Gå til innhold

Epilator på bikinilinja


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har veldig lyst og kjøpe meg en slik, men har sett her inne på KG, at det så mange som sier det er helt jævlig..hmm er det virkelig sååå vondt?.Da tenker jeg ikke på og ta alt, men akkurat på bikinilinja. Blir hårene borte lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor lenge de blir borte er litt individuelt. hvis du først prøver å nappe med pinsett får du en anelse om hvor vondt akkurat du synes det er, og kan også se hvor lang tid det tar før håret gror ut igjen på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest burkababe

jepp, napp et hår med en pinsett, så tar du den vonde følelsen å tyvedobler den, siden epilatoren tar mange hår på engang. det er grisevondt. kjennes ut som å bli stukket med hundre nåler på engang :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du, SÅ ille er det da ikke...

men for å si det sånn, jeg har gått bort fra epilator og bruker heller pinsett. det tar ikke SÅ lang tid, og så har man mer kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes voks er det beste å bruke på bikinilinja, det går mye kjappere enn epilator og blir veldig fint. Derimot er epilator supert å bruke når det vokser ut noen hår her og der mellom "vokserundene", det gjør ikke spesielt vondt heller (synes det er mye verre å bruke epilator på leggene enn bikinilinjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også voks best på bikinilinja - syns epilator er vondt - særlig på innsiden av lårene, men det går an lenger "oppe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har begynt å fjerne mine med laser i forrige uke. Flere av mine venniner har gjort det, men INGEN har på forhånd advart meg at det er KJEMPE vondt! En slags stikkende, varmende elektrisk smerte.

Før dette har jeg pleid å fjerne dem med epilator, og jeg syns at det er en vanesak. Når du blir vant til det, er det ikke så vondt. Hos meg var hårene borte i ca 3-4 uker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg har epilator, men bruker den IKKE på bikinilinjen :o Prøvde EN gang, og det holdt....det var SUPERVONDT!!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å fjerne mine med laser i forrige uke. Flere av mine venniner har gjort det, men INGEN har på forhånd advart meg at det er KJEMPE vondt! En slags stikkende, varmende elektrisk smerte.

Før dette har jeg pleid å fjerne dem med epilator, og jeg syns at det er en vanesak. Når du blir vant til det, er det ikke så vondt. Hos meg var hårene borte i ca 3-4 uker da.

Jeg vil ikke akkurat kalle det KJEMPE vondt. Men man kjenner det ja.

Trøst: Det er vondest første gangen. Jeg har hatt fire behandlinger, siste gang kjente jeg det knapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...