Gå til innhold

Anna og hennes nye bok

JuliaKepler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun tar det nok veldig personlig, og jeg kan forestille meg at hun kommer til å skylde på at de som anmeldte boken ikke likte henne i utgangspunktet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har forlaget brukt ghostwriter på boken? AR lever jo av å skrive. Ikke at jeg skjønner hvordan hun greier det, men hun har jo Norges største blogg, så ganske mange liker tydeligvis stemmen hennes. Er det ikke da megafail å bruke en annen til å skrive boken?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg, jeg synes nok alltid at hun har virket usikker og som en liten pike som prøver å være stor. Hun er fortsatt veldig ung. Bråmoden og voksen på mange måter, men som et barn på andre måter.

La denne boken være et punktum.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det som rimelig sannsynlig at «noen» kommer til å ta ordet jantelov i sin munn/penn når «noen» skal forsvare boken mot alle de slemme anmelderne. 

Så: kan jeg få jobb i Åndenes makt nå?? :fnise:

Endret av Ullvott
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om Sophie Elise sin snap var ment som et lite stikk til Anna sine bokanmeldelser.. 🙈 Video av terningkast 5 i boken Forbilde med teksten «Goals ☺️☺️☺️»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Hvorfor har forlaget brukt ghostwriter på boken? AR lever jo av å skrive. Ikke at jeg skjønner hvordan hun greier det, men hun har jo Norges største blogg, så ganske mange liker tydeligvis stemmen hennes. Er det ikke da megafail å bruke en annen til å skrive boken?

Jo, det stusser jeg over og. VG-anmelderen påpekte det også. Folk er jo vant til å lese tekstene hennes, de vet hvordan hun skriver og liker åpenbart det (noe som for meg er uforståelig, men det er en annen sak.) Jeg skjønner at hun trengte hjelp, for fra alt jeg har lest av henne er det tydelig at hun ikke ville klart å skrive en bok alene, ei heller har hun tid, men jeg hadde i det minste trodd at de ville holdt fast på stemmen hennes og heller latt ghostwriteren omdisponere for å skape spenning, interessant oppbygging osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg hadde hatt lyst til å diskutere er om det er greit at Annas bok blir anmeldt. Fordi, hun er jo veldig ung, dessuten har hun jo gitt uttrykk for at hun har det litt vanskelig nå, så da er det jo veldig ugreit å bli kritisert på denne måten. 

Og for de som måtte være i tvil, så ironiserer jeg over folk ved å bruke velkjente argumenter til hvorfor kritikk av Anna gjør folk til slemme kjerringer som umulig kan ha det godt i eget liv som kritiserer unge jenter som blogger. 

Parallellen er åpenbar, hun har gitt ut en bok om sårbare emner fra eget liv, den blir slaktet, hvor slem det egentlig an å være (not). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ullvott skrev:

Jeg ser det som rimelig sannsynlig at «noen» kommer til å ta ordet jantelov i sin munn/penn når «noen» skal forsvare boken mot alle de slemme anmelderne. 

Så: kan jeg få jobb i Åndenes makt nå?? :fnise:

Ringer han derre Stenstrøm nå og ber han sparke Fru Bendriss:nori:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...