Gå til innhold

Hva gjør du akkurat nå? 😊


AnonymBinders

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Dette er jo avsporing av tråden....men vil si i tillegg...

Kommunisme slik den ble i Sovjetunionen og underlagte land...undertrykkende, men likevel var helse, utdannelse og slikt gratis. 

Alle hadde jobb..var nesten forbudt å ikke ha det. Så Staten sørget for at alle var sysselsatte. Talenter på alle områder fulgtes opp.

Om dette veide opp for undertrykkelse og forfølgelse kan jo diskuteres...

Akkurat de tingene er jo veldig bra i motsetning til kapitalismen, men så er det jo det siste da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Akkurat de tingene er jo veldig bra i motsetning til kapitalismen, men så er det jo det siste da....

Nuh, vel....  kapitalistiske land undertrykker sin befolkning, også.....kanskje på litt andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Nuh, vel....  kapitalistiske land undertrykker sin befolkning, også.....kanskje på litt andre måter.

Jeg vet ikke så mye om det, derfor jeg prøver å finne ut av disse tingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Tenker at DET må være en skikkelig DIGER antibiotika som tar opp hele plassen i dusjen til mia... :laugh: 

Ja det var det :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mia som er hjemme igjen. Frisk og rask forhåpentlig. :) 

Selv måtte jeg stå opp igjen litt. Får ikke sove etter all den skinkebearbeidelsen til Osten,
men håper å finne tilbake til søvn. Hoppen er trett, men våken, men veldig trett og hun fryser. :sukk: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også. Slitsomt å være trøtt, men ikke få sove. Jeg forsøker igjen om fem minutter. 
Lesing av aviser hjalp ikke. Trump er ikke beroligende lesning... :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt her og tygde på mitt formiddagseple og kom i tanker om at: hvor mye kalorier er det egentlig
i denne vakre, runde skapningen? Jeg tenkte...at den kanskje var sånn ca hundre gram og slo opp
i tabell på nett. Men så tenkte jeg at denne kjennes tyngre ut enn hundre gram. Jeg fant frem vekt
og fikk litt sjokk: nesten 230 gram! Nå er jo eple sunt da, men slik sniker ting seg inn under et hoppe-
menneskes linning i buksa. Jeg har så snille tanker om det jeg spiser. Alltid. Den veier jo bare noen
få gram...så da legger jeg nok bare på meg noen få gram....men slik er det ikke. :sukk: 

Kalorier er et mysterium. Tingen man spiser veier bittelitt, men man legger på seg veldig mye. 
Skulle ikke vært lov å lage sånne gode ting på det viset.  :jolie: Og en annen ting er at de kaloriene
er en armè og de har et skjult kart over menneskers kropper. De vet nøyaktig i hvilke dalstråk de har tenkt
å klore seg fast og lage leirbål/permanent bosted. De er djevelsk utspekulerte!!! Det tenker jeg akkurat nå
og tygger videre på mitt litt store, meget saftige eple som nå har begynt å bli litt brunt fordi jeg skravler så mye. :nigo: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...lurer på hvor jeg stuet bort esken med alt det nyeste garnet da jeg hurtigryddet sist. Kan ikke finne det. :klo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2019 den 10.46, Hoppetaujenta skrev:

Jeg satt her og tygde på mitt formiddagseple og kom i tanker om at: hvor mye kalorier er det egentlig
i denne vakre, runde skapningen? Jeg tenkte...at den kanskje var sånn ca hundre gram og slo opp
i tabell på nett. Men så tenkte jeg at denne kjennes tyngre ut enn hundre gram. Jeg fant frem vekt
og fikk litt sjokk: nesten 230 gram! Nå er jo eple sunt da, men slik sniker ting seg inn under et hoppe-
menneskes linning i buksa. Jeg har så snille tanker om det jeg spiser. Alltid. Den veier jo bare noen
få gram...så da legger jeg nok bare på meg noen få gram....men slik er det ikke. :sukk: 

Kalorier er et mysterium. Tingen man spiser veier bittelitt, men man legger på seg veldig mye. 
Skulle ikke vært lov å lage sånne gode ting på det viset.  :jolie: Og en annen ting er at de kaloriene
er en armè og de har et skjult kart over menneskers kropper. De vet nøyaktig i hvilke dalstråk de har tenkt
å klore seg fast og lage leirbål/permanent bosted. De er djevelsk utspekulerte!!! Det tenker jeg akkurat nå
og tygger videre på mitt litt store, meget saftige eple som nå har begynt å bli litt brunt fordi jeg skravler så mye. :nigo: 

Fantastisk....og slik er det :sol:

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

...lurer på hvor jeg stuet bort esken med alt det nyeste garnet da jeg hurtigryddet sist. Kan ikke finne det. :klo: 

..ops, var det det jeg brukte til fjordfiske her om dagen....?

På 14.2.2019 den 11.22, Hoppetaujenta skrev:

Akkurat nå vinker jeg intenst og gult til noen langt borte og håper at han ser meg... :goodbye: Står til? 

...etter forholdene bra... skal bli bedre neste helg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...