Gå til innhold

Rapid white brush on tannbleking


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen her som har prøvd Rapid white brush on tannbleking? Lurer på om det virker og evt bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) jeg bruker den, og er superfornøyd :-) ...etter kun tre dager hadde jeg synlig mye hvitere tenner. Har nå brukt den i noen mnd, har på ca bare en gang i uka nå. Har heller ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt. Vil absolutt annbefale den iallefall. Har to venniner som også bruker den og begge er like fornøyde som meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd det, men har spurt tannlegen min. Han sier at slike tannkremer kan fjerne misfarging, men de vil ikke bleke tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd det' date=' men har spurt tannlegen min. Han sier at slike tannkremer kan fjerne misfarging, men de vil ikke bleke tenner.[/quote']

dette her er ikke en tannkrem, men et blekemiddel. Den har iallefall bleket mine tenner maange nyanser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms Chanandler Bong

Er det ikke den som inneholder syrer? Mener å ha lest her inne at man bør holde seg unna blekeprodukter med syrer, men det er mulig jeg husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Noen som har merket noen innvirkning på tannkjøttet når de har brukt dette? (irritasjon, sår eller lign)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke den som inneholder syrer? Mener å ha lest her inne at man bør holde seg unna blekeprodukter med syrer' date=' men det er mulig jeg husker feil.[/quote']

skal ikke si det gjelder i alle tilfeller, men noen ganger betyr 'syre' oksygen, pga dårlig oversettelse via svensk. dette må du bare sjekke for hvert enkelt produkt, men jeg har lagt merke til tannblekeprodukter det reklameres for at virker ved hjelp av 'aktiv syre' og der dette betyr aktivt oksygen.

jeg skal ikke si at aktivt oksygen er harmløst for tennene, det vet jeg for lite om, men syre er det ikke, bare språkforvirring.

når det er sagt er jeg heller ikke sikker på at 'syre' alltid betyr oksygen i denne sammenheng og at det er språkrot som ligger bak heller!

og tannemaljen har selvfølgelig ikke godt av noe med sur ph-verdi heller. så ER det snakk om syre er det all grunn til å være skeptisk.

men ærlig talt, hvis en produsent ikke klarer å sørge for en adekvat oversettelse stoler jeg ikke på at de klarer å utvikle et trygt, effektivt og harmløst produkt heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...