student86 Skrevet 28. september 2017 #41 Del Skrevet 28. september 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Skrev jo at jeg forstår det. 😬 Tror du misforstår. 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 Jeg ser jo at du fortsetter jo å stille spørsmål rundt det. Da virker det som om du ikke gir deg og "skal" vite. Det blir litt intenst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #42 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, boblebrist skrev: Jeg føler meg tryggere om folk ikke vet alt mulig om meg, så sant det ikke er nære venner der informasjonen faktisk tjener et eller annet formål. Noe av grunnen til dette ligger nok i en fortid som mobbeoffer og erfaringer som tilsier at ikke all interesse er vennlig interesse. Skjønner ikke helt hvorfor det tolkes til at jeg tror jeg er bedre enn andre, det har ingenting med saken å gjøre. Jeg kan bare ikke se hvorfor det skulle være viktig eller interessant for tilfeldige bekjente å vite alt mulig om mitt privatliv, på samme måte som at jeg finner deres privatliv fullstendig uinteressant. Det er ikke min feil at folk liker å prate om seg selv og jeg dermed stort sett vet mer om andre enn de vet om meg. Det er et valg de tar selv. Det er sant og det mener jeg også. Mobbere oppsøker ikke folk med gode intensjoner. Tvert i mot! Så bra at du holdt igjen infoen om deg selv. 👌🏻 Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #43 Del Skrevet 28. september 2017 2 minutter siden, student86 skrev: Jeg ser jo at du fortsetter jo å stille spørsmål rundt det. Da virker det som om du ikke gir deg og "skal" vite. Det blir litt intenst. Nei. Det er overhode ikke min intensjon men du har blitt mobbet og er sikkert litt skeptisk til mennesker generelt sett eller? 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 28. september 2017 #44 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er overhode ikke min intensjon men du har blitt mobbet og er sikkert litt skeptisk til mennesker generelt sett eller? 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 Hva er poenget med å drive å spekulere i andre mennesker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. september 2017 #45 Del Skrevet 28. september 2017 Først må du spørre deg selv, kommer de til ordet? Jeg har ei venninne som sa det til meg en gang, at hun ikke visste så mye om livet mitt, men det var såvidt jeg fikk presset inn hvordan jeg hadde det akkurat da, fordi hun snakket som en foss og hørte ikke på meg når jeg sa noe. En annen ting kan være at du tidligere har vært for hard mot henne, når hun faktisk har fortalt noe i en sårbar situasjon. Da lukker mennesker seg. En tredje ting kan være at det er så tungt å snakke om at hun ikke orker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2017 #46 Del Skrevet 28. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er overhode ikke min intensjon men du har blitt mobbet og er sikkert litt skeptisk til mennesker generelt sett eller? 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 Litt spesielt å grave i sånne ting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #47 Del Skrevet 28. september 2017 Veldig mange holder ting hemmelig fordi de er usikker osv. Anonymkode: 6770e...9fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 28. september 2017 #48 Del Skrevet 28. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sant og det mener jeg også. Mobbere oppsøker ikke folk med gode intensjoner. Tvert i mot! Så bra at du holdt igjen infoen om deg selv. 👌🏻 Anonymkode: 944a5...5f3 Jeg gjorde jo ikke det som barn, men man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #49 Del Skrevet 28. september 2017 8 minutter siden, BeautyBox skrev: Hva er poenget med å drive å spekulere i andre mennesker? Gjør ikke det svarte jeg jo. 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #50 Del Skrevet 28. september 2017 4 minutter siden, boblebrist skrev: Jeg gjorde jo ikke det som barn, men man lærer så lenge man lever. Du får tenke at de færreste er sånn. 😉 Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 28. september 2017 #51 Del Skrevet 28. september 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får tenke at de færreste er sånn. 😉 Anonymkode: 944a5...5f3 Det stemmer nok. Kan fortsatt ikke se hvorfor det er relevant for bekjente å vite alt mulig om meg. Sensasjonslystne nysgjerrigper er egentlig ikke noe bedre. Flere hadde hatt godt av å passe sine egne saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #52 Del Skrevet 28. september 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hemmelighetsfulle folk har åpenbart en hemmelighet eller to. 😵 Anonymkode: 944a5...5f3 Og livredd for å dømmes, men flinke på å dømme andre. Slår aldri feil, den som er mest hemmelighetsfull dømmer mest i livet til den som er åpen om sin feil. Anonymkode: 91fbf...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #53 Del Skrevet 28. september 2017 12 minutter siden, boblebrist skrev: Det stemmer nok. Kan fortsatt ikke se hvorfor det er relevant for bekjente å vite alt mulig om meg. Sensasjonslystne nysgjerrigper er egentlig ikke noe bedre. Flere hadde hatt godt av å passe sine egne saker. Mulig, og de du nevner oppsøkte deg med dårlige intensjoner. De færreste mennesker oppsøker andre med dårlige intensjoner slik mobbere ofte gjør. Du har nok vært veldig uheldig. Hvis folk svarer deg tilbake så tolker du det som om at noen skal mobbe deg virker det som. Anonymkode: 944a5...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #54 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og livredd for å dømmes, men flinke på å dømme andre. Slår aldri feil, den som er mest hemmelighetsfull dømmer mest i livet til den som er åpen om sin feil. Anonymkode: 91fbf...977 Hvis de er hemmelighetsfulle så kan man egentlig ikke vite så mye om dem. Siden de er hemmelighetsfulle. Anonymkode: 944a5...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 28. september 2017 #55 Del Skrevet 28. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig, og de du nevner oppsøkte deg med dårlige intensjoner. De færreste mennesker oppsøker andre med dårlige intensjoner slik mobbere ofte gjør. Du har nok vært veldig uheldig. Hvis folk svarer deg tilbake så tolker du det som om at noen skal mobbe deg virker det som. Anonymkode: 944a5...5f3 Du har en tendens til å tillegge folk egenskaper og intensjoner "virker det som". Kanskje det ikke er så rart at du opplever menneskene rundt deg som lukket? Man kommer ofte mye nærmere folk, på en ekte måte, om man møter dem med litt ydmykhet og en åpen holdning. Bare et tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #56 Del Skrevet 28. september 2017 3 minutter siden, boblebrist skrev: Du har en tendens til å tillegge folk egenskaper og intensjoner "virker det som". Kanskje det ikke er så rart at du opplever menneskene rundt deg som lukket? Man kommer ofte mye nærmere folk, på en ekte måte, om man møter dem med litt ydmykhet og en åpen holdning. Bare et tips. Du kjenner ikke meg så det kan ikke du vite. Når du sitter og antar ting om fremmede så er det du som gjør det. Du sitter og antar ting om personligheten min i det du mener at jeg gjør det. Snakk for deg selv. Du ble vel mobba for en grunn antar jeg... Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrist Skrevet 28. september 2017 #57 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kjenner ikke meg så det kan ikke du vite. Når du sitter og antar ting om fremmede så er det du som gjør det. Du sitter og antar ting om personligheten min i det du mener at jeg gjør det. Snakk for deg selv. Du ble vel mobba for en grunn antar jeg... Anonymkode: 944a5...5f3 Haha, se der ja. I rest my case Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacuzzi Skrevet 28. september 2017 #58 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg er ganske lukket, liker ikke å snakke om meg selv. Det er ikke fordi jeg tror jeg er bedre enn andre, eller fordi jeg prøver å "leke hemmelighetsfull", det er rett og slett fordi jeg synes at det er et kjedelig samtaleemne. Jeg foretrekker å snakke om forskning, politikk, værfenomener, smaksensasjoner, kunst, samtidsmusikk osv.. Jeg deler selvfølgelig private ting med mine aller nærmeste venner, men jeg har aldri skjønt greia med å blottlegge seg selv fullstendig for bekjente og perifere venner. TS - kanskje de du snakker om ikke ser på DEG som en nær og fortrolig venn, og dermed ikke deler alt med deg. Det betyr ikke at de ikke snakker fortrolig med andre... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2017 #59 Del Skrevet 28. september 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ble vel mobba for en grunn antar jeg... Anonymkode: 944a5...5f3 Når du sier sånne ting er det jo ikke rart ingen vil dele noe med deg i frykt for å bli latterliggjort eller krenket etterpå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #60 Del Skrevet 28. september 2017 21 minutter siden, Jacuzzi skrev: Jeg er ganske lukket, liker ikke å snakke om meg selv. Det er ikke fordi jeg tror jeg er bedre enn andre, eller fordi jeg prøver å "leke hemmelighetsfull", det er rett og slett fordi jeg synes at det er et kjedelig samtaleemne. Jeg foretrekker å snakke om forskning, politikk, værfenomener, smaksensasjoner, kunst, samtidsmusikk osv.. Jeg deler selvfølgelig private ting med mine aller nærmeste venner, men jeg har aldri skjønt greia med å blottlegge seg selv fullstendig for bekjente og perifere venner. TS - kanskje de du snakker om ikke ser på DEG som en nær og fortrolig venn, og dermed ikke deler alt med deg. Det betyr ikke at de ikke snakker fortrolig med andre... Nei. Jeg har ikke påstått det heller. 🙂 Jeg skrev jo at det var noen som mente folk var hemmelighetsfulle. Ikke helt min mening. Jeg syns folk skal få være som de er. Så lenge et mennesker er snill og grei så syns jeg personlighetstrekkene til folk burde aksepteres. Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå