Gå til innhold

"norske rotehjem" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Skulle dette programmet  begyne i kveld? :P            

 Noen som har planer om å følge med på dette?    

Anonymkode: e2c43...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at de kommer til å vise løsninger og metoder som jeg ikke vet om fra før av, men ja jeg skal se. :) 

Anonymkode: 426ee...9c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planlagt å følge med på dette, men ombestemte meg i det øyeblikket jeg så at Rune Haraldsen var med som «handyman». Da fikk jeg nok av hele konseptet. 

Anonymkode: 2d08c...3ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde planlagt å følge med på dette, men ombestemte meg i det øyeblikket jeg så at Rune Haraldsen var med som «handyman». Da fikk jeg nok av hele konseptet. 

Anonymkode: 2d08c...3ea

Aldri hørt om. Fæl mann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt, og det starter iallefall med ett rotehjem

Skjønner jo at eiere må ha ett problem når en lar det gå så langt.. 

Anonymkode: 24516...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BiancaH96 skrev:

Aldri hørt om. Fæl mann?

Det er gamlekjæresten til bloggeren Anette Marie og han har livnært seg med å pusse opp hos div bloggere. Senest hos Komikerfrue, der han påbegynte et prosjekt men tilsynelatende bare forsvant uten å fullføre. Det var vel noe som fristet mer kanskje... Som et oppdrag for Norske rotehjem muligens...

Anonymkode: 2d08c...3ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på det nå, og får lyst til å rydde selv, men det er noe med den voldsomme gleden programleder har av å kaste fullt brukbare ting i søpla i steden for å gi det vekk som er litt frastøtende. Jeg skulle ønske slike program hadde mer fokus på å benytte seg av det en har på en bedre måte. Men her måtte jo ca ett tonn bare ut da...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er gamlekjæresten til bloggeren Anette Marie og han har livnært seg med å pusse opp hos div bloggere. Senest hos Komikerfrue, der han påbegynte et prosjekt men tilsynelatende bare forsvant uten å fullføre. Det var vel noe som fristet mer kanskje... Som et oppdrag for Norske rotehjem muligens...

Anonymkode: 2d08c...3ea

Flere ukjente folk. Men skjønner godt at du ikke vil se på da, å bare stikke av uten å fullføre er bånn i bøtta. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte med ett halvt øre, de første femten minutter cirka. :ninuskapus:  Men det var tydeligvis ett veldig stort fokus på kaste, kaste, kaste, og atter kaste! 

 De kunne vel ha brukt litt lenger tid da, og kanskje solgt (eller "gitt bort") gjennom finn.no 

Eller kanskje de kunne ha gitt bort en hel haug til for eksempel lopemarked (dersom noe slikt finnes i nærheten av dem) eller Fretex og andre organisasjoner som holder på med sånne ting... 

 

Anonymkode: e2c43...49b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var kjedelige greier. Vi får ta for lite del i selve den prosessen det er å kvitte seg med ting, det å se folk kaste er jo i seg selv uinteressant.  Lite inspirerende dette. Også enig i at de burde hatt en gi-bort-haug.

Anonymkode: f4f2b...893

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere, her skulle containeren fylles for enhver pris. Men synes det var flott at damen fikk hjelp. 

Endret av Blåklokke
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner fokus på gjenbruk og det å gi bort ting. Får helt vondt av at alt bare slenges i en container! Håper da virkelig at den brudekjolen i ble kastet, men gitt til Fretex eller noe.

Ble bra til slutt da. Fint kjøkken! Og de hadde ekstremt mye dritt stuet inn i en hver ledig krok... Men nå står jo det åpne kjøkkenet i veldig kontrast til stuen utenfor. Så de må vel henge i å rydde og pusse opp resten.

Anonymkode: 5ef93...b13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2017 den 20.02, AnonymBruker skrev:

Det er gamlekjæresten til bloggeren Anette Marie og han har livnært seg med å pusse opp hos div bloggere. Senest hos Komikerfrue, der han påbegynte et prosjekt men tilsynelatende bare forsvant uten å fullføre. Det var vel noe som fristet mer kanskje... Som et oppdrag for Norske rotehjem muligens...

Anonymkode: 2d08c...3ea

:laugh:

Anonymkode: 23244...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.10.2017 den 19.59, BiancaH96 skrev:

Aldri hørt om. Fæl mann?

Mener det er han som dater Jan Thomas..

Anonymkode: 620f7...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Har sett begge episodene så langt. Syns det laget på en lettvint og "billig" måte.... en dårlig kopi av flere "ryddeprogram" vi har sett på tv før. Jeg reagerer også på "kaste mentaliteten" - det er ikke noe fokus på mer bærekraftige løsninger. Syns heller ikke at Synnøve  hverken er en god programleder eller en god "rydde ekspert" som det reklameres med. Er egentlig skuffet over programmet.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener det er han som dater Jan Thomas..

Anonymkode: 620f7...fc1

Ikke å rart han er fæl da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Coolaid skrev:

Har sett begge episodene så langt. Syns det laget på en lettvint og "billig" måte.... en dårlig kopi av flere "ryddeprogram" vi har sett på tv før. Jeg reagerer også på "kaste mentaliteten" - det er ikke noe fokus på mer bærekraftige løsninger. Syns heller ikke at Synnøve  hverken er en god programleder eller en god "rydde ekspert" som det reklameres med. Er egentlig skuffet over programmet.

Enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet selv, hadde håpet på mer gode tips, mer følelser (jeg vil se deltagerne bli sinte, triste, rørt.. ). Jeg vil se mer av skrotet, hva de egentlig har samlet på og hvorfor. Er enig i at det ble for mye fokus på selve kastingen. 

Anonymkode: 5befc...851

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo...jeg forventet et hjernedødt program, for noen ganger er det det jeg trenger, slik at jeg kan lese ved siden av.  Og da levde det opp til forventningene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. oktober 2017 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Savner fokus på gjenbruk og det å gi bort ting. Får helt vondt av at alt bare slenges i en container! Håper da virkelig at den brudekjolen ikke ble kastet, men gitt til Fretex eller noe.

Anonymkode: 5ef93...b13

Ja, slik oppførsel er forkastelig! Kan ikke fatte at TVNorge som samfunnsaktør mener at det er greit å fremme slik oppførsel. 

Anonymkode: 71541...18e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...