Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. juni 2019 #661 Del Skrevet 12. juni 2019 (endret) 53 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Ser på fotballkamp mellom Tyskland og Spania🙂 Hæ? De spiller da ikke nå Tok å sjekket var vist damefotball, derfor jeg ikke hadde fått de med meg Endret 12. juni 2019 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizabeth89 Skrevet 12. juni 2019 #662 Del Skrevet 12. juni 2019 4 minutter siden, Luna Llena skrev: Hæ? De spiller da ikke nå Tok å sjekket var vist damefotball, derfor jeg ikke hadde fått de med meg De spilte da😄 Ja, damefotball. Nå skal snart Norge spille🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ståpels Skrevet 13. juni 2019 #663 Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg venter litt med å gå til butikken, venter til det verste ruchet har lagt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 13. juni 2019 #664 Del Skrevet 13. juni 2019 6 minutter siden, ståpels skrev: Jeg venter litt med å gå til butikken, venter til det verste ruchet har lagt seg Ville du ikke snakke mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 13. juni 2019 #665 Del Skrevet 13. juni 2019 Trimmer hjernen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. juni 2019 #666 Del Skrevet 13. juni 2019 Har akkurat tygget ferdig og planlegger en tur på badet for å bruke tanntråd m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizabeth89 Skrevet 13. juni 2019 #667 Del Skrevet 13. juni 2019 Ser på tv🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bixity Skrevet 13. juni 2019 #668 Del Skrevet 13. juni 2019 Er på KG mens jeg venter på at maten skal bli ferdig 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2019 #669 Del Skrevet 14. juni 2019 Digger ny musikk som jeg ikke har hørt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizabeth89 Skrevet 14. juni 2019 #670 Del Skrevet 14. juni 2019 Ser på VM🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni 2019 #671 Del Skrevet 14. juni 2019 Grubler på hva jeg skal lage til middag/kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2019 #672 Del Skrevet 15. juni 2019 Jeg tror...at jeg i dag...gjorde et veldig godt kjøp... Har tenkt på det lenge...veid for og i mot...for det er litt dyrt...men i natt slo avgjørelsen ned i meg og jeg dro ut i verden for å sjekke ståa...etter mange tanker om saken kom jeg frem til at jo, Hoppetussa...dette skal du være fremsynt og unne deg. Spesialtilbud + storavslag = bra kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. juni 2019 #673 Del Skrevet 15. juni 2019 Har musikk i ørene, akkurat nå er det, ENYA - Caribbean blue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juni 2019 #674 Del Skrevet 23. juni 2019 Ser på NRK nett-tv og surfer på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juni 2019 #675 Del Skrevet 24. juni 2019 Prøver å roe meg ned så jeg kanskje kan sove snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2019 #676 Del Skrevet 24. juni 2019 Koser meg med Ed Sheeran. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 24. juni 2019 #677 Del Skrevet 24. juni 2019 Har satt meg godt til rette i min favorittlenestol og er takknemlig for at flytur og alt gikk greit nok hjem. Hadde SÅ lyst til å drikke en flaske vin, men hørte på et godt råd her og tok smertestillende istedet. De nygifte har reist videre til vakre Lofoten, etter at vi spiste en god lunsj. Jeg er dønn sliten, og det er jeg ikke ofte. Med godstolen er så ubeskrivelig god å sitte i nå! Og naboen har stelt pent med plantene mine, så ser fornøyd på dem også 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juni 2019 #678 Del Skrevet 24. juni 2019 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Koser meg med Ed Sheeran. Har sikkert delt denne før, meeeen har du sett denne? Den er så fin! Umulig å se uten å gråte! For meg ialle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juni 2019 #679 Del Skrevet 24. juni 2019 17 minutter siden, SoWhat? skrev: Har satt meg godt til rette i min favorittlenestol og er takknemlig for at flytur og alt gikk greit nok hjem. Hadde SÅ lyst til å drikke en flaske vin, men hørte på et godt råd her og tok smertestillende istedet. De nygifte har reist videre til vakre Lofoten, etter at vi spiste en god lunsj. Jeg er dønn sliten, og det er jeg ikke ofte. Med godstolen er så ubeskrivelig god å sitte i nå! Og naboen har stelt pent med plantene mine, så ser fornøyd på dem også 🙂 Så godt at det gikk bra og at du er vel hjemme i godstolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 24. juni 2019 #680 Del Skrevet 24. juni 2019 2 minutter siden, Rumle skrev: Så godt at det gikk bra og at du er vel hjemme i godstolen Ja.. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå