Gå til innhold

Beste tips for og fra de som er evig single.


bruker54321

Anbefalte innlegg

På 6.10.2017 den 22.06, AnonymBruker skrev:

Joda, men det er liksom bare det fysiske som gjør at kvinner er villige til å gå ut av sin komfortsone.

Det indre spiller ingen rolle.

Anonymkode: 39bbf...27d

Ja, siden menn er jo kjent for å sjekke etter personlighet. 

 

:ironi:

Anonymkode: 24352...eef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fiks de andre manglene man har i livet sitt. Det er ingen grunn til å leve dårligere liv enn nødvendig som singel. Har man lyst på venner, reise, sex, osv, osv så fiks det som singel.

 

Anonymkode: 42231...b5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er evig single, og det beste rådet er å leve livet sitt og ikke tenk så alt for mye på det eller ønske det for sterkt. Desperasjon er ikke tiltrekkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2017 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Å ikke være desperat og heller re selvstendig å finne lykken med deg selv uten å være avhengi av andre

Jeg er mann og frivelig singel. Nyter det

Alt for mange kvinner idag som er desperate etter forhold. Hopper fra forhold til forhold med bare uker/mnd imellom

Bli selvstendig og finn lykken andre steder enn en partner å være avhengi av

Anonymkode: 72f2c...5cb

Det kommer av at samfunnet legger mye mer press på kvinner enn menn når det kommer til å være en del av et par. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, siden menn er jo kjent for å sjekke etter personlighet. 

 

:ironi:

Anonymkode: 24352...eef

Jeg er

Anonymkode: 1c92f...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Jeg er evig single, og det beste rådet er å leve livet sitt og ikke tenk så alt for mye på det eller ønske det for sterkt. Desperasjon er ikke tiltrekkende. 

Var ikke du sammen med en ung fyr da? 

Anonymkode: 718d6...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Generelt tror jeg det viktigste er å kunne være fornøyd med singellivet, og ikke ha et "tomrom" som må fylles av en mann. Det er greit nok at man vil ha en partner, men det burde da handle om at man vil dele livet med noen. Se for deg at du fortsetter å leve livet du lever nå, med en partner ved din side. Ville det vært ok? Dersom du tenker at alt skal "løse seg" når du treffer en mann, har du feil utgangspunkt. Et fellestrekk for kvinner som sliter litt er dette. Ting er ikke så bra i utgangspunktet - sosialt, økonomisk eller emosjonelt - og denne floka skal løse seg når mannen dukker opp. Det er en stor byrde å legge på en person, og menn leser ofte den situasjonen, bevisst eller ubevisst. 

Ellers mener jeg det er enkelt. Menn sitter ikke med en smørbrødliste av krav. Det bunner ut i a) er jeg tiltrukket av henne?, b) har jeg det bra i hennes selskap? Førstnevnte handler om å være den mest attraktive versjonen av seg selv (og de fleste har forbedringspotensiale). Man kan banne og sverge over menns visuelle natur, men den endres ikke av den grunn.

Nummer to er sosiale egenskaper, evnen til å se andre mennesker og gjøre dem komfortable. Kvinner har ofte en egen evne til å få menn til å føle seg vel - et enkelt og ektefølt kompliment fra en søt jente er nok til å gjøre dagen til de fleste menn. Det ligger en makt i dette, og det skal man huske på. 

 

Endret av Marie90
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Legg bort all bitterhet. Ingen skylder deg noe.

-Pass deg for vennefella. Venner du er forelsket i kan gjøre at du mister gangsynet i mange år, og misser mange gode sjanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Hvor ung?

Mener å huske at du datet en fyr som var litt yngre enn deg. Men det er kanskje en stund siden? 

Anonymkode: 718d6...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener å huske at du datet en fyr som var litt yngre enn deg. Men det er kanskje en stund siden? 

Anonymkode: 718d6...62c

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager vil du ha råd fra folk som er evig single?

Anonymkode: a6d7b...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor i alle dager vil du ha råd fra folk som er evig single?

Anonymkode: a6d7b...432

Det er vel ikke så spesielt at man ønsker råd fra folk i samme situasjon som en selv. Det kan jo være verdifulle erfaringer man kan dele selv om man ikke lykkes på partnermarkedet.  Ikke alle råd trenger å handle om hvordan man blir attraktiv. Selv skrev jeg råd om hvordan man kan prøve å bli lykkeligst mulig som singel.  

Anonymkode: 42231...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Skaff best mulig liv som singel. Ingen grunn til å lide mer enn nødvendig. 

2) Huske på at når såpass mange fjols klarer å få kjæreste så må det være håp for deg også. 

Anonymkode: 54de9...e00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...