Gå til innhold

Hun spurte om vi var kjærester....??!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teit mor. Hun er vel misunnelig fordi hun selv ikke har så gode venner eller noe da. Ignorer det.

Anonymkode: 5abb3...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei?!? Jeg har alltid på meg pysj, og tar den på meg på badet før jeg legger meg i senga. 

Anonymkode: 12c28...987

Bruker mamma å komme inn for å synge godnattasang eller har du bedt henne om å ikke forstyrre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelige svar fra enkelte her. Jeg og mine venninner har da hatt venninneovernattinger i dobbelsenger så lenge jeg kan huske.

Og det har vi vel alle. Og man må gjerne fortsette med det til man er pensjonist, men faktum er likevel at slike overnattingsbesøk vanligvis avtar helt naturlig når man kommer opp i en viss alder, og årsaken til det er mange. Dette blir jo bare påpekt som en mulig forklaring på hvorfor moren hennes kan ha stilt et slikt spørsmål. Synes ikke det er så veldig "merkelig svar".

Anonymkode: e53a4...7eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Bruker mamma å komme inn for å synge godnattasang eller har du bedt henne om å ikke forstyrre?

Vi gir alltid hverandre klemmer før jeg går og legger meg. Mamma er veldig god❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teit mor. Hun er vel misunnelig fordi hun selv ikke har så gode venner eller noe da. Ignorer det.

Anonymkode: 5abb3...6b8

Dette svaret var unødvendig, og er rapportert. Hun er ikke teit, men veldig god og snill. Hun har også venner. Så det du sa der henger ikke på greip

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker som et ganske naturlig spørsmål mtp mengden tid dere tilbringer i lag.

Ikke noe en bør verken bli overrasket over eller reagere på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Synes det virker som et ganske naturlig spørsmål mtp mengden tid dere tilbringer i lag.

Ikke noe en bør verken bli overrasket over eller reagere på.

Kom bare sånn ut av det blå. Satt bare igjen som et stort spørsmålstegn. 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke min bestevenninne og jeg bodde så langt unna hverandre, så hadde vi fortsatt hatt "overnattinger" sikkert månedelig om ikke annet. Bare koselig det vel, å kunne slappe av med god mat, film, lange samtaler og et glass vin uten å måtte tenke på å komme seg hjem etterpå. Det er vel naturlig at det avtar litt etter tenåra, men synes det er trist hvis noen synes det er "rart" liksom. 

Synes spørsmålet ikke var så unaturlig jeg. Er vel bare å slå fast at dere bare er gode venninner? 

Anonymkode: 9014d...d88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg liker å tro det er sånn det fungerer ja

Eller så er det kanskje putekrigen i undertøy som fikk hene til å spørre?

Hvorfor liker du å tro at det er sånn det fungerer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det rareste spørsmålet jeg har fått i mitt liv. Får ikke sove liksom siden jeg synes det er så merkelig. Det er så sykt komisk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker du å tro at det er sånn det fungerer? 

Hva skal jeg ellers tenke på om kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Hva skal jeg ellers tenke på om kvelden?

Hæ? Er du lesbisk? Skjønner ikke hva du vil fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Er du lesbisk? Skjønner ikke hva du vil fram til.

Du er den mest uskyldige 19 åringen jeg har møtt

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du er den mest uskyldige 19 åringen jeg har møtt

Jepp, Hahahaahahaha. Rimelig uskyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren min spurte søsteren min om det samme. Søsteren min var en del yngre da, men var en jente Såheim var med hver dag og overnattet mye med. Grunnen til at moren min spurte var jo fordi at hun syes det var helt greit om søsteren min var lesbisk, men tenkte kanskje at hun var redd for å komme ut av skapet. Så ved å spørre uten å lage noen greie ut av det viste hun at hun synes det var greit og at søsteren min kunne fortelle om hun ville det. Søsteren min er altså ikke lesbisk :) 

Anonymkode: 5153b...23a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt ganske satt ut, og beklageligvis også fornærma. Men moren din har vel fått med seg at homofili er nokså normalt i dag, og jeg må ærlig innrømme at om jeg aldri hadde sett min 19 år gamle datter i noe seriøst forhold med en gutt, og plutselig hadde med en jente på familiemiddag og samtidig spurte om hun kunne ligge over ville jeg begynt å få mistanker, spesielt siden du sover hos henne så ofte også. 

I min krets så sluttet vi med venninde overnattinger når vi ble 16-17, det er mer sånn 10 åringer gjør føler jeg.. 

Hun var nok seriøs i spørsmålet og jeg syntes du skal si om du ikke allerede har sagt det at du ikke er lesbisk og ble ganske satt ut av at hun kunne stille deg et sånn spørsmål. Det er egentlig litt frekt, når man ikke er det.... 

Anonymkode: 9a60d...4e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...