AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #1 Skrevet 2. oktober 2017 Okå bli fiket til? Ok, å tyttet til?O np som gjorde jeg fikk blåmekerker? Ok at hele rommet bke rasert,mens jeg satt i en krok dritt redd? selvom jeg var vanskelig? Og provoserende? Og jeg vet at det var galt? men likevel ikke likevell ikke var galt? For det var min skykd? og min foreldre viste at h"n e var glad i meg på andre måter` å? Og når de viste at de var glad i meg, var jeg glad i de, men det var kun eklelte sitaujoner som jkeg ikke gjorde som de ville jeg var redd for de? Var det min feil? Nei,men føleser er ikke svart hvit, hvor var dere? dETTE er slik jeg Anonymkode: 25109...827
petterm Skrevet 2. oktober 2017 #2 Skrevet 2. oktober 2017 Det er aldri OK å bli fiket til eller bli fysisk mishandlet. Dessuten er det straffbart! 2
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2017 #3 Skrevet 2. oktober 2017 Det finnes ingen unnskyldninger eller grunner til å slå eller dytte et annet menneske. Uansett hvilke situasjoner man legger til grunn. Aldri. Håper du har det bra? 3
WubWub Skrevet 2. oktober 2017 #4 Skrevet 2. oktober 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Det finnes ingen unnskyldninger eller grunner til å slå eller dytte et annet menneske. Uansett hvilke situasjoner man legger til grunn. Aldri. Håper du har det bra? Veldig godt sagt kjære venn ! Stiller meg 100% støttende bak dette budskapet. Sender en klem til TS 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #5 Skrevet 2. oktober 2017 Just now, Aldrisur said: Det finnes ingen unnskyldninger eller grunner til å slå eller dytte et annet menneske. Uansett hvilke situasjoner man legger til grunn. Aldri. Håper du har det bra? Ja, jeg begynner å få hjelp,men jeg måslutte å synes synd på selv, det holder meg tibake, Jeg har akktid følt atdet har vært galt med min familie, men jeg har akldri tenkt at jeg sliter med trauamer. (vet ikke enda) men det forklarer mye, det gjør meg lei mei,men på en annen måte lei meg. BTW takk :D Anonymkode: 25109...827 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #6 Skrevet 2. oktober 2017 5 minutes ago, petterm said: Det er aldri OK å bli fiket til eller bli fysisk mishandlet. Dessuten er det straffbart! Takk Anonymkode: 25109...827 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #7 Skrevet 2. oktober 2017 5 minutes ago, Aldrisur said: Det finnes ingen unnskyldninger eller grunner til å slå eller dytte et annet menneske. Uansett hvilke situasjoner man legger til grunn. Aldri. Håper du har det bra? takk Anonymkode: 25109...827 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #8 Skrevet 2. oktober 2017 1 minute ago, WubWub said: Veldig godt sagt kjære venn ! Stiller meg 100% støttende bak dette budskapet. Sender en klem til TS Takk Anonymkode: 25109...827 1
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2017 #9 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg begynner å få hjelp,men jeg måslutte å synes synd på selv, det holder meg tibake, Jeg har akktid følt atdet har vært galt med min familie, men jeg har akldri tenkt at jeg sliter med trauamer. (vet ikke enda) men det forklarer mye, det gjør meg lei mei,men på en annen måte lei meg. BTW takk :D Anonymkode: 25109...827 Samtidig er man jo glad i familien sin, noe som gjør det hele enda mer frustrerende. Fint å høre at du får hjelp. Endret 2. oktober 2017 av Aldrisur 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #10 Skrevet 2. oktober 2017 Just now, Aldrisur said: Samtidig er man jo glad i familien sin, noe som gjør det hele enda mer frustrerende. Fint å høre at du få hjelp. Jeg har skjønt hvor mye det er påvirket meg dia. er prat om feildiagnosering, (vil påpeke at jeg vetikke om de er rktg enda) men dette er meg, jeg leser nye om det, og venter ut om det KG; eller enkelte sitasusjoner. Takk Anonymkode: 25109...827
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skjønt hvor mye det er påvirket meg dia. er prat om feildiagnosering, (vil påpeke at jeg vetikke om de er rktg enda) men dette er meg, jeg leser nye om det, og venter ut om det KG; eller enkelte sitasusjoner. Takk Anonymkode: 25109...827 Det høres ut som du blir tatt på alvor, og da er det bra at du blir utredet for eventuell feildiagnostisering. Og fint at du bearbeider/sorterer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå