Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2019 #401 Del Skrevet 2. mars 2019 Lytter til Grieg og tenker.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2019 #402 Del Skrevet 2. mars 2019 Innom for å sjekke hvem som har satt på så fin musikk grytidlig på morgenen .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2019 #403 Del Skrevet 2. mars 2019 Hai. Bare meg litt.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2019 #404 Del Skrevet 2. mars 2019 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2019 #405 Del Skrevet 2. mars 2019 Nå skal jeg ha frokost med kokte egg på hjemmebakt brød. Så vet vi det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2019 #406 Del Skrevet 2. mars 2019 Ahh hjemmebakt brød! Kos deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2019 #407 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) ...og for å riktig kose meg, så tok jeg en slik ny saftis uten kalorier til frokostdessert. Det skulle jeg ikke ha gjort, for den var steinhard og iskald på en negativ måte og nå sitter jeg her og har frostskader på innsiden av hele overleppa. Det er ikke tøys. Som en liten unge fant jeg meg sittende fast i isen og leppene var ikke til å rikke fra det kalde. Jeg forsøkte å slite meg løs, men...satt fast... Etter mye strev kom jeg meg løs og det var blod på isen. Mine lepper blør ennå. Jommen sa jeg "kose meg"! De fleste ulykker skjer i hjemmet, det kan jeg skrive under på. Hilsen Veldig Skuffet (tidligere iskremfan) Hoppe. Som Aldri Mere Vil Kjøpe Den Dumme Isen Igjen!!! Endret 2. mars 2019 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2019 #408 Del Skrevet 2. mars 2019 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...og for å riktig kose meg, så tok jeg en slik ny saftis uten kalorier til frokostdessert. Det skulle jeg ikke ha gjort, for den var steinhard og iskald på en negativ måte og nå sitter jeg her og har frostskader på innsiden av hele overleppa. Det er ikke tøys. Som en liten unge fant jeg meg sittende fast i isen og leppene var ikke til å rikke fra det kalde. Jeg forsøkte å slite meg løs, men...satt fast... Etter mye strev kom jeg meg løs og det var blod på isen. Mine lepper blør ennå. Jommen sa jeg "kose meg"! De fleste ulykker skjer i hjemmet, det kan jeg skrive under på. Hilsen Veldig Skuffet (tidligere iskremfan) Hoppe. Som Aldri Mere Vil Kjøpe Den Dumme Isen Igjen!!! Hjelpe meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2019 #409 Del Skrevet 2. mars 2019 Ja. *sukk* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mars 2019 #410 Del Skrevet 2. mars 2019 Leppen din skal få den beste pleie i kveld. Balsam...ico og ingen pi...co. Bare varme tanker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mars 2019 #411 Del Skrevet 2. mars 2019 Spiser pizza og ser på Greys Anatomy, har følgt med på den serien siden jeg var 14 år så har blitt vant til at serien kommer hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mars 2019 #412 Del Skrevet 2. mars 2019 Hører på Joan Jett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mars 2019 #413 Del Skrevet 2. mars 2019 Spiser tapas hos ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2019 #414 Del Skrevet 3. mars 2019 Nyheter fra avisene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mars 2019 #415 Del Skrevet 3. mars 2019 Drikker noe varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2019 #416 Del Skrevet 3. mars 2019 Rytmisk digger gamle 70-talls hits, mens jeg jobber på pc`n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mars 2019 #417 Del Skrevet 3. mars 2019 Spiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2019 #418 Del Skrevet 3. mars 2019 Om noen minutter er det lønsj. Forberedelse er i gang her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mars 2019 #419 Del Skrevet 3. mars 2019 Skal bake fastelavnsboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mars 2019 #420 Del Skrevet 4. mars 2019 Morgenmusikk i ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå