Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #1921 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Ikke sett, takk 😊😊😊 Han har stemmen til Bowser i Mario filmen Nintendo lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #1922 Del Skrevet 2. oktober 2022 Cid skrev (19 minutter siden): Han har stemmen til Bowser i Mario filmen Nintendo lager 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. oktober 2022 #1923 Del Skrevet 2. oktober 2022 Feirer dagen min med en bit toblerone 🍫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. oktober 2022 #1924 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Feirer dagen min med en bit toblerone 🍫 Har du bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. oktober 2022 #1925 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ingen verdens ting. Venter på vafler 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. oktober 2022 #1926 Del Skrevet 2. oktober 2022 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Har du bursdag? Nei. Yrket mitt 😁 Vernepleierdagen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. oktober 2022 #1927 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Nei. Yrket mitt 😁 Vernepleierdagen 😄 Oja hehe. Vernepleier er en allsidig utdanning, kan jobbe mange steder med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #1928 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Nei. Yrket mitt 😁 Vernepleierdagen 😄 Gratulerer med dagen Kvakke 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. oktober 2022 #1929 Del Skrevet 2. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Oja hehe. Vernepleier er en allsidig utdanning, kan jobbe mange steder med det Veldig Selv jobber jeg på sykehjem. Alltid gjort og kommer sikkert alltid til å gjøre det også 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #1930 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Veldig Selv jobber jeg på sykehjem. Alltid gjort og kommer sikkert alltid til å gjøre det også 🤣 De gamle er heldige som har deg der 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. oktober 2022 #1931 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Gratulerer med dagen Kvakke 😊 Takk! Leste plutselig at det var vernepleier og barnevernspedagogenes dag. Følte det var rett med sjokolade da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. oktober 2022 #1932 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): De gamle er heldige som har deg der 😊 Takk for hyggelige ord ♥️ Tror de har det greit ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 2. oktober 2022 #1933 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Veldig Selv jobber jeg på sykehjem. Alltid gjort og kommer sikkert alltid til å gjøre det også 🤣 Det virker koselig å jobbe på gamlehjem. Du er sikkert kjempeflink 💜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #1934 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Takk! Leste plutselig at det var vernepleier og barnevernspedagogenes dag. Følte det var rett med sjokolade da 😁 Det var det absolutt 🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 2. oktober 2022 #1935 Del Skrevet 2. oktober 2022 (endret) Akkurat nå var jeg oppe hos naboen for å be foreldrene om å si til ungene sine at de IKKE skal spytte ned på vårt åpne vindu der oppe fra...🤢 Endret 2. oktober 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. oktober 2022 #1936 Del Skrevet 2. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det virker koselig å jobbe på gamlehjem. Du er sikkert kjempeflink 💜 Det er veldig koselig Takk 😄 Håper det 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2022 #1937 Del Skrevet 2. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Takk for hyggelige ord ♥️ Tror de har det greit ja Du er så snill og hyggelig alltid og god til å ta tak og ordne ting 💪👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 2. oktober 2022 #1938 Del Skrevet 2. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Du er så snill og hyggelig alltid og god til å ta tak og ordne ting 💪👍 Takk 😄 Prøver iallefall 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. oktober 2022 #1939 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ser på skrekkfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. oktober 2022 #1940 Del Skrevet 2. oktober 2022 Ser på farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå