AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #21 Del Skrevet 29. september 2017 5 timer siden, Carrot skrev: Da syns jeg du skal avslutte forholdet til din samboer på en så fin måte som mulig først som sist og så får du fortsette være venn med kompisen en stund utover før du evt vurderer si noe. Det blir mest respektfullt overfor din samboer, å gå rett inn i noe med bestevennen vil bare føre til kaos for hans om har sett deg ha denne kompisen i så mange år. Det er dårlig gjort. Og det er dårlig gjort å ikke avslutte det forholdet du er i. Selv om du skulle bli singel resten av livet. Med fare for å provosere mange: Først vil jeg gjerne vite om kompisen er interessert. Hvordan kan jeg finne ut det? Anonymkode: 6b022...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #22 Del Skrevet 29. september 2017 22 timer siden, Evilposelos skrev: Jeg er sammen med en mann uten at han vet det. Har ikke snakket med han på flere år, men vi er sammen! Kom til å tenke på en fyr som pleier å gå forbi her.. når vi fiksa opp kjelleren så stoppet han og spurte om ikke han og dama kunne leie den.. mannen sa overrasket; Åh, har du dame? Da svarte han at ja det hadde han men hun visste det ikke enda. Han hadde hørt at det var blitt slutt mellom ungdomskjæresten sin og typen så dermed hadde han tenkt at da de skulle bli sammen. Anonymkode: 5cf70...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #23 Del Skrevet 29. september 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom til å tenke på en fyr som pleier å gå forbi her.. når vi fiksa opp kjelleren så stoppet han og spurte om ikke han og dama kunne leie den.. mannen sa overrasket; Åh, har du dame? Da svarte han at ja det hadde han men hun visste det ikke enda. Han hadde hørt at det var blitt slutt mellom ungdomskjæresten sin og typen så dermed hadde han tenkt at da de skulle bli sammen. Anonymkode: 5cf70...6e2 Ja der ser du. Det er noe slikt jeg håper på. ts Anonymkode: 6b022...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 29. september 2017 #24 Del Skrevet 29. september 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med fare for å provosere mange: Først vil jeg gjerne vite om kompisen er interessert. Hvordan kan jeg finne ut det? Anonymkode: 6b022...89f Hvorfor? Skal du fortsette med samboeren du ikke har de rette følelsene for hvis ikke? Hvilke signaler sender dette til kompisen din tror du? Hvis jeg var han ville jeg ikke engang tenkt på å starte et forhold med noen som er så kynisk fordi det alltid ville ligget i bakhodet at du kunne gjøre det samme mot meg en dag i fremtiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #25 Del Skrevet 30. september 2017 20 timer siden, Carrot skrev: Hvorfor? Skal du fortsette med samboeren du ikke har de rette følelsene for hvis ikke? Hvilke signaler sender dette til kompisen din tror du? Hvis jeg var han ville jeg ikke engang tenkt på å starte et forhold med noen som er så kynisk fordi det alltid ville ligget i bakhodet at du kunne gjøre det samme mot meg en dag i fremtiden.. Takk for dine gode innspill :-) Jeg håper likevel i det lengste at min kompis vil kunne snakke om 'oss' før jeg går ut av det andre forholdet. Anonymkode: 6b022...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 30. september 2017 #26 Del Skrevet 30. september 2017 Hva om dette var snudd om og det var du som var din samboer - hvordan ville du da at han oppførte seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #27 Del Skrevet 30. september 2017 På 9/28/2017 den 22.36, AnonymBruker skrev: Ja, som tittelen sier: Jeg dater kameraten min. Har gjort det i flere år nå, uten å fortelle ham det. Vi er i trettiårene og møtes kun på tomannshånd. Kaffe, øl, kino, filmklubb, konsert. Jeg er i et forhold med en annen, som jeg ikke har klart å kvinne meg opp til å gå ut av. Jeg tror vennen min liker meg også. Det er sånn jeg tyder kroppsspråket hans i alle fall. Selv om han aldri har sagt noe direkte. Hva gjør jeg? Anonymkode: 6b022...89f Du er utro med andre ord. Slutt å kamufler utroskapen din med " har ikke greid å gå ut av forholdet enda siden han er så slem og farlig :(" Det gjør deg ikke noe bedre Anonymkode: 38a9f...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate71 Skrevet 30. september 2017 #28 Del Skrevet 30. september 2017 På 28.9.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev: Ja, som tittelen sier: Jeg dater kameraten min. Har gjort det i flere år nå, uten å fortelle ham det. Vi er i trettiårene og møtes kun på tomannshånd. Kaffe, øl, kino, filmklubb, konsert. Jeg er i et forhold med en annen, som jeg ikke har klart å kvinne meg opp til å gå ut av. Jeg tror vennen min liker meg også. Det er sånn jeg tyder kroppsspråket hans i alle fall. Selv om han aldri har sagt noe direkte. Hva gjør jeg? Anonymkode: 6b022...89f Vær ærlig å gå ut av forholdet hvis du ikke vil være dær. Til slutt slår det tilbake på deg selv . Helt sikkert. Å alt blir din feil å skyld. Slår aldri feil. På 28.9.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev: Ja, som tittelen sier: Jeg dater kameraten min. Har gjort det i flere år nå, uten å fortelle ham det. Vi er i trettiårene og møtes kun på tomannshånd. Kaffe, øl, kino, filmklubb, konsert. Jeg er i et forhold med en annen, som jeg ikke har klart å kvinne meg opp til å gå ut av. Jeg tror vennen min liker meg også. Det er sånn jeg tyder kroppsspråket hans i alle fall. Selv om han aldri har sagt noe direkte. Hva gjør jeg? Anonymkode: 6b022...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate71 Skrevet 30. september 2017 #29 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) Vær ærlig å gå ut av forholdet hvis du ikke vil være dær. Til slutt slår det tilbake på deg selv . Helt sikkert. Å alt blir din feil å skyld. Slår aldri feil.å det er ikke greit å la noen gå på gress.kan ikke få i pose å sekk. Endret 30. september 2017 av Kate71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate71 Skrevet 30. september 2017 #30 Del Skrevet 30. september 2017 (endret) 21 timer siden, Carrot skrev: Hvorfor? Skal du fortsette med samboeren du ikke har de rette følelsene for hvis ikke? Hvilke signaler sender dette til kompisen din tror du? Hvis jeg var han ville jeg ikke engang tenkt på å starte et forhold med noen som er så kynisk fordi det alltid ville ligget i bakhodet at du kunne gjøre det samme mot meg en dag i Endret 30. september 2017 av Kate71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 2. oktober 2017 #31 Del Skrevet 2. oktober 2017 På 29.9.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev: Med fare for å provosere mange: Først vil jeg gjerne vite om kompisen er interessert. Hvordan kan jeg finne ut det? Anonymkode: 6b022...89f Kom deg ut av dagens forhold. Ta deg en "kjæreste" pause. Så ser du om vennen fremdeles er like aktuell. Det blir lett til at gresset er grønnere på den andre siden. Hvis vennen din virkelig er interessert i deg så vil han ta initiativ når du er single. Bare ikke ri to hester samtidig. Det straffer seg. Og som sagt, ta en kjæreste pause imellom. Da får du tid til å tenke deg litt om og finne ut hva du faktisk føler. Kanskje følelsene for vennen bare er en unnskyldning for å gå ut av dagens forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #32 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg er gift med en mann som ikke vet at han er gift med meg? Bør jeg fortelle han at vi er gift? 🙊Sorry klarte ikke motstå 😂😂😂😂😂 Anonymkode: f7a5e...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 #33 Del Skrevet 2. oktober 2017 Dette var litt rart å lese faktisk. For jeg har det litt på samme måte. Går ut med en venn med helt andre tanker enn at dette bare er en venn. Nyter tiden sammen med han. Hater at jeg aldri kan gå noe lengre sammen med han. Anonymkode: 0cfbe...12d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #34 Del Skrevet 8. oktober 2017 Takk til dere som har svart meg med mange nyttige råd og kritikk. Kanskje dere har rett i at jeg må avslutte mitt nåværende forhold før jeg kan håpe på å få bekreftelse fra kompisen min. ts Anonymkode: 6b022...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #35 Del Skrevet 9. oktober 2017 På 28.9.2017 den 23.22, AnonymBruker skrev: Uhhhhh. Du dater han ikke om ikke begge er inneforstått med at det er date. Tingene dere gjør er helt vanlige venneaktiviteter man like gjerne gjør med en venninde eller han med en kamerat. Du kan ikke dømme en persons følelser ut fra kroppsspråk, ofte så ser man det man vil se og tolker det i sin egen favør og ikke nødvendigvis sånn det egentlig er. Jeg tviler på at han liker deg som noe mer enn en venn, du er i et forhold og han vet derfor at du er utilgjengelig og ikke noe å omgås om han har følelser for deg og forhåpninger til noe mer. Det eneste du må gjøre her er jo først å fremst å gå fra den mannen du er sammen med. Du går vel ikke kun fra han hvis en annen liker deg? Slutt å hold kjæresten din for narr! Etter en tid som singel så kan du begynne å flørte med din venn og si rett ut at du alltid har syntes han har vært en flott mann og godt kjæresteemne og lure på om han vil date deg nå som du er singel. Sørg for å vent minst 4-5 mnd etter du har vært singel, ellers så tenker han bare at han er en rebound for deg og tar ikke følelsene dine seriøst. Anonymkode: 26a0e...185 Hvorfor får du så mange likes på dette? I de fleste tråder er det jo etablert at menn nesten alltid er romantisk interessert i sine nære, kvinnelige venner. ts Anonymkode: 6b022...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #36 Del Skrevet 10. oktober 2017 Interessant tråd og problemstilling: Hva med... hvis man møtes som venner i utgangspunktet; hvordan kan man vite at man ''dater''? Hvor går overgangen hvis man vil sende riktige signaler. Det er vel type fysisk erting/flørting og enkelte ord og setninger man ikke sier til kun venner, som gjør at den man i utgangspunktet treffer som en venn, forstår at man vil noe mer? Anonymkode: a83d8...b1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #37 Del Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Interessant tråd og problemstilling: Hva med... hvis man møtes som venner i utgangspunktet; hvordan kan man vite at man ''dater''? Hvor går overgangen hvis man vil sende riktige signaler. Det er vel type fysisk erting/flørting og enkelte ord og setninger man ikke sier til kun venner, som gjør at den man i utgangspunktet treffer som en venn, forstår at man vil noe mer? Anonymkode: a83d8...b1c Har du noen eksempler på slike ord/setninger? ts Anonymkode: 6b022...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #38 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det var mer ment som et spørsmål. Jeg har jo ikke svar på dette selv. Anonymkode: a83d8...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå