AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #41 Skrevet 24. september 2017 4 timer siden, kisskissbangbang skrev: Hvoorfor skal man seksualisere alt og alle hele tida? Skjønner'e ikke. Kunne ikke falle meg inn å tenke i de baner på venner eller familie av kjæresten, faktisk synes jeg tanken er helt absurd. Synes også at kjæresten kan holde seg for god for å runke til venninnene mine (og trur han og finner tanken litt absurd), det finnes da plenty anna/andre å tenke på. Du er bra naiv om du ikke tror mannen din fantaserer om heite damer i deres omgangskrets.. Anonymkode: 5f111...b79
FluffyJuggernaut Skrevet 24. september 2017 #42 Skrevet 24. september 2017 Nei, det er ikke utroskap. Men den fantasien bør du holde for deg selv. Hadde det vært min kjæreste som gjorde noe slikt så hadde jeg blitt utrolig såret.
kisskissbangbang Skrevet 24. september 2017 #43 Skrevet 24. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er bra naiv om du ikke tror mannen din fantaserer om heite damer i deres omgangskrets.. Anonymkode: 5f111...b79 Ja, du har nok rett, du kjenner ham nok bedre enn meg
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #44 Skrevet 24. september 2017 3 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Åpenlyst tenkte ikke dere særlig langt eller "komplekst" heller, når dette resulterte i at kjæresten din kutta kontakt med kompisen sin. Hvor sier jeg at samboeren min har KUTTA kontakten med kompisen sin? Stor forskjell på å ikke lenger invitere kompisen hjem på besøk og å kutte kontakten helt. Sambo møter kompisen flere ganger i uka. Du fremstår jo helt på trynet teit. Anonymkode: 46467...841 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #45 Skrevet 24. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. For det er noe annet. Anonymkode: 0a01e...2bc Hvis du har dame må du nok bare finne deg i at dine mannlige slektninger og kompiser fantaserer om dama di og runker til f.eks bilder av henne på sosiale medier. Anonymkode: 46467...841
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #46 Skrevet 24. september 2017 Æsj så usmakelig!! Nå kommer jeg til å tenke på hvem av mine venninner mannen min ronker til..Æsj!! Blir dritsur på tanken!! Anonymkode: a2edd...044
Gjest noe tilfeldig Skrevet 24. september 2017 #47 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor sier jeg at samboeren min har KUTTA kontakten med kompisen sin? Stor forskjell på å ikke lenger invitere kompisen hjem på besøk og å kutte kontakten helt. Sambo møter kompisen flere ganger i uka. Du fremstår jo helt på trynet teit. Anonymkode: 46467...841 Så samboeren din vil bare møte kompisen sin ute, etter du sa dette ? Ja, det er jeg som fremstår teit her.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #48 Skrevet 24. september 2017 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Så samboeren din vil bare møte kompisen sin ute, etter du sa dette ? Ja, det er jeg som fremstår teit her. Jepp, det er bare du At samboeren min blir fornærmet over at jeg fantaserer om kompisen hans, mens han mener at jeg bare må finne meg i at han fantaserer om venninnne mine hopper du liksom bukk over. Det er mye du ikke vet, men tror du vet. Ønsk deg en fungerende hjerne til jul Anonymkode: 46467...841 2
Gjest noe tilfeldig Skrevet 24. september 2017 #49 Skrevet 24. september 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, det er bare du At samboeren min blir fornærmet over at jeg fantaserer om kompisen hans, mens han mener at jeg bare må finne meg i at han fantaserer om venninnne mine hopper du liksom bukk over. Det er mye du ikke vet, men tror du vet. Ønsk deg en fungerende hjerne til jul Anonymkode: 46467...841 Tenker at dere ikke burde ha en sånn oppramsing av hvem dere vil ligge med av hverandres venner når det åpenlyst skader forholdet til disse vennene. Hva er egentlig vitsen? "Skaff deg et velfungerende forhold til jul "
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #51 Skrevet 26. september 2017 Faren din/vennene dine og brødrene dine har nok fantasert om å rundpule dama di i alle hull og vinkler, og ser nok på bilder av henne når de runker. Hun har nok fantesert om både faren din, vennene dine og andre menn i livet ditt - så trøst deg med at hun er like ille/værre - mtp at flere fantaserer om henne, enn deg. Alle venna dine har garantert tenkt på henne naken og seksualiserer henne lsik du gjør. Get real, and get over it. Mannfolk er enkle Anonymkode: fddb4...858 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #52 Skrevet 26. september 2017 TS. Hvordan hadde du reagert om dama di onanerte til bilder av dine kompiser? Gir det deg gode eller dårlige vibber? Jeg bare undrer... Anonymkode: b52c9...b88 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #53 Skrevet 26. september 2017 På 24.9.2017 den 23.20, AnonymBruker skrev: Æsj så usmakelig!! Nå kommer jeg til å tenke på hvem av mine venninner mannen min ronker til..Æsj!! Blir dritsur på tanken!! Anonymkode: a2edd...044 hehe - det er jo det som er noe av spenningen.. men det er digg - jeg er sikker på at du har mange søte, pene, kanskje sexy venninner. Så når han ligger hjemme på sofaen, er på badet, kanskje i dusjen, eller kanskje i bilen eller på jobben, så kanskje han er innom facebook eller insta til dine venninner. Der smiler de pent, er sexy kledd og typen din sitter å runker og fantaserer om at de ser han...... men det er bare i tankene..fantasien... og fantasi er jo digg..... Anonymkode: 8ad48...b07
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #54 Skrevet 26. september 2017 Kameraten til mannen min har en gay sex blogg med bilder av seg selv og andre menn. Fingrer til den hele tiden, har truffet blinksskudd der. Trodde det var normalt? Anonymkode: 62992...74b
Gjest Josiah Skrevet 26. september 2017 #55 Skrevet 26. september 2017 Er vel bedre at man runker til bilde av konas venninne enn at man knuller konas venninne.
Gjest making.a.mess Skrevet 26. september 2017 #56 Skrevet 26. september 2017 På 24.9.2017 den 10.04, AnonymBruker skrev: Jeg har runket til tanker om både min mor, min søster, damas venninner (flere på en gang), lærere (kvinnelige) når jeg gikk på skolen, sjefer (kvinnelige), ansatte jeg har jobbet med (kvinner), med mye mere. Utroskap? Bryr meg ikke. Jeg kommer aldri til å si det til noen. Anonymkode: 0a01e...2bc Din MOR?????? Det er naturstridig og fyfy. Søsteren også. Fysjom!! Absolutt ikke innafor. Du trenger terapi. Resten er nok normalt.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #57 Skrevet 26. september 2017 På 24.9.2017 den 23.20, AnonymBruker skrev: Æsj så usmakelig!! Nå kommer jeg til å tenke på hvem av mine venninner mannen min ronker til..Æsj!! Blir dritsur på tanken!! Anonymkode: a2edd...044 Når du først er i gang kan du tenke på alle dine venninners menn som runker til bilder av deg også. Anonymkode: ace50...a3a 1
MajorasMaske Skrevet 26. september 2017 #58 Skrevet 26. september 2017 On 9/24/2017 at 9:57 AM, AnonymBruker said: Er dette utroskap? Ville ha meg en runk og kikket på Facebook bildene til ei venninne av kona mi. Er dette innafor? Har for ordens skyld aldri hatt noen planer om å ligge med konas venninner. Anonymkode: ab109...68e Det er faktisk et seksuelt overgrep hvis hun på bildet ikke har gitt deg tilatelse. 1
Ferny Skrevet 26. september 2017 #59 Skrevet 26. september 2017 Dette går jo på fantasier, og det skader da ingen om man onanerer til bilder av andre enn partneren så lenge man ikke sier det til noen.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2017 #60 Skrevet 26. september 2017 13 minutes ago, Ferny said: Dette går jo på fantasier, og det skader da ingen om man onanerer til bilder av andre enn partneren så lenge man ikke sier det til noen. Det vil jo som regel være en viss sannsynlighet for at partneren finner ut av det om det er snakk om bilder. Det er så mange bilder man kan runke til, da synes jeg i hvert man bør velge noen man ikke har en relasjon til. De fleste synes vel det er bedre at partneren runker til en han aldri har møtt enn til en han møter i virkeligheten. Anonymkode: 596e8...9c7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå