Gå til innhold

Ikke tid til å vaske håret (produkter)


Gjest Daniella_

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_

Det finnes produkter på LF blandt annet som skal brukes når man ikke har tid til å vaske håret.

Her:

No time to wash you hair? Whether you’ve been a bit of a stop out or lead life in the fast lane, this fresh scented spray refreshes your hair.

It removes product build up and odours, leaving it soft and manageable with a cool water fragrance.

Noen som bruker sånt innimellom?

Har dette noe effekt? Virker litt merkelig syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri prøvd...men har hørt det finnes en shampo som kan brukes uten vann. Er visstnok et gammelt produkt. Hadde antagelig vært kjekt å ha på hyttetur om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er tørrshampoo, det er vel kanskje en klassiker...?

kms har en slags refresh-spray, den er ikke noe god. dette høres ut som et lignende konsept. kan jo være dette funker bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Dry-clean spayen fra Sebastian. Håret blir litt mykere, og får en litt bedre lukt,men det er alt. Håret føles ikke renere, og kan absolutt ikke erstatte en god vask, synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at Bumble & Bumble hadde et slikt produkt for noen år tilbake. En slags pulvershampo (tilpasset brunt, svart, blondt og rødt hår, en for hver hårfarge!) som skulle gjøre at det føltes, så og luktet renere.

Husker at et eller annet blad jeg leste testet det og mente at det var et helt ok produkt, holdt mer eller mindre hva det lovte, men var ikke en sensasjon.

Personlig har jeg ingen erfaring med slike produkter, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller vil du ta hår-tips fra kelly osbourne kan du like gjerne bruke talkum.

men muligens innebærer det en risiko for å bli seende ut som k.o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daniella_

Nei, jeg tenkte at dette kan være en fin ting hvis man har dårlig tid og skal rekke et eller annet.

Det var teksten til KMS sin spray jeg la ved her, og siden den ikke var noe spesielt tror jeg den da er uaktuell.

Kommer jo ikke til å erstatte hårvasken med dette. Bare en fin refreshener!

Men kanskje den fra sebastian kan være noe? :)

Uansett så er nok talkum en veldig fin ting for kelly osbourne, men jeg tror jeg drøyer'n altså :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ikke være for kategorisk om kms-sprayen, altså... det kan jo være at den fungerer fint på andre hårtyper enn min for eksempel.

men jeg syntes ikke håret føltes noe renere etterpå, det var bare som om jeg hadde enda mer stylinggugge i, og så var det litt som å ha såpe i håret. litt stivt og rart. endte opp med å måtte skylle ut alt, og da kunne jeg jo like gjerne vasket håret med en gang. men det var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
jeg vil ikke være for kategorisk om kms-sprayen, altså... det kan jo være at den fungerer fint på andre hårtyper enn min for eksempel.

men jeg syntes ikke håret føltes noe renere etterpå, det var bare som om jeg hadde enda mer stylinggugge i, og så var det litt som å ha såpe i håret. litt stivt og rart. endte opp med å måtte skylle ut alt, og da kunne jeg jo like gjerne vasket håret med en gang. men det var meg.

Vel sånn du forklarer det så høres den ikke særlig fristende ut...:-?

Er vel ikke meningen at håret skal bli stivt av den uansett hårtype? Nei jeg tror jeg ser etter andre alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at bestemora mi har noe hun stapper i håret for å slippe å vaske det.

Ti ville hester hadde ikke fått meg til å bruke noe lignende produkt. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talkum i håret? Det høres ut som å be om trøbbel :-? Og at KO med svart hår skal gjøre det? Vel, det forklarer kanskje utseendet.

Shiseido har visstnok også en spray som skal fjerne røyklukt osv, men jeg har ikke prøvd den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
Jeg vet at bestemora mi har noe hun stapper i håret for å slippe å vaske det.

Ti ville hester hadde ikke fått meg til å bruke noe lignende produkt. :tunge1:

Det er jo ikke for å slippe å vaske det. Men jeg syns det kan være fint hvis jeg går fra jobben, litt sliten og sånn.

Freshe meg opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...