Gå til innhold

Dere singelmenn: Dyr ingen hindring?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Bare lurer jeg

Dersom man sammenligner med "Barn ingen hindring" - hva mener dere single menn om å jakte på/bli sammen med en jente som har mange kjæledyr? Har det noe å si for deg? En singel venninne av meg har nemlig tre katter og en hund. Ville det spille noen rolle for hvor vidt du ville innlede en eventuell romanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Tenkte akkurat det samme som Tom. Men jeg forbinder også katteelskere med unge kvinner med følelsesproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er skeptisk til kvinner som har latt kjæledyr få overta alle følelser de ellers ville ha brukt på en partner, de finnes og kan få meg til å rygge ....

Men jeg er uansett allergisk, så problemstillingen blir rent hypotetisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er kvinne, dyr ingen hindring, men ikke katter, pga allergien min, ikke pga at jeg ikke liker katter (selv om jeg foretrekker bikkjer).

Fjøs og hester, helt ok, men da må han finne seg i å dusje og skifte før han evt skal ha en klem. Dvs vet ikke hvor allergisk jeg er, noen år siden jeg drev med riding nå. Sist var jeg ikke allergisk, men gangen før var jeg... mulig jeg har "vokst det av meg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Hey!!!!

Jeg har vært hestejente i mange år, men den ble byttet ut til en stor bikkje da jeg fikk samboer :) Selv om jeg helst vil ha vovs i sengen og aller helst i midten, så nøyer jeg meg med at han får sove ved siden av sengen. Samboeren min og jeg møtes på halvveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gi meg en kattekvinne når som helst. Bortsett fra at jeg er allergisk (aaarrrrggghhhh!!!). Så derfor er hundekvinner og alle pelsdyrkvinner utelukket om de vil ha meg på besøk. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker heller, den der siste var meg.

(Synes forøvrig det er idiotisk at man kan skrive her uten å være innlogget!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er også litt småskeptisk til kattekvinner - men ikke til menn som har en katt...

Men jeg er svært skeptisk til menn som driver med hestesport, men ikke til kvinner som driver på med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg som jente er svært skeptisk til menn med hunder (æsj....) :-x

Så at noen gutter har innsigelser mot jenter med boa-slanger skulle vel ikke være noen overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest B. A. K.

Du driter i dyr hvis du er skikkelig forelska.

Ellers går det alltid med et lite/normalt dyr, men når det begynner å bli flere blir jeg alltids skeptisk. Ser hindringene, og sjelden muligheter i dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mannfolket som ikke godtar min elskede Mathilde har ingenting i min seng å gjøre... ..eller i mitt liv, for den saks skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: hva er galt med jenter som har dyr? har selv en nydelig hund og ikke opplevd at noen gutter synes det har vært et problem. Min ecx kjæreste ble veldig glad i hunden faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...