Gjest Moonshadow Skrevet 1. februar 2005 #21 Del Skrevet 1. februar 2005 Tror exn min ikke likte hunden noe særlig.. Han sa han gjorde det, men det virka ikke sånn hele tia.. Kjipt men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 1. februar 2005 #22 Del Skrevet 1. februar 2005 Nei , dyr er ikke bra. Kjenner flere jenter med bikkjer. Herregud for et mas. Skal ha dem med overalt og forteller om masse teite ting om hun og bikkja. Lufting ørten gangen om dagen , lukter dritt og maser mye. NEI TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2005 #23 Del Skrevet 1. februar 2005 Hadde dere droppa en skikkelig bra potensiell partner for hvis h*n hadde kjæledyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 1. februar 2005 #24 Del Skrevet 1. februar 2005 Hadde dere droppa en skikkelig bra potensiell partner for hvis h*n hadde kjæledyr? Har hun kjæledyr så er hun ikke en potensiell partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2005 #25 Del Skrevet 1. februar 2005 :o Jaja, hver sin smak. Men jeg skjønner ikke, en nusselig liten hund eller katt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2005 #26 Del Skrevet 1. februar 2005 Har hun kjæledyr så er hun ikke en potensiell partner. Akavrium også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 1. februar 2005 #27 Del Skrevet 1. februar 2005 Klarer nok noen fisker eller maur. Men større dyr kan bli et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 1. februar 2005 #28 Del Skrevet 1. februar 2005 Klarer nok noen fisker eller maur. Men større dyr kan bli et problem. .... Og barn, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 1. februar 2005 #29 Del Skrevet 1. februar 2005 .... Og barn, da? Kunne nok ha hatt et forhold til en dame som har barn men noen stepappa er jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 1. februar 2005 #30 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg så en dame i en kirke som hadde to mus gående rundt på innsiden av jakka hennes, når jeg var liten. Det syntes jeg var skikkelig kult Mus er søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. februar 2005 #31 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg så en dame i en kirke som hadde to mus gående rundt på innsiden av jakka hennes, når jeg var liten. Det syntes jeg var skikkelig kult Mus er søte. mus er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #32 Del Skrevet 5. februar 2005 Tenkte akkurat det samme som Tom. Men jeg forbinder også katteelskere med unge kvinner med følelsesproblemer. La meg bare ta en vill gjetning: Valhalla liker ikke filmen "Amalie fra Montmartre" Am I right? Isåfall er du enkel å putte i bås, din liberale politiske snevre slyngel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 6. februar 2005 #33 Del Skrevet 6. februar 2005 mus er deilig ..... *får perverse tanker i hode* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreamer Skrevet 9. februar 2005 #34 Del Skrevet 9. februar 2005 :o Hva er galt med heste jenter da? :o Det må jo være en perfekt kombinasjon for en som ikke vil ha dame med kjæledyr. Mann i huset og hest i stallen. Hesten kommer ikke inn i huset, og mannen går ikke i stallen. Jaja - nå har jeg ikke hest da, men det er fordi jeg bruker tiden min på barna mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. februar 2005 #35 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er et usympatisk trekk når menn (eller kvinner for den del) ikke liker dyr. Mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 9. februar 2005 #36 Del Skrevet 9. februar 2005 Helst ikke katt, i alle fall ikke en langhåret som røyter mye, jeg er alergisk mot kattehår. Ellers er dyr helt ok det... Jeg hadde nok tenkt mitt hadde jeg sett en "lapdog" iført rosa disignerjakke og sko også forresten. Skal ikke si det ville vært noen hindring, men hadde ikke fått meg til å gå tur med hunden nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C-Gjest Skrevet 18. februar 2005 #37 Del Skrevet 18. februar 2005 Dersom man sammenligner med "Barn ingen hindring" - hva mener dere single menn om å jakte på/bli sammen med en jente som har mange kjæledyr? Har det noe å si for deg? En singel venninne av meg har nemlig tre katter og en hund. Ville det spille noen rolle for hvor vidt du ville innlede en eventuell romanse? Nei, nei. Katter er bare morsomt, men hund har jeg ikke noe videre forhold til. Det måtte ihvertfall bli mest ditt ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #38 Del Skrevet 25. februar 2005 Katt går bra. Liker katter selv, men har vel også utviklet en viss allergi. Så helt topp er det ikke. Jeg har vært i sammen med en dame som hadde hund og det ble rett og slett i overkant. Hun ble blodig fornærmet da jeg ymtet frampå om bikkja egentlig burde ligge oppi senga vår. Det var noen her som var redde damer med katter og følelsesproblemer... men slik jeg tolket eksen min var det slik at hun likte bikkja bedre enn mennesker. Hun sa rett ut at bikkja var viktigere enn meg. Slikt går ikke. I tillegg er bikkjer masete dyr som slever og røyter. Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. februar 2005 #39 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg er allergisk, men elsker dyr. så når jeg får mer plass kommer jeg nok til å kjøpe allergivennlig hund og katt. Og kanskje en slange? Slanger er kule dyr. Men er litt usikker hvis jeg må fore den med levende for. En mann vil jeg også ha som kosedyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 1. mars 2005 #40 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg er litt skeptisk til kattekvinner. Ser for meg sære og gamle tanter.. Men det er bare en fordom. Ja det får en si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå