AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #1 Del Skrevet 28. september 2017 Hvordan er dere med hemmelighetsfulle folk? Noen bekjente er ofte meget hemmelighetsfulle om ting. De forteller aldri om seg selv men mener mye om andre men når det angår dem selv så skal alt ties i hjel. Alle er ikke like sosiale eller imøtekommende og trives best med ekstremt få mennesker i livet sitt. Folk er forskjellige, men hvorfor ti i hel ditt eget liv? Jeg blir litt skeptisk til det. Som om at mye om dem ikke tåler å bli sett for den de er. Hvorfor er noen ekstremt hemmelige? 🙂 Jeg vet at flere av de har vært hemmelighetsfulle fordi de ville ha barn og at alt det var hemmelig og at flere reagerte på det også men det er jo ikke noen vits å være hemmelig angående det. I mens andre skjuler kriminell ting rett og slett. Hva tror dere? 😬 Anonymkode: 944a5...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 28. september 2017 #2 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er dere med hemmelighetsfulle folk? Noen bekjente er ofte meget hemmelighetsfulle om ting. De forteller aldri om seg selv men mener mye om andre men når det angår dem selv så skal alt ties i hjel. Alle er ikke like sosiale eller imøtekommende og trives best med ekstremt få mennesker i livet sitt. Folk er forskjellige, men hvorfor ti i hel ditt eget liv? Jeg blir litt skeptisk til det. Som om at mye om dem ikke tåler å bli sett for den de er. Hvorfor er noen ekstremt hemmelige? 🙂 Jeg vet at flere av de har vært hemmelighetsfulle fordi de ville ha barn og at alt det var hemmelig og at flere reagerte på det også men det er jo ikke noen vits å være hemmelig angående det. I mens andre skjuler kriminell ting rett og slett. Hva tror dere? 😬 Anonymkode: 944a5...5f3 Jo, det kan for mange og i mange tilfeller være mye vits i å holde det hemmelig dersom en prøver å få barn/har et nylig svangerskap. Det er ikke noe andre har noe med å vite om, før det er en realitet at de er foreldre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #3 Del Skrevet 28. september 2017 Poenget er vel ikke alltid at folk ønsker å være så 'hemmelige'. Mange har bare ikke noe behov for å brette ut seg og sitt til alle og enhver. Anonymkode: 5ad99...816 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #4 Del Skrevet 28. september 2017 Ulike grunner: 1. Selvsentrerte folk som egentlig føler seg litt for god for de fleste og lager et faked image om at livet deres er såååå interessant med å være privat. 2. Kriminelle og rusmisbrukere som er paranoid i forhold til alle "straighte" i frykt fordi de er avhengig av likesyinnende og som ikke vil finne på å tyste eller tipse, samt de har genrell paranoia. 3. Psykisk syke som er generelt paranoide. 4. Folk som er kjent for noe eller veldig rik og blir spist levende om de er private. Anonymkode: 15a64...b0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 28. september 2017 #5 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg er veldig hemmelighetsfull når jeg møter mennesker som elsker sladder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2017 #6 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg liker ikke dele ting om meg selv. Har ingen annen grunn enn det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #7 Del Skrevet 28. september 2017 5 minutter siden, BeautyBox skrev: Jo, det kan for mange og i mange tilfeller være mye vits i å holde det hemmelig dersom en prøver å få barn/har et nylig svangerskap. Det er ikke noe andre har noe med å vite om, før det er en realitet at de er foreldre. Hvorfor det? Skjønner ikke helt. Hva kan andre gjøre som påvirker ting da mest sannsynlig i en negativ retning da? 🤔 Så bare du og barnefaren vet det? Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #8 Del Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Jeg liker ikke dele ting om meg selv. Har ingen annen grunn enn det Men du vil vite ting om andre? 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #9 Del Skrevet 28. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ulike grunner: 1. Selvsentrerte folk som egentlig føler seg litt for god for de fleste og lager et faked image om at livet deres er såååå interessant med å være privat. 2. Kriminelle og rusmisbrukere som er paranoid i forhold til alle "straighte" i frykt fordi de er avhengig av likesyinnende og som ikke vil finne på å tyste eller tipse, samt de har genrell paranoia. 3. Psykisk syke som er generelt paranoide. 4. Folk som er kjent for noe eller veldig rik og blir spist levende om de er private. Anonymkode: 15a64...b0f Nr 2: Ha ha. Hjelp! 😅 🤓 Det virker veldig selvsentrert å være så hemmelighetsfull. Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2017 #10 Del Skrevet 28. september 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du vil vite ting om andre? 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 Ja, jeg syntes mennesker er spennende og fascinerende så andre folk liker jeg lære mer om. Men ser på meg selv som kjedelig så det er et emne jeg prøver styre unna. Endret 28. september 2017 av WubWub 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #11 Del Skrevet 28. september 2017 At folk ikke deler alltid at de forsøker å få barn er jo forståelig. Så de slipper ustanselig mas fra omverden om å brette ut både ditt og datt i tillegg til alle "gode" råd kommer med. Og som oftest kaller man det å være privat. Ikke alle føler å dele alt med alle... Anonymkode: 3b522...250 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #12 Del Skrevet 28. september 2017 3 minutter siden, C.Tramell skrev: Jeg er veldig hemmelighetsfull når jeg møter mennesker som elsker sladder. Okey. Ja, og det er sikkert like så greit. Da er jeg også ganske hemmelighetsfull men vet at de som blir sladret om klarer å svare for seg, så... Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #13 Del Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At folk ikke deler alltid at de forsøker å få barn er jo forståelig. Så de slipper ustanselig mas fra omverden om å brette ut både ditt og datt i tillegg til alle "gode" råd kommer med. Og som oftest kaller man det å være privat. Ikke alle føler å dele alt med alle... Anonymkode: 3b522...250 Nei, men det trenger ikke være super privat heller, men for all del... Det er ikke min kropp for å si det sånn. 🙏🏼 Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #14 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg er bare hemmelig med kvinner. Men det er fordi kvinner ikke klarer å ta meg seriøst som mann om jeg forteller om tøffe ting jeg har opplevd, om jeg forteller om følelser, motgang, vonde minner, osv. Skal jeg være attraktiv og mannlig for en kvinne må jeg holde kjeft om slike ting og oppføre meg som en mann. Anonymkode: 39e36...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 28. september 2017 #15 Del Skrevet 28. september 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Skjønner ikke helt. Hva kan andre gjøre som påvirker ting da mest sannsynlig i en negativ retning da? 🤔 Så bare du og barnefaren vet det? Anonymkode: 944a5...5f3 Jeg er ikke gravid. For det første, mange er redde for at noe skal gå galt under svangerskapsperioden, og da ønsker de ikke ekstra oppmerksomhet rundt dette, da vil de ha det i fred. Og for det andre er det mange som ønsker mest mulig fred og ro på generell basis, de ønsker ikke oppmerksomhet rundt graviditeten. Og for det tredje er det mange som sliter med å bli gravide, det er vel ikke vanskelig å forstå at de ikke ønsker å brette ut om at de prøver å få barn og kanskje ikke får det til? Det finnes nok mange flere grunner enn dette også. Men ikke minst, MÅ du ha en grunn for at andre ikke ønsker å brette ut om dette til deg? 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det trenger ikke være super privat heller, men for all del... Det er ikke min kropp for å si det sånn. 🙏🏼 Anonymkode: 944a5...5f3 Hvorfor bryr du deg da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #16 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er bare hemmelig med kvinner. Men det er fordi kvinner ikke klarer å ta meg seriøst som mann om jeg forteller om tøffe ting jeg har opplevd, om jeg forteller om følelser, motgang, vonde minner, osv. Skal jeg være attraktiv og mannlig for en kvinne må jeg holde kjeft om slike ting og oppføre meg som en mann. Anonymkode: 39e36...fe1 Å ja. Bare folk ikke hemmeligholder alvorlige ting så... Noen jeg kjenner hemmeligholdt noe som kunne gjøre meg glad i mange år, og fortalte ikke det før de "måtte". Der røyk den gleden. 😑 Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #17 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg er veldig hemmelig om følelser. Liker jeg noen vldig godt, så vil jeg ikke si det. Anonymkode: 42d16...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #18 Del Skrevet 28. september 2017 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Jeg er ikke gravid. For det første, mange er redde for at noe skal gå galt under svangerskapsperioden, og da ønsker de ikke ekstra oppmerksomhet rundt dette, da vil de ha det i fred. Og for det andre er det mange som ønsker mest mulig fred og ro på generell basis, de ønsker ikke oppmerksomhet rundt graviditeten. Og for det tredje er det mange som sliter med å bli gravide, det er vel ikke vanskelig å forstå at de ikke ønsker å brette ut om at de prøver å få barn og kanskje ikke får det til? Det finnes nok mange flere grunner enn dette også. Men ikke minst, MÅ du ha en grunn for at andre ikke ønsker å brette ut om dette til deg? Hvorfor bryr du deg da? Jeg har ikke brydd med annet enn at noen fortalt det og at det var hemmelig, den gang. 😬 Alt det vet jeg. Min mening om det er nesten den motsatte av din. Syns ikke det er noe å hemmeligholde. Men som sagt: det er ikke min kropp eller mitt liv. Bare fortalte om flere som hemmeligholder svangerskap. 🙂 Jeg visste jo ikke at sånt var hemmelig. 🙂 Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #19 Del Skrevet 28. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig hemmelig om følelser. Liker jeg noen vldig godt, så vil jeg ikke si det. Anonymkode: 42d16...d1f Da går du nok glipp av din største kjærlighet. Bare et lite tips. Anonymkode: 944a5...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 28. september 2017 #20 Del Skrevet 28. september 2017 Jeg deler for mye info. Det fører stort sett mest dårlig med seg. Ved å utlevere seg selv så gir man andre noe å bruke i en konfliktsammenheng. Eller andre blir inspirert til å bli like fortrolig. Jammen har jeg blitt servert mange hemmelighet r jeg skulle vært foruten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå