Gå til innhold

"norske rotehjem" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TV-kamera, programleder og sånn skal vel bare oppholde seg ved ett hus (eller leilighet) i ett par dager, eller kanskje en ukes tid? 

Dermed må vel ting gå ganske kjapt unna, selv om det er ett ganske kjipt opplegg...                          

Anonymkode: e2c43...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV-kamera, programleder og sånn skal vel bare oppholde seg ved ett hus (eller leilighet) i ett par dager, eller kanskje en ukes tid? 

Dermed må vel ting gå ganske kjapt unna, selv om det er ett ganske kjipt opplegg...                          

Anonymkode: e2c43...49b

Men har sett flere program tidligere, der ting deles opp i selge, gi bort og kaste. Så det er jo en mulighet, andre har klart det. 

Anonymkode: fc8f3...cfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk litt skuffet jeg også. Har sett dette bli gjort bedre på andre kanaler og har liksom sett alt før. Sikkert bra for dem som bor der å få ryddet opp, men for min del er det ganske kjedelig å se på. Syns ikke de hadde mere enn gjennomsnitts rotemengde heller. Ikke noe mindre enn man må forvente når en har det litt "småfullt". :fnise:  ....men jeg skal fortsette å se så jeg vet hva jeg snakker om når jeg kommenterer her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, jeg døde av det paret som var med i dagens episode. Synes konseptet er kjedelig, men gøy å se alle de rare deltakerne med så mye rar dynamikk og smak.

Anonymkode: 2deab...683

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var...  Ja. Hva skal en si?  Hun var jo herlig da.  😄

Anonymkode: f4f2b...893

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der Rune er mest kjent for å ta selfier og legge ut på instakontoen til firmaet sitt. Og det i beste arbeidstid!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

On 23/10/2017 at 11:07 PM, Torden said:

Han der Rune er mest kjent for å ta selfier og legge ut på instakontoen til firmaet sitt. Og det i beste arbeidstid!

Begynner å bli trøtt på at han alltid sier noe á la "koner maser bare" og "spør kona om lov før man ser på fotball hehe" og at han alltid skal stryke forførisk på snekkeriet sitt :blink:

Anonymkode: e3035...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...