Gå til innhold

Legg inn et bilde - nevn noe som er på bildet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regler : En person legger inn et bilde. Neste person skal skrive et ord som beskriver noe som befinner seg på bildet. Hvis jeg f.eks legger inn et bilde av en rød Ferrari, så har neste person flere alternativer; rød, Ferrari, bil, tre, osv. Poenget er at det må befinne seg på bildet.

Adjektiv eller verb er altså ikke tillatt, kun substantiv. Hvis neste person velger å skrive "bil", så skal vedkommende legge inn et nytt bilde som inneholder noe som starter med bokstaven L. (f.eks bilde av en laks). Nestemann velger om den vil skrive "laks", eller noe annet som befinner seg på bildet. Det er siste bokstaven i ordet som blir skrevet som skal være første bokstav på noe i neste bilde. :)

Da begynner vi.

 

Anonymkode: 47aa4...f88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg f.eks legger inn et bilde av en rød Ferrari, så har neste person flere alternativer; rød, Ferrari, bil, tre, osv. Poenget er at det må befinne seg på bildet.

Adjektiv eller verb er altså ikke tillatt

Jeg ser at jeg var litt rask her, rød er jo et adjektiv. Adjektiv er tillatt så lenge det objektivt beskriver noe som er på bildet, som f.eks farger. :) Det jeg tenkte på var "subjektive" adjektiv som f.eks tøff, ekkel, stilig, osv. Ord som avhenger av øyet som ser altså, og ikke "objektive" adjektiv som alle kan se.

Anonymkode: 47aa4...f88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

:skya:  0112233445566778899 0112233445566778899 00112233445566778899001122333355667788990011 

Anonymkode: b633d...cce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...