Gå til innhold

Brutal gynekolog

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det minner meg litt om legekontoret jeg bruker. Den "snille" legen som duller og diller får toppscore av alle, selv om hun egentlig er udugelig i sitt fag. 

Den andre legen er presis, tydelig og faglig dyktig. Hun duller ikke, og våger å si nei når det trengs. Hun får bunnscore.

En tur til legen er ingen venninnetur. Ja, det er bevist at vektnedgang øker sjansen for graviditet. Har du bmi over 30 er du feit. 

Folk må lære seg at legen er ikke venninne, mamma eller psykolog. Hun er spesialist i et enkelt fag, og hun behandler og gir råd deretter. 

Har forøvrig ikke vært hos nevnte gynekolog men ser av vurderingene at de som har gitt henne bra score er saklig i sine vurderinger. De som gir dårlig score virker furtne og misfornøyd med at legen opptrådte som en lege. 

Folk altså!

Anonymkode: 745d4...1c7

Virker som mange forskjellige historier minner deg om dette. Har lest dette før her. Personlig har jeg vært hos mange gynekologer, noen brutale, andre ikke brutale. Ekstra smertefulle opplevelser er ikke nødvendig, og ikke mer effektivt medisinsk sett. Føles nok deilig å oppheve seg selv, og forakte alle andre folk.

Anonymkode: 7416f...b33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...