tussi680 Skrevet 1. september 2019 #901 Del Skrevet 1. september 2019 Holder på å sovne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puff Skrevet 1. september 2019 #902 Del Skrevet 1. september 2019 Ligger på sofaen å surfer mens barna ser på en døll serie på Netflix. Skal snart lage middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2019 #903 Del Skrevet 1. september 2019 Ser på Unge mødre Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 3. september 2019 #904 Del Skrevet 3. september 2019 Tar på meg neglelakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2019 #905 Del Skrevet 3. september 2019 Drikker te og leser bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 4. september 2019 #906 Del Skrevet 4. september 2019 Nå har jeg lagt meg nedpå,drikker te og hører på lydbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 4. september 2019 #907 Del Skrevet 4. september 2019 Ser på Dagsrevyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2019 #908 Del Skrevet 4. september 2019 Siste innspurt på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 4. september 2019 #909 Del Skrevet 4. september 2019 Ser YouTubevideoer mens jeg sorterer Spotify spillelistene mine. En totalt vill kveld in tha house! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. september 2019 #910 Del Skrevet 4. september 2019 3 minutter siden, batcat skrev: Ser YouTubevideoer mens jeg sorterer Spotify spillelistene mine. En totalt vill kveld in tha house! Hvordan sorterer du dem? Jeg får det ikke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 4. september 2019 #911 Del Skrevet 4. september 2019 4 minutter siden, Rumle skrev: Hvordan sorterer du dem? Jeg får det ikke til! Går igjennom og sletter sanger jeg er lei av, legger spillelistene I alfabetisk rekkefølge, har rippet en lydbok over på dataen som jeg har lagt inn som spilleliste fordi jeg alltid glemmer å ta den med i bilen på tur, og akkurat nå lager jeg en spilleliste som heter deppa, sånn at jeg har musikk jeg kan høre på når jeg er lei meg og ikke vil føle meg bedre, men verre 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. september 2019 #912 Del Skrevet 4. september 2019 16 minutter siden, batcat skrev: Går igjennom og sletter sanger jeg er lei av, legger spillelistene I alfabetisk rekkefølge, har rippet en lydbok over på dataen som jeg har lagt inn som spilleliste fordi jeg alltid glemmer å ta den med i bilen på tur, og akkurat nå lager jeg en spilleliste som heter deppa, sånn at jeg har musikk jeg kan høre på når jeg er lei meg og ikke vil føle meg bedre, men verre 😄 Så bra 😊 Jeg får bare til å slette under 'edit playlist', og der kan jeg ikke høre litt på sangen først. Jeg er elendig på å huske navn og titler så det går ikke alltid så bra Vet du om det finnes noen annen måte gjøre dette på slik at man kan høre litt før man sletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hundedama Skrevet 4. september 2019 #913 Del Skrevet 4. september 2019 Legger til flere sanger på spotify og blir vel å surfe på kg🙄😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2019 #914 Del Skrevet 4. september 2019 Ser på Downton Abbey og spiser Kvikk lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 4. september 2019 #915 Del Skrevet 4. september 2019 1 time siden, Rumle skrev: Så bra 😊 Jeg får bare til å slette under 'edit playlist', og der kan jeg ikke høre litt på sangen først. Jeg er elendig på å huske navn og titler så det går ikke alltid så bra Vet du om det finnes noen annen måte gjøre dette på slik at man kan høre litt før man sletter? Du trenger ikke trykke på edit playlist for å slette en sang. Bare trykk på de tre prikkene til høyre for en sang i en spilleliste og slett der. Da kan du høre på den først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2019 #916 Del Skrevet 4. september 2019 Har lagt meg under dyna og skal lese til jeg sovner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greentree Skrevet 4. september 2019 #917 Del Skrevet 4. september 2019 Forbereder meg på å finne senga...... sykt tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. september 2019 #918 Del Skrevet 4. september 2019 Ligger i en seng og kjenner det er godt å strekke seg ut etter å ha sittet ved rattet noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. september 2019 #919 Del Skrevet 4. september 2019 28 minutter siden, batcat skrev: Du trenger ikke trykke på edit playlist for å slette en sang. Bare trykk på de tre prikkene til høyre for en sang i en spilleliste og slett der. Da kan du høre på den først. Jøss, det fungerer jo! Jeg var sikker på at jeg hadde prøvd alt. Tuuusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaga Skrevet 4. september 2019 #920 Del Skrevet 4. september 2019 Sitter på kvinneguiden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå