AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #21 Skrevet 4. oktober 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Det hadde aldri skjedd om det ikke var for at vestlige kvinner av en eller annen grunn ikke har så mye medfølelse med egne menn. De stemmer kontunuerlig for parti som ønsker å ødelegge for dem, av en eller annen grunn. Her i Skandinavia vil jeg hevde det er verre enn noen andre steder, selv USA. Anonymkode: 465cf...ba8 Nå er jo du en av de sinte hvite mennene på KG. Har du lyst til å fortelle hvorfor? Anonymkode: a6e65...1f9 2
Gjest Rosetelys Skrevet 4. oktober 2017 #22 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er jo du en av de sinte hvite mennene på KG. Har du lyst til å fortelle hvorfor? Anonymkode: a6e65...1f9 Ikke meg du siterer, men er ikke grunnene oppgitt på forrige side gode nok? 🤔
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #23 Skrevet 4. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulere TS. Du er både rasistisk og sexistisk... Anonymkode: ea5d1...4bb Æhh nei, ts har helt rett. Det er jo de sinte hvite mennene som er rasistiske og legger skylden på innvandring, og sexistiske fordi de mener at de har krav på kvinner uavhengig av hva kvinnen syntes om de forhold til andre menn. Her har vi et prakteksemplar på en sint , hvit, rasistisk og sexistisk mann Anonymkode: 99787...856 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #24 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forhåpentligvis ligger PST IP-adressene til kvinnene som sitter på KG og sprer mannehat og rasisme mot hvite. Anonymkode: d9190...299 Når ble det mannehat å ikke finne seg i undertrykking, mobbing og seksuell trakassering? Anonymkode: 99787...856 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #25 Skrevet 4. oktober 2017 Når ble det mannehat å ikke finne seg i kvinnehat? Anonymkode: 99787...856 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #26 Skrevet 4. oktober 2017 Får ikke kvinner ha en stemme og sette grenser for andres urimelig kvinnehat mener du? Da er det mannehat om de setter grenser? Anonymkode: 99787...856 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #27 Skrevet 4. oktober 2017 Sinte menn er noen av de som trenger mest omsorg og at noen lytter til dem. Desverre så har hvite menn blitt symbolet på alt som er feil med verden og de levnes ikke mye empati. Konsekvensene av det kommer verden til å se mer av. Anonymkode: 6200d...0b3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #28 Skrevet 4. oktober 2017 2 hours ago, HalldirV2 said: Fordi hvite menn får skylden for alt som går galt i denne verden, mer eller mindre, og har blitt hele verdens boksesekk. Gutter vokser opp med denne politiske og ideologiske konstruerte arvesynden, føler seg frustrerte og urettmessige behandlet. Det er hva jeg tror er en årsak til at det er mange sine hvite menn. MEN, nå er det like mange, om ikke flere sinte svarte menn, eller brune menn om du vill, og det er ganske mange frustrerte øst asiatiske menn også. Dette er bare min hypotese, du får spørre en sint hvit mann, i dette tilfelle en amerikaner. Og så må du huske på at dette begrepet i første omgang er et amerikansk begrep, som siden har blitt adoptert i Europa. Det amerikanere synes å glemme, når de generaliserer hvite menn og gir "rasen" skylden for slaveri, kolonialisme osv, er at europeere ikke er en homogen gruppe, vi er mange etnisiteter fordelt på mange land, med ulike kulturer og historiske horisonter. Homofile opplever fortsatt mye voldelig mobbing og hat i USA. Samme med transgenders. Så hvorfor er det ikke flere av disse som skyter og dreper? Skal sies at om jeg husker riktig, så har transgenders en noe høy selvmordsstatistikk. Kan det være at heterofile menn i større grad klandrer andre mennesker og samfunnet for egne problemer? Mens menn som er homofile og trans klandrer heller seg selv? Det er ikke sånn at "bare" fordi man er en hatet person at man dreper andre mennesker. Det er flere mekanismer som ligger under her Anonymkode: 0353e...e7e 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #29 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og dette er ekte diskriminering og rasisme. Da snakker jeg om diskriminering og rasisme i sin sterkeste form, fordi den er statlig underbygd. Her er det ikke individer som gjør det, men staten selv. Anonymkode: 465cf...ba8 Og hvem er staten? Jo stort sett hvite menn men ikke de sinte. Så hvorfor sint på damer og innvandrere da? Anonymkode: 105e9...2bf 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #30 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Homofile opplever fortsatt mye voldelig mobbing og hat i USA. Samme med transgenders. Så hvorfor er det ikke flere av disse som skyter og dreper? Skal sies at om jeg husker riktig, så har transgenders en noe høy selvmordsstatistikk. Kan det være at heterofile menn i større grad klandrer andre mennesker og samfunnet for egne problemer? Mens menn som er homofile og trans klandrer heller seg selv? Det er ikke sånn at "bare" fordi man er en hatet person at man dreper andre mennesker. Det er flere mekanismer som ligger under her Anonymkode: 0353e...e7e Det var akkurat mitt poeng med tråden også. Uten at jeg dro inn de ikke heterofile jeg tror homofile og transpersoner føler mye mer på at ting er ens egen feil samme gjør jo damer også. Går noe galt så skylder de på seg selv. Anonymkode: 105e9...2bf
Sykkelkopp Skrevet 4. oktober 2017 #31 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Homofile opplever fortsatt mye voldelig mobbing og hat i USA. Samme med transgenders. Så hvorfor er det ikke flere av disse som skyter og dreper? Skal sies at om jeg husker riktig, så har transgenders en noe høy selvmordsstatistikk. Kan det være at heterofile menn i større grad klandrer andre mennesker og samfunnet for egne problemer? Mens menn som er homofile og trans klandrer heller seg selv? Det er ikke sånn at "bare" fordi man er en hatet person at man dreper andre mennesker. Det er flere mekanismer som ligger under her Anonymkode: 0353e...e7e Ganske logisk mtp menns frustrasjon kommer fra omgivelsene mens transpersoner ser de er annerledes og har dype psykiske problemer ved seg selv
HalldirV2 Skrevet 4. oktober 2017 #33 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Homofile opplever fortsatt mye voldelig mobbing og hat i USA. Samme med transgenders. Så hvorfor er det ikke flere av disse som skyter og dreper? Skal sies at om jeg husker riktig, så har transgenders en noe høy selvmordsstatistikk. Kan det være at heterofile menn i større grad klandrer andre mennesker og samfunnet for egne problemer? Mens menn som er homofile og trans klandrer heller seg selv? Det er ikke sånn at "bare" fordi man er en hatet person at man dreper andre mennesker. Det er flere mekanismer som ligger under her Anonymkode: 0353e...e7e Vet ikke, har ikke sett noen statistikk på hvor mange homofile det er i forhold til heterofile, og hvor mange prosent av den hvite befolkningen som definerer seg selv som "sinte hvite menn". Ikke minst hvor mange prosent blant sinte hvite menn som begår massedrap. Og selvfølgelig er det mange mekanismer som spiller inn når et menneske tipper over på den måten.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #34 Skrevet 4. oktober 2017 46 minutes ago, AnonymBruker said: Æhh nei, ts har helt rett. Det er jo de sinte hvite mennene som er rasistiske og legger skylden på innvandring, og sexistiske fordi de mener at de har krav på kvinner uavhengig av hva kvinnen syntes om de forhold til andre menn. Her har vi et prakteksemplar på en sint , hvit, rasistisk og sexistisk mann Anonymkode: 99787...856 Ja, et prakteksemplar. Og det der er langt fra den eneste tråden fra den kanten. Anonymkode: a6e65...1f9 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #35 Skrevet 4. oktober 2017 4 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Ganske logisk mtp menns frustrasjon kommer fra omgivelsene mens transpersoner ser de er annerledes og har dype psykiske problemer ved seg selv Nå håper jeg bare tunga de datt litt ut, siden den ikke var helt på rett kjøl her. Det er jo pga mangel på aksept fra omgivelsene som gjør at de sliter. De har faktisk en legitim grunn for å føle at ting er tungt siden det fortsatt finnes fordommer der ute. Selv om vi er i 2017 😩 Anonymkode: 105e9...2bf
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #36 Skrevet 4. oktober 2017 Hvite menn er da ikke sinte, men heller rolige, fornuftige, rasjonelle, kloke. Vel, bortsett fra de som er på venstresiden da. De på venstresiden er ekstremt sinte, irritable, tåler ingenting uten å bli fornærmet. Anonymkode: d9190...299 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #37 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvite menn er da ikke sinte, men heller rolige, fornuftige, rasjonelle, kloke. Vel, bortsett fra de som er på venstresiden da. De på venstresiden er ekstremt sinte, irritable, tåler ingenting uten å bli fornærmet. Anonymkode: d9190...299 Nåja 😂 ta en titt på kommentarfeltet på FB. De sinte der er jo trollene på høyre siden. De er sinte de. Og enten er de single og uføre eller så har de en thaikone. Nesten. Men mange av de i hvert fall. De av alle burde ikke holdt seg så langt til høyre da det er garantert siste spikeren i kista for deres del. Anonymkode: 105e9...2bf 1
Gjest Minesveiper Skrevet 4. oktober 2017 #38 Skrevet 4. oktober 2017 Det er veldig trist at enkelte av disse mennene utrykker sinnet sitt gjennom vold. Dette virker å være kjønnsbestemt uten at jeg kan for mye om temaet fordi jeg vet ikke om noen tilfeller der kvinner har gått amok med våpen på sammen måten. Ser da bort i fra religion. Jeg tror ikke det er en enkel løsning på problemet fordi det svært vanskelig å ordne de underliggende årsakene til at mennene blir sinte i utgangspunktet. Vanskelig å si om man kunne forhidret noe av dette med forebyggende tiltak. Alternativet til å hindre slike hendelser er mer overvåkning. Er kanskje ikke riktig vei å gå heller.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #39 Skrevet 4. oktober 2017 19 minutes ago, Sykkelkopp said: Ganske logisk mtp menns frustrasjon kommer fra omgivelsene mens transpersoner ser de er annerledes og har dype psykiske problemer ved seg selv Hvorfor er menn frustrerte om de ikke føler de er annerledes og ikke passer inn? Hva mener du er frustrasjonen til menn? 18 minutes ago, HalldirV2 said: Vet ikke, har ikke sett noen statistikk på hvor mange homofile det er i forhold til heterofile, og hvor mange prosent av den hvite befolkningen som definerer seg selv som "sinte hvite menn". Ikke minst hvor mange prosent blant sinte hvite menn som begår massedrap. Og selvfølgelig er det mange mekanismer som spiller inn når et menneske tipper over på den måten. Mitt poeng er at det er andre underliggende mekanismer som fører til at noen massemorder. Disse faktorene har ofte med barndom, traumer og sosial isolasjon å gjøre. Å føle seg snurt fordi samfunnet ikke er som man vil ha det er ikke en enestående trigger for massemord. 12 minutes ago, AnonymBruker said: Nå håper jeg bare tunga de datt litt ut, siden den ikke var helt på rett kjøl her. Det er jo pga mangel på aksept fra omgivelsene som gjør at de sliter. De har faktisk en legitim grunn for å føle at ting er tungt siden det fortsatt finnes fordommer der ute. Selv om vi er i 2017 😩 Anonymkode: 105e9...2bf Som sagt ALLE menneskegrupper opplever hat og negative meninger. Se på KG, ser du hvor mange tråder som snakker negativt om kvinner? Hvite menn er ikke de eneste som får negative tilbakemeldinger. Anonymkode: 0353e...e7e
WubWub Skrevet 4. oktober 2017 #40 Skrevet 4. oktober 2017 24 minutter siden, Walkingdead skrev: Ikke gråte da, ikke alle hvite menn er sinte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå