Gjest NotNaomi Skrevet 29. september 2017 #1 Skrevet 29. september 2017 Syns mye sjukt blir postet her for tiden. La vær å svar. Ser for meg tikkkende bomber på gutterommet i en alder av 40+. Er det verdt å svare på?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 29. september 2017 #2 Skrevet 29. september 2017 Men de trykker på knappene! og da vil alltid ei eller annen svare :/ 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #3 Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Syns mye sjukt blir postet her for tiden. La vær å svar. Ser for meg tikkkende bomber på gutterommet i en alder av 40+. Er det verdt å svare på? Sorry, ingen biter på trollingen din. Anonymkode: 31013...11f 5
Gjest NotNaomi Skrevet 29. september 2017 #4 Skrevet 29. september 2017 20 minutter siden, Evilposelos skrev: Men de trykker på knappene! og da vil alltid ei eller annen svare :/ Ja. Men det er så dumt. Skjønner at noen blir provosert! Men se bare her nå. Dukket opp med en gang. Blitt noe rart her på Kg. Håper ingen svarer da.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #5 Skrevet 29. september 2017 Enig, men noe av problemet er jo at folk som svarer er så forferdelig naive. Uansett hvor håpløse og selvmotsigende innleggene er, kommer det hauger med svar der det virker som folk virkelig har vridd hjernen for å komme med gode råd. Og folk lar gjerne diskusjoner pågå LENGE ang problemstillinger som veldig tydelig er oppkonstruerte. Anonymkode: a0095...411 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #7 Skrevet 29. september 2017 Så enig, føler at å rapportere dem ikke hjelper da det kanskje er vanskelig å avgjøre om Ts er seriøs for moderatorene her inne. Beste er å ikke svare Anonymkode: 3aba4...3a6 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #8 Skrevet 29. september 2017 Det er mange troll her eller noen faste som går igjen. Men det er også noen, sannsynligvis menn her som prøver å manipulere frem sine ønsker. Særlig gjelder det seksualitetsforumet. Der er det noen eller flere som prøver å normalisere ting som kanskje ikke nødvendigvis er vanlig. Anonymkode: cb2a8...41c 1
WubWub Skrevet 29. september 2017 #9 Skrevet 29. september 2017 Det er vanskelig å skille hva som er trolleri trollera med hva som er seriøst da det faktisk er slik at noen mennesker har problemstillinger og tanker som skiller seg fra det ordinære. 1
bruker54321 Skrevet 29. september 2017 #10 Skrevet 29. september 2017 (endret) Handler nok om at det er svært mange enkle sjeler på KG. Enkle sjeler har som regel ikke selvdisiplinen til å ikke svare troll. Pluss er man en enkel sjel så er jo det å svare troll den eneste måten man kan virke smarte. Lett å score poeng i en diskusjon mot en som påstår noe helt latterlig. Såpass lett at selv en enkel sjel kan fremstå som en gjennomtenkt og morsom person. Endret 29. september 2017 av Superbruker5 2
Mari Y Skrevet 29. september 2017 #11 Skrevet 29. september 2017 Hvis det er muslimhatere eller mobbere hender det at det må stå motsagt. Men du har et poeng. 2
Gjest C.Tramell Skrevet 29. september 2017 #12 Skrevet 29. september 2017 Jeg synes mange ganger problemstillingene er interessante selv om det helt åpenbart er snakk om trolleinnlegg. Jeg svarer hvis jeg har tid og lyst og ts ikke er altfor drøy.
GLADIATORE Skrevet 29. september 2017 #13 Skrevet 29. september 2017 (endret) Kan noen gi et par eksempler på hva som er trolling? Evt heksing, siden dette er et kvinneforum. Endret 29. september 2017 av GLADIATORE
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #14 Skrevet 29. september 2017 Hvem bryr seg.. Anonymkode: d9257...081
Gjest NotNaomi Skrevet 29. september 2017 #15 Skrevet 29. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem bryr seg.. Anonymkode: d9257...081 Noen av oss. Og ironisk at du kommenteter her tatt i betraktning det du svarer.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #16 Skrevet 30. september 2017 19 timer siden, Superbruker5 skrev: Handler nok om at det er svært mange enkle sjeler på KG. Enkle sjeler har som regel ikke selvdisiplinen til å ikke svare troll. Pluss er man en enkel sjel så er jo det å svare troll den eneste måten man kan virke smarte. Lett å score poeng i en diskusjon mot en som påstår noe helt latterlig. Såpass lett at selv en enkel sjel kan fremstå som en gjennomtenkt og morsom person. Man kjenner seg best på seg selv.. Anonymkode: 2b9dc...9e0 3
bruker54321 Skrevet 30. september 2017 #17 Skrevet 30. september 2017 (endret) 54 minutes ago, AnonymBruker said: Man kjenner seg best på seg selv.. Anonymkode: 2b9dc...9e0 Jeg tenker allerede mitt om personer som tror noe er sant og relevant bare fordi det er et ordtak. Sånn sett så dømmer jeg deg ikke noe hardere bare fordi du ikke klarer å formulere ordtaket du bruker riktig. Litt ironisk at du kom med et slikt innlegg som svar på et innlegg om "enkle sjeler". Endret 30. september 2017 av Superbruker5 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #18 Skrevet 30. september 2017 12 minutter siden, Superbruker5 skrev: Jeg tenker allerede mitt om personer som tror noe er sant og relevant bare fordi det er et ordtak. Sånn sett så dømmer jeg deg ikke noe hardere bare fordi du ikke klarer å formulere ordtaket du bruker riktig. Litt ironisk at du kom med et slikt innlegg som svar på et innlegg om "enkle sjeler". Hva er poenget med denne tråden? At folk er dumme som svarer på tråder på kg? Det er underholdning og tidsfordriv å være her. Man regner vel ikke med at KGB sitter å innhenter informasjon og skriver det sirlig ned i mapper og permer til seinere bruk om folk er anonyme. Anonymkode: eee9b...6cb 1
bruker54321 Skrevet 30. september 2017 #19 Skrevet 30. september 2017 (endret) 8 minutes ago, AnonymBruker said: Hva er poenget med denne tråden? At folk er dumme som svarer på tråder på kg? Det er underholdning og tidsfordriv å være her. Man regner vel ikke med at KGB sitter å innhenter informasjon og skriver det sirlig ned i mapper og permer til seinere bruk om folk er anonyme. Anonymkode: eee9b...6cb Du får spørre trådstarter hva som er poenget med tråden om du lurer. Ville forresten holdt meg unna sarkasme om jeg var deg. Sikkert lettere å få svar om du har en litt hyggeligere tone og i tillegg treffer du svært dårlig med sarkasmen. Endret 30. september 2017 av Superbruker5
GauteS Skrevet 30. september 2017 #20 Skrevet 30. september 2017 19 hours ago, GLADIATORE said: Kan noen gi et par eksempler på hva som er trolling? Evt heksing, siden dette er et kvinneforum. Som ventet har du ikke fått noe svar på ditt betimelige spørsmål. Jeg er stygt redd for at i trådstarters øyne er trolling a) uvanlige synspunkter b) oppdiktede problemstillinger. Begge disse kan være vel verdt å diskutere. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå