Gå til innhold

Hvordan kle seg goth?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Princess_Goth

Hei, jeg er gother men jeg sliter litt med å vite hvordan jeg kan kle meg pent. Grunnen til dette er at jeg veier noen kilo for mye. Har sett flere jenter i miljøet som også er litt tykke men de kler seg svært lite flatterende med nettinggensere og altfor trange klær o.l. Selv vil jeg ikke kle meg på denne måten siden jeg syns det er stygt når man er litt overvektig å vise så mye hud! Så jeg lurer på om noen her har noen tips til hvordan jeg kan kle meg uten at jeg ser ut som en sprukken middagspølse? :roll:

Et opplagt råd er jo selvsagt at jeg kan slanke meg men det er ikke bare bare! Jeg lider av depresjoner og trøster meg litt med mat og rødvin nesten hver eneste dag kan man si.

Håper på svar! Skal nemlig snart på gothtreff å har veldig lyst til å se pen ut i klesveien for en gangs skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett mange som går i type sorte, vide skjørt i feks fløyel, og sort topp med sånn slags korsettsnøring, masse sølvsmykker osv osv. Men jeg er ikke goth selv så jeg har ikke akkurat peil! Men skjørt er alltid pent på store jenter, mener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på topper med lange ermer. Og utringning? Hvis du har litt ekstra, så kan du vise det frem der :)

Langt svart skjørt?

(Forresten veldig enig i at alle ikke burde gå med ermeløse topper, korte skjørt og netting... Goth eller ikke goth)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Suzanne.

Man kan godt ha gjennomsiktige ermer.Mørk lilla og vin/blod-rødt er farger som er litt mer flatterende til lys og litt kraftig hud enn sort. Jeg har sett flere goth-jenter som er kraftige og ser sinnsykt bra ut! (selv om noen kan se ut som stappa pølser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...