hobbykokken Skrevet 25. september 2017 #1 Del Skrevet 25. september 2017 Noen som husker Victoria og Sondre fra unge mødre? Nå skal han og jentene deres bo alene fordi hun skal bli jordmor. Sprekt! Og kult å se at unge mødre får det til.😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. september 2017 #2 Del Skrevet 25. september 2017 Må hun flytte fra de for å bli det? Fin jobb da,tommel opp 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 25. september 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 25. september 2017 Hun skrev så på face. Syns det står respekt av å klare å få en masterutdanning når du får to barn før fylte 20 år, og i tillegg klare å holde sammen med barnefar. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 25. september 2017 #4 Del Skrevet 25. september 2017 Fantastisk!! Synes det er bra at resten av familien får bo hjemme i kjente omgivelser og så kan mor få konsentrere seg om skolen. De har jo mange og bra lange ferier i løpet av året! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. september 2017 #5 Del Skrevet 25. september 2017 7 timer siden, hobbykokken skrev: Hun skrev så på face. Syns det står respekt av å klare å få en masterutdanning når du får to barn før fylte 20 år, og i tillegg klare å holde sammen med barnefar. 😀 Er jo de som klarer å fullføre skolen i tide, de som faller ifra skolen er jo de som blir alenemødre og kommer i NAVtralten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 25. september 2017 #6 Del Skrevet 25. september 2017 Husker henne godt fra Unge mødre. Fulgte også bloggen hennes når hun hadde det. Tror hun er ei tøff dame og en flink mor. Supert at hun tar mer utdanning for å bli det hun ønsker, ønsker henne lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 25. september 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 25. september 2017 1 time siden, VildeS skrev: Husker henne godt fra Unge mødre. Fulgte også bloggen hennes når hun hadde det. Tror hun er ei tøff dame og en flink mor. Supert at hun tar mer utdanning for å bli det hun ønsker, ønsker henne lykke til. Jeg også husker henne godt, men det virker som hun har trukket seg tilbake fra offentligheten etter unge mødre og blogg, litt synd egentlig. Hun er så inspirerende og virket tvers igjennom god 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 26. september 2017 #8 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Slettet sitat fjernet. Mynona, mod. Hun med blond hår som bodde på gård? Lenge siden jeg har sett på Unge Mødre Endret 26. september 2017 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 26. september 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 26. september 2017 26 minutter siden, LeilaS skrev: Hun med blond hår som bodde på gård? Lenge siden jeg har sett på Unge Mødre Ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. september 2017 #10 Del Skrevet 26. september 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 26. september 2017 #11 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Jeg var ung mor samtidig med da unge mødre- serien startet, og husker jeg var litt oppgitt over at representantene ga unge mødre et dårlig rykte/ bekreftet stereotypier i samfunnet. Så utrolig kjekt å se noen av dem som har gjort det bra!! 🙌😁 Endret 26. september 2017 av MissMaya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg