AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #21 Del Skrevet 28. september 2017 Nå er det jo en del mennesker som er private av natur. Merkelig at du legger deg så mye opp i dette og spekulerer i deres situasjon. Anonymkode: 1de57...833 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 28. september 2017 #22 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke brydd med annet enn at noen fortalt det og at det var hemmelig, den gang. 😬 Alt det vet jeg. Min mening om det er nesten den motsatte av din. Syns ikke det er noe å hemmeligholde. Men som sagt: det er ikke min kropp eller mitt liv. Bare fortalte om flere som hemmeligholder svangerskap. 🙂 Jeg visste jo ikke at sånt var hemmelig. 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 Når du sier at det ikke er din kropp eller ditt liv, motsier du deg selv når du sier at det ikke er noe å hemmeligholde. Hvis du står for det du sier om at du mener det ikke er din kropp eller ditt liv, har du heller ikke noe med å mene noe om at andre ønsker å holde sin graviditet hemmelig. Endret 28. september 2017 av BeautyBox 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #23 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da går du nok glipp av din største kjærlighet. Bare et lite tips. Anonymkode: 944a5...5f3 Jaaaaaa :((( Anonymkode: 42d16...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #24 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev: Jeg deler for mye info. Det fører stort sett mest dårlig med seg. Ved å utlevere seg selv så gir man andre noe å bruke i en konfliktsammenheng. Eller andre blir inspirert til å bli like fortrolig. Jammen har jeg blitt servert mange hemmelighet r jeg skulle vært foruten.. Er det ikke det ene så er det det andre. Ja Ok. Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. september 2017 #25 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) Jeg er Introvert og har problemer med å stole på andre mennesker, det er grunnen til at jeg er hemmelighetsfull. Endret 28. september 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #26 Del Skrevet 28. september 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det trenger ikke være super privat heller, men for all del... Det er ikke min kropp for å si det sånn. 🙏🏼 Anonymkode: 944a5...5f3 Og derfor ikke noe du trenger å bry deg om. Men kanskje ikke folk stoler på deg fordi du sladrer? At det er en av grunnene til de ikke deler ting med deg? Anonymkode: 3b522...250 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #27 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Når du sier at det ikke er din kropp eller ditt liv, motsier du deg selv når du sier at det ikke er noe å hemmeligholde. Hvis du står for det du sier om at du mener det ikke er din kropp eller ditt liv, har du heller ikke noe med å mene noe om at andre ønsker å holde sin graviditet hemmelig. Syns ikke det. Det som menes er at de må jo gjerne gjøre det fordi det et ikke min kropp eller mitt liv, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være hemmelig ovenfor omverden. Det burde vel heller blitt fortalt mener jeg da... Jo. Selvklart kan jeg mene noe om det. Folk har ytringsfrihet altså. Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #28 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og derfor ikke noe du trenger å bry deg om. Men kanskje ikke folk stoler på deg fordi du sladrer? At det er en av grunnene til de ikke deler ting med deg? Anonymkode: 3b522...250 Jeg blir delt masse ting med jeg så nei. Tror ikke det. Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #29 Del Skrevet 28. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo en del mennesker som er private av natur. Merkelig at du legger deg så mye opp i dette og spekulerer i deres situasjon. Anonymkode: 1de57...833 Gjør ikke det. Bare spurte. Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 28. september 2017 #30 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg syns det er merkelig at du ikke klarer å forstå at folk ønsker å holde graviditetsplaner/tidlig graviditet for seg selv. Til og med når noen i tråden forklarer ulike grunner til hvorfor det kan være slik, fortsetter du bare å undre deg! Jeg liker ikke når folk er påtrengende og nysgjerrige uten å samtidig tenke seg om og prøve å se situasjonen fra den andres ståsted. Da blir det tyst fra meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #31 Del Skrevet 28. september 2017 5 minutter siden, student86 skrev: Jeg syns det er merkelig at du ikke klarer å forstå at folk ønsker å holde graviditetsplaner/tidlig graviditet for seg selv. Til og med når noen i tråden forklarer ulike grunner til hvorfor det kan være slik, fortsetter du bare å undre deg! Jeg liker ikke når folk er påtrengende og nysgjerrige uten å samtidig tenke seg om og prøve å se situasjonen fra den andres ståsted. Da blir det tyst fra meg. Nei. Skrev jo at jeg forstår det. 😬 Tror du misforstår. 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 28. september 2017 #32 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) 29 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Jeg er Introvert og har problemer med å stole på andre mennesker, det er grunnen til at jeg er hemmelighetsfull. Jeg er introvert og en privat person. Deler jeg noe med noen, så er den personen spesiell for meg. Åpner jeg meg ikke for den og den, så er det som regel fordi jeg ikke stoler på dem, de har ikke noe med det å gjøre, eller vil bare holde det for meg selv. Sladrekjerringer holder jeg meg langt unna. Er ikke interessert i sånt tull Vil jeg holde ting for meg selv, så gjør jeg det. Vil jeg dele, så gjør jeg det. Men jeg er svært forsiktig med hvem jeg deler til, for sladre/drama tull gidder jeg ikke. Er man voksen, kan man oppføre seg... Dette har ikke noe med hemmelighetsfull å gjøre. Endret 28. september 2017 av Minlillesky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #33 Del Skrevet 28. september 2017 Tror på det som blir sagt at de er litt høye på seg selv, for bra til å dele om seg selv osv. De er vanvittig flinke til å få andre til å prate om seg derimot, det syns jeg er skummelt. Jeg er en åpen person og har fått ekstremt mye tyn de det. Hemmelighetsfulle folk er feige. Anonymkode: 91fbf...977 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 28. september 2017 #34 Del Skrevet 28. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke det. Det som menes er at de må jo gjerne gjøre det fordi det et ikke min kropp eller mitt liv, men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være hemmelig ovenfor omverden. Det burde vel heller blitt fortalt mener jeg da... Jo. Selvklart kan jeg mene noe om det. Folk har ytringsfrihet altså. Anonymkode: 944a5...5f3 Og dette begrepet "ytringsfriheten" brukes til alt mulig nå om dagen. Hvorfor synes du det burde bli fortalt? Fordi du har "rett" på å få vite alt og ingenting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #35 Del Skrevet 28. september 2017 2 minutter siden, BeautyBox skrev: Og dette begrepet "ytringsfriheten" brukes til alt mulig nå om dagen. Hvorfor synes du det burde bli fortalt? Fordi du har "rett" på å få vite alt og ingenting? Nei. 🙂 Bare lurte siden folk generelt sett reagerer på hemmelighold av svangerskap. Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #36 Del Skrevet 28. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror på det som blir sagt at de er litt høye på seg selv, for bra til å dele om seg selv osv. De er vanvittig flinke til å få andre til å prate om seg derimot, det syns jeg er skummelt. Jeg er en åpen person og har fått ekstremt mye tyn de det. Hemmelighetsfulle folk er feige. Anonymkode: 91fbf...977 Hemmelighetsfulle folk har åpenbart en hemmelighet eller to. 😵 Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 28. september 2017 #37 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. 🙂 Bare lurte siden folk generelt sett reagerer på hemmelighold av svangerskap. Anonymkode: 944a5...5f3 Nei, folk generelt sett reagerer ikke på hemmelighold av svangerskap. Det er det bare du som tror (eller skulle ønske). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2017 #38 Del Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hemmelighetsfulle folk har åpenbart en hemmelighet eller to. 😵 Anonymkode: 944a5...5f3 Det er ganske normalt at folk har et privatliv som ikke blottlegges for resten av verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #39 Del Skrevet 28. september 2017 For å si det slik noen sier det. Hvorfor bryr folk seg om hemmelige svangerskap når det ikke gjelder dem selv? Who cares. 😵 Anonymkode: 944a5...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 28. september 2017 #40 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg føler meg tryggere om folk ikke vet alt mulig om meg, så sant det ikke er nære venner der informasjonen faktisk tjener et eller annet formål. Noe av grunnen til dette ligger nok i en fortid som mobbeoffer og erfaringer som tilsier at ikke all interesse er vennlig interesse. Skjønner ikke helt hvorfor det tolkes til at jeg tror jeg er bedre enn andre, det har ingenting med saken å gjøre. Jeg kan bare ikke se hvorfor det skulle være viktig eller interessant for tilfeldige bekjente å vite alt mulig om mitt privatliv, på samme måte som at jeg finner deres privatliv fullstendig uinteressant. Det er ikke min feil at folk liker å prate om seg selv og jeg dermed stort sett vet mer om andre enn de vet om meg. Det er et valg de tar selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå