AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #21 Del Skrevet 6. oktober 2017 På 10/4/2017 den 0.24, AnonymBruker skrev: Hei! Vet ikke helst hvordan jeg skal forklare dette, men jeg kan starte med å si at jeg har hatt en relativt fin oppvekst, med en mor og far som alltid har vært der for meg, og jer har hatt gode venner og egentlig en trygg og god oppvekst. Jeg er nå i begynnelsen av 20 årene, og jeg føler jeg mangler helt ekstremt mye omsorg?Jeg finner ofte nye "omsorgspersoner" som jeg vil ha en fysisk nærhet fra! Det er ofte personer som er en typisk mor, og ofte litt opp i årene. Ofte er det slik at jeg vil at disse omsorgspersone rett og slett bare skal gi meg omsorg, og også faktisk holde rundt meg. Jeg har prøvd å reflektere litt over barndommen og ungdomsårene mine, men jeg finner ikke helt ut hva som gjør at jeg får så sterke følelser for disse enkelte "morsfigurene". Noen ganger når jeg legger meg for kvelden, skulle jeg faktisk ønske at den ene personen lå sammen med meg.. Min mor har i alle år vært veldig kjærlig av seg, og gitt meg mye nærhet, og det gjør hun også nå, i voksen alder. Er derfor veldig vanskelig å forstå hvorfor det er som dette. Er det noen her som føler det samme? Anonymkode: afd8e...d10 Ja jeg er mann og føler det samme. Jeg har hatt en fin oppvekst på en måte. Men har vokst opp i fosterhjemm hvor jeg aldri fikk bondet noe særlig med foreldrene. Så jeg har manglet mye nærhet og kos som kanskje er set eneste jeg savner i et forhold Når jeg tar med meg ome night stands vlir det litt ekstra kosing etter sex og dagen etter. Holde rundt og stryke på hverandre. Dette er kvinner jeg ofte tar ting videre med. Liker kvinner dette eller er det for mye? Sist dame holdt jeg rundt i flere timer og koste litt. Fra mitt initiativ. Så holdt vi plutselig hender uten at jeg merket det. Hva syns dere? Liker ikke damer dette eller ikke? Anonymkode: 74704...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #22 Del Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes også det er litt interessant egentlig. Og jeg forstår det heller ikke selv. Jeg føler kanskje at jeg har behov for en annen type omsorg? Jeg ønsker på en måte at de omsorgspersonene som jeg knytter meg så fryktelig til, holder rundt meg om natten foreksempel, men hell no at jeg vil at min mor skal gjøre det. Det kan være at det har oppstått noen svik i oppveksten, som jeg ikke selv er klar over. At jeg ikke vet det, for det er det ´´normale´´for meg. Anonymkode: afd8e...d10 Du har kanskje ikke fått ditt omsorgsbehov ordentlig dekket under oppveksten selv om du har hatt en fin og trygg oppvekst ellers? Det er noe du har trengt som du ikke har fått (dekket) og som gjør at du har dette savnet den dag i dag. Det du manglet under oppveksten og som du nå savner og lengter etter, leter du etter hos andre enn din mor fordi det er der mangelen har oppstått og dermed må du søke etter det hos andre. Eller? Kanskje du burde snakke med noen om dette. Anonymkode: 8f81e...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #23 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 4.10.2017 den 0.45, AnonymBruker skrev: Grunnen til jeg begynner å lure på hva som feiler meg, er at jeg ikke trenger noe omsorg av en kjæreste, men en voksen kvinne! Kan jo hende jeg har ett intenst behov for å bli sett? Jeg vet ikke. Det er i allefall frustrerende. Ts Anonymkode: afd8e...d10 Psykologikittertur: Freud. Ødipus. Han vil ligge med sin mor. Anonymkode: c2c90...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #24 Del Skrevet 7. oktober 2017 BUMP Anonymkode: 74704...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå