Gjest Bare lurer jeg Skrevet 20. januar 2005 #1 Del Skrevet 20. januar 2005 Dersom man sammenligner med "Barn ingen hindring" - hva mener dere single menn om å jakte på/bli sammen med en jente som har mange kjæledyr? Har det noe å si for deg? En singel venninne av meg har nemlig tre katter og en hund. Ville det spille noen rolle for hvor vidt du ville innlede en eventuell romanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. januar 2005 #2 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg er litt skeptisk til kattekvinner. Ser for meg sære og gamle tanter.. Men det er bare en fordom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #3 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg er litt skeptisk til kattekvinner. Ser for meg sære og gamle tanter.. Men det er bare en fordom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 20. januar 2005 #4 Del Skrevet 20. januar 2005 Tenkte akkurat det samme som Tom. Men jeg forbinder også katteelskere med unge kvinner med følelsesproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 20. januar 2005 #5 Del Skrevet 20. januar 2005 Ingenting å tilføye. Alle intelligente innspill er oppbrukt allerede. *vifter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 21. januar 2005 #6 Del Skrevet 21. januar 2005 Vel, jeg er skeptisk til kvinner som har latt kjæledyr få overta alle følelser de ellers ville ha brukt på en partner, de finnes og kan få meg til å rygge .... Men jeg er uansett allergisk, så problemstillingen blir rent hypotetisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #7 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg er kvinne, dyr ingen hindring, men ikke katter, pga allergien min, ikke pga at jeg ikke liker katter (selv om jeg foretrekker bikkjer). Fjøs og hester, helt ok, men da må han finne seg i å dusje og skifte før han evt skal ha en klem. Dvs vet ikke hvor allergisk jeg er, noen år siden jeg drev med riding nå. Sist var jeg ikke allergisk, men gangen før var jeg... mulig jeg har "vokst det av meg"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. januar 2005 #8 Del Skrevet 24. januar 2005 jeg holder meg langt unna hestejenter jeg synes hester er skumle og onde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 24. januar 2005 #9 Del Skrevet 24. januar 2005 Hestejenter... *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. januar 2005 #10 Del Skrevet 24. januar 2005 Hey!!!! Jeg har vært hestejente i mange år, men den ble byttet ut til en stor bikkje da jeg fikk samboer Selv om jeg helst vil ha vovs i sengen og aller helst i midten, så nøyer jeg meg med at han får sove ved siden av sengen. Samboeren min og jeg møtes på halvveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 28. januar 2005 #11 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er da ikke noe galt med hestejenter. *snurt* Da kan det aldri bli deg og meg da Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #12 Del Skrevet 28. januar 2005 Gi meg en kattekvinne når som helst. Bortsett fra at jeg er allergisk (aaarrrrggghhhh!!!). Så derfor er hundekvinner og alle pelsdyrkvinner utelukket om de vil ha meg på besøk. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hyggeligfyr Skrevet 28. januar 2005 #13 Del Skrevet 28. januar 2005 Pokker heller, den der siste var meg. (Synes forøvrig det er idiotisk at man kan skrive her uten å være innlogget!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #14 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg er også litt småskeptisk til kattekvinner - men ikke til menn som har en katt... Men jeg er svært skeptisk til menn som driver med hestesport, men ikke til kvinner som driver på med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #15 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg som jente er svært skeptisk til menn med hunder (æsj....) :-x Så at noen gutter har innsigelser mot jenter med boa-slanger skulle vel ikke være noen overraskelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 31. januar 2005 #16 Del Skrevet 31. januar 2005 Dyr er et pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B. A. K. Skrevet 1. februar 2005 #17 Del Skrevet 1. februar 2005 Du driter i dyr hvis du er skikkelig forelska. Ellers går det alltid med et lite/normalt dyr, men når det begynner å bli flere blir jeg alltids skeptisk. Ser hindringene, og sjelden muligheter i dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. februar 2005 #18 Del Skrevet 1. februar 2005 Det mannfolket som ikke godtar min elskede Mathilde har ingenting i min seng å gjøre... ..eller i mitt liv, for den saks skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 1. februar 2005 #19 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg er kattegæærn! At noen har husdyr ett,to,fem er bare et pluss for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2005 #20 Del Skrevet 1. februar 2005 :evil: hva er galt med jenter som har dyr? har selv en nydelig hund og ikke opplevd at noen gutter synes det har vært et problem. Min ecx kjæreste ble veldig glad i hunden faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå