde med) er nettopp hormoner. Når de da evt skifter kjønn tar de hrt mft for å endre seg slik at hormonene hjelper dem å bli det de vil bli. Ideen om deres identitet er altså utløsende faktor, ikke hormonene. De tar hrt fordi hormonene deres stemmer med hva de egentlig er, ikke med hva de er i hodet sitt(et annet kjønn). Hrt gir dem de riktige hormonene for å se ut som det de innbiller seg de er i hodet sitt Når det kommer til homofile har de blitt rapportert til å like høyt som heterofile menn. Så å komme og si at hormoner påvirker identitet som et argument mot det jeg sa? Høres ut som du bare tar frem ord du har hørt på tv og setter dem tilfeldig inn i setninger som du innbiller deg gir mening
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #52 Skrevet 4. oktober 2017 8 minutes ago, Sykkelkopp said: Mange hvite menn hater seg selv. Mange artister hater seg selv. Uff, jeg som trodde jeg ville få et reflektert svar Jeg sa årsaken til hvorfor det er større problem hos transer. Du ser jo at hos homofile er den faktoren som er ulik basert på valg eksternt, mens hos transer interne Og så, til slutt, når du blander inn hormoner, er det tydelig at du ikke har anelse om hva du snakker om. Og så er det attpåtil en klatt med svada som ikke legger til noe til diskusjonen på slutten Hormoner er ikke utløsende faktor til at transpersoner ikke er fornøyd med kjønnet sitt. Grunnen til at en mannlig transperson har fått mannlige trekk(som de er misfornøyde med) er nettopp hormoner. Når de da evt skifter kjønn tar de hrt mft for å endre seg slik at hormonene hjelper dem å bli det de vil bli. Ideen om deres identitet er altså utløsende faktor, ikke hormonene. De tar hrt fordi hormonene deres stemmer med hva de egentlig er, ikke med hva de er i hodet sitt(et annet kjønn). Hrt gir dem de riktige hormonene for å se ut som det de innbiller seg de er i hodet sitt Når det kommer til homofile har de blitt rapportert til å like høyt som heterofile menn. Så å komme og si at hormoner påvirker identitet som et argument mot det jeg sa? Høres ut som du bare tar frem ord du har hørt på tv og setter dem tilfeldig inn i setninger som du innbiller deg gir mening Åja, jeg glemte at hormoner og andre biologiske faktorer ikke egentlig spiller noen rolle i menneskets natur. Mennesker er jo vesener som ikke blir påvirket av deres egen biologi i det hele tatt. Men og kvinner er identiske, kvinner kan dyrke egen penis så lenge de ønsker det Anonymkode: 0353e...e7e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #53 Skrevet 5. oktober 2017 12 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hvordan kan du si en objektivt riktig påstand er bitterhet og tafatthet? Du bare sier det for å slippe å bry deg Det er fakta at det reduserer sjansen. Er det andre faktorer som spiller inn og? Ja såklart, men et handicaprace blir ikke lettere om man mister en arm i tillegg til begge bena som man allerede manglet Åh nei du! Jeg har brydd meg mang en gang, veiledet, oppmuntret, gitt tips, håp og inspirasjon men møtt stort sett bare "Jammen hvis hun ikke liker meg for den jeg er, en type som sitter å spiller playstation og ikke gir hun oppmerksomhet annet enn når jeg er kåt og ikke fyller på noe intelligente samtaler med henne og gir hun inspirasjon og en grunn til å ville leve og vokse sammen med meg , så er det jo ikke verdt det for jeg kan jo ikke forandre den jeg er bare for at en kjerring skal like meg!" eller "Jammen jeg har angst og føler meg så stygg , og nei selvhjelpsgrupper for angst har jeg angst for å gå i og å bestille en makeover hos frisør og starte å ta vare på utseende mitt er altfor krevende, damer er så krevende ass, så slemme!" *sukk* Så da får dem bare takke seg selv Jeg kjenner flere handicappede som har fått nye sykdommer og skader etter å ha havnet i rullestol, og måten de lever livet på har alt med innstillingen de har i hodet å gjøre, og ikke så mye de manglende armene og beina dems. Når til og med han norske komikeren uten noen armer og uten noen ben, har fått barn og kjæreste så klarer alle andre med psykiske eller fysiske handicap det også. Anonymkode: 99787...856 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #54 Skrevet 5. oktober 2017 14 timer siden, Sykkelkopp skrev: De kunne oppført seg som feminin mann eller maskulin kvinne. I stedet skal de definere at et kjønn gjør sånn og sånn og at om de ikke vil gjøre det, så må det bety at de er feil kjønn og så må de gjøre det 'sånn og sånn' det motsatte kjønn stereotypisk gjør Det er en psykisk sykdom på lik linje med de som tror de er en katt Sykeste jeg har lest Les deg litt opp om homofili du gutt. Anonymkode: 105e9...2bf
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #55 Skrevet 5. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åh nei du! Jeg har brydd meg mang en gang, veiledet, oppmuntret, gitt tips, håp og inspirasjon men møtt stort sett bare "Jammen hvis hun ikke liker meg for den jeg er, en type som sitter å spiller playstation og ikke gir hun oppmerksomhet annet enn når jeg er kåt og ikke fyller på noe intelligente samtaler med henne og gir hun inspirasjon og en grunn til å ville leve og vokse sammen med meg , så er det jo ikke verdt det for jeg kan jo ikke forandre den jeg er bare for at en kjerring skal like meg!" eller "Jammen jeg har angst og føler meg så stygg , og nei selvhjelpsgrupper for angst har jeg angst for å gå i og å bestille en makeover hos frisør og starte å ta vare på utseende mitt er altfor krevende, damer er så krevende ass, så slemme!" *sukk* Så da får dem bare takke seg selv Jeg kjenner flere handicappede som har fått nye sykdommer og skader etter å ha havnet i rullestol, og måten de lever livet på har alt med innstillingen de har i hodet å gjøre, og ikke så mye de manglende armene og beina dems. Når til og med han norske komikeren uten noen armer og uten noen ben, har fått barn og kjæreste så klarer alle andre med psykiske eller fysiske handicap det også. Anonymkode: 99787...856 Spot on 👍🏻 Anonymkode: 105e9...2bf 1
Gjest BethD Skrevet 5. oktober 2017 #56 Skrevet 5. oktober 2017 Tenkte på eksen min da jeg leste dette, haha Stemmer jo greit det !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå