Gå til innhold

My probleem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okå bli fiket til?

Ok, å tyttet til?O np

som gjorde  jeg fikk blåmekerker?

Ok  at hele rommet bke rasert,mens  jeg satt i en  krok  dritt redd?

selvom jeg var vanskelig?

Og provoserende?

Og  jeg vet at det var galt?

men likevel ikke likevell ikke var galt?

For det var min skykd?

og min  foreldre viste at h"n e var glad  i meg på andre måter` å?

Og når de viste  at de var glad i meg, var jeg glad i de,

men det var kun eklelte sitaujoner som jkeg ikke gjorde som de ville  jeg var redd for de?

Var det min feil? Nei,men  føleser  er ikke svart hvit, hvor var dere?

dETTE er slik jeg

Anonymkode: 25109...827

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri OK å bli fiket til eller bli fysisk mishandlet. Dessuten er det straffbart! 

• Liker 2
Skrevet

Det finnes ingen unnskyldninger eller grunner til å slå eller dytte et annet menneske. Uansett hvilke situasjoner man legger til grunn. Aldri.  :klemmer: Håper du har det bra?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det finnes ingen unnskyldninger eller grunner til å slå eller dytte et annet menneske. Uansett hvilke situasjoner man legger til grunn. Aldri.  :klemmer: Håper du har det bra?

Veldig godt sagt kjære venn ! Stiller meg 100% støttende bak dette budskapet. 

Sender en klem til TS

• Liker 2
Skrevet
Just now, Aldrisur said:

Ja, jeg begynner å få hjelp,men jeg måslutte å synes synd på selv, det holder meg tibake,

Jeg har akktid følt atdet har vært galt med min  familie, men jeg har akldri tenkt at jeg sliter med trauamer. (vet ikke enda)

men det forklarer mye,  det gjør  meg lei mei,men  på en annen måte lei meg. BTW takk :D

• Liker 2
Skrevet
5 minutes ago, petterm said:

Det er aldri OK å bli fiket til eller bli fysisk mishandlet. Dessuten er det straffbart! 

Takk :)

• Liker 1
Skrevet
5 minutes ago, Aldrisur said:

takk :)

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, WubWub said:

Veldig godt sagt kjære venn ! Stiller meg 100% støttende bak dette budskapet. 

Sender en klem til TS

Takk :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg begynner å få hjelp,men jeg måslutte å synes synd på selv, det holder meg tibake,

Jeg har akktid følt atdet har vært galt med min  familie, men jeg har akldri tenkt at jeg sliter med trauamer. (vet ikke enda)

men det forklarer mye,  det gjør  meg lei mei,men  på en annen måte lei meg. BTW takk :D

Samtidig er man jo glad i familien sin, noe som gjør det hele enda mer frustrerende.

Fint å høre at du får hjelp. :klemmer:

Endret av Aldrisur
  • Liker 2
Skrevet
Just now, Aldrisur said:

Samtidig er man jo glad i familien sin, noe som gjør det hele enda mer frustrerende.

Fint å høre at du få hjelp. :klemmer:

Jeg har skjønt hvor mye det er påvirket meg dia. er prat om feildiagnosering, (vil påpeke at  jeg vetikke om de er rktg enda)

men dette er meg, jeg leser nye om det, og venter ut om det KG; eller enkelte sitasusjoner.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skjønt hvor mye det er påvirket meg dia. er prat om feildiagnosering, (vil påpeke at  jeg vetikke om de er rktg enda)

men dette er meg, jeg leser nye om det, og venter ut om det KG; eller enkelte sitasusjoner.

Det høres ut som du blir tatt på alvor, og da er det bra at du blir utredet for eventuell feildiagnostisering. Og fint at du bearbeider/sorterer. :klemmer: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...