AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #1 Del Skrevet 30. september 2017 Begynte på studier i år og ble kjent med en gjeng herlige jenter. Har ingenting vondt å si om noen av dem, og vi alle fikk raskt god kontakt og tilbringer mye tid sammen, også utenfor universitetet. I dag var jeg og hun ene en tur på et kjøpesenter fordi vi begge skulle ha noen ting. Vi tusler i butikker og ser og glaner litt, og har det koselig. Vi begge kjøpte noen ting både her og der. Plutselig kommer et par vektere og stopper oss, og ber om å få se posene våre. Jeg blir veldig satt ut for det har aldri skjedd meg før, men lar de gå gjennom det (+kvitteringer). De sjekker hennes også, og vi blir bedt om å bli med på kontoret. Der må vi legge frem varene og kvittering og de forteller at de har hørt (eller sett) at vi har tatt noe som ikke vi har betalt for. Det hele var vanvittig pinlig og jeg kjente jeg ble sinna fordi vi ikke hadde tatt noe. Men når de går igjennom hennes så viser det seg at hun faktisk har stjålet noen ting. Jeg kjente meg så skamfull og visste ikke hva jeg skulle gjøre. De snakket med oss om begge var med på det, og jeg begynte å gråte og forklarte at dette visste jeg ingenting om. Vennen min sa seg enig, altså at jeg ikke hadde noe med det å gjøre, og jeg fikk gå. Jeg satt på med henne til kjøpesenteret, så jeg ble sittende å vente til hun kom ut. Hun var også veldig flau og jeg skjønte ingenting. Alt ble så vanvittig kleint etter det. Hun kjørte meg hjem uten at noen av oss sa et ord. Nå skal vi på skolen igjen på mandag og vi har ikke snakket sammen. Jeg vet ikke hva jeg skal si engang.. Er helt satt ut. Og det var ikke slik at hun stjal brød til sine sultne barn, det var kremer, parfyme og pynteting. Altså ikke noe som jeg kunne ha "forstått" at hun måtte ha for å overleve.. Jeg er helt kvalm i forhold til mandagen og har hatt en slags skam og sjokkfølelse i hele dag. Hvordan skal jeg forholde meg til henne? Vi er jo i samme vennegjeng.. Anonymkode: 29bb7...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #2 Del Skrevet 30. september 2017 Hun kjenner nok godt på skammen selv, og dette er nok til at hun ikke vil gjøre noe lignende igjen. Jeg ville nok ha latt som ingen ting og fortsatt som normalt. Anonymkode: c29f8...7bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #3 Del Skrevet 30. september 2017 Jeg kan faktisk ikke tro du skriver om dette her! Kunne du ikke bare la det ligge? Aner du hvor flau jeg var? Du trenger ikke snakke til meg mer. Anonymkode: 7f66f...f77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #4 Del Skrevet 30. september 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg kan faktisk ikke tro du skriver om dette her! Kunne du ikke bare la det ligge? Aner du hvor flau jeg var? Du trenger ikke snakke til meg mer. Anonymkode: 7f66f...f77 Hvis du virkelig er venninnen som stjal så har nok noe mer å forklare til TS. Du har ihvertfall ikke noe med å anklage TS for at hun tar det opp her. Vil du heller at hun skal ta det opp i venninnegjengen? Anonymkode: 49163...dc3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #5 Del Skrevet 30. september 2017 Fikk p0 skole med en jævel som ville jeg skulle kjøre han til sin tidligere jobb. Når han kom ut igjen kan han fortelle at han hadde leitet etter dagen og prøvd p komme seg inn. Heldigvis gikk det ikke hans vei. Hadde mest lyst å sparke ballene hans opp i halsen for p si det mildt. Neste gang foreslår jeg at du spør om venninnen din har tenkt å maske, slik at du slipper å være med ufrivelig på sånt. Anonymkode: 0405e...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #6 Del Skrevet 30. september 2017 Hun får stjele når hun er alene. Jeg hadde ikke satt pris på det nei. Jeg hadde nok sagt at det bør ikke skje en gang til når hun er sammen med andre. Anonymkode: 793cc...7b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #7 Del Skrevet 30. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk p0 skole med en jævel som ville jeg skulle kjøre han til sin tidligere jobb. Når han kom ut igjen kan han fortelle at han hadde leitet etter dagen og prøvd p komme seg inn. Heldigvis gikk det ikke hans vei. Hadde mest lyst å sparke ballene hans opp i halsen for p si det mildt. Neste gang foreslår jeg at du spør om venninnen din har tenkt å maske, slik at du slipper å være med ufrivelig på sånt. Anonymkode: 0405e...4eb Au! Mye autocorrect her. Må visst sjekke det heretter. Han var på sin tidligere jobb og ville prøve å komme seg inn til safen. Heldigvis gikk det ikke hans vei den dagen. Anonymkode: 0405e...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #8 Del Skrevet 30. september 2017 Det er ikke kjempe uvanlig å stjele i butikker hvis dere er under 20 år , men uansett alder så ville jeg sagt til henne "Hvordan tørte du det der? Det er jo døds flaut!Aldri gjør det med meg igjen!" også glemt det og fortsatt vennskapet som normalt , men nå vet du jo at hun har en viss manglende moral så ikke la hun få gå gjennom smykkene dine når hun er på besøk eller lån hun mye penger..... Anonymkode: dea3c...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 1. oktober 2017 #9 Del Skrevet 1. oktober 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 1. oktober 2017 #10 Del Skrevet 1. oktober 2017 Søstren min har stjålet ved å putte ting i vesken min... så... vet hvordan det er. Har hatt mine knabbe dager selv, men sørget en gang for at jeg ble tatt slik at jeg lærte meg selv en lekse. .... Jeg var veldig god til å stjele, så... er utrolig alt jeg stjelte som unge. o_o Prøvde å slutte i tenårene så var ikke gøy at søstren min brukte meg som "tyv" om hun skulle bli tatt. -_- ble ganske sur, men falt inn i småstjeling igjen til jeg ga meg selv leksen ved å sørge for at jeg ble tatt av en vakt. Du kan prate med venninnen din om det. Kan hende hun har fått knabbe tendens fra andre, kanskje hun vil slutte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 2. oktober 2017 #11 Del Skrevet 2. oktober 2017 Den kjerringa hadde jeg kuttet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå