Gå til innhold

Runket til bilde av konas venninne.

Fremhevede innlegg

Gjest Nordavind
Skrevet

Ingenting å bekymre seg over så lenge det kun er ens fantasi og man ikke forteller noen. Jeg har skutt folk i fantasien, skal jeg bures inne for drap?..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt - har gjort det mange ganger - er digg å runke til personer man kjenner, men ikke kan få... er jo digg å se dem smile på fine bilder mens det går for meg ....

Anonymkode: 8ad48...b07

Skrevet
5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hvorfor i alle dager fortalte du mannen din dette..? Annet enn for å såre han? Idioti.. så vennskapet er ødelagt mellom han og kompisen og du synes det er gøy? herregud.. 

Værsegod, her er en chillpill. Vi snakket om det, han spurte. Han sa forresten at han fant flere av mine venninner attraktive og sikkert hadde prøvd seg på de om han ikke var sammen med meg. Før du ber til høyere makter bør du lære deg å tenke litt mer komplekst!

Anonymkode: 46467...841

• Liker 3
Skrevet

jeg har hvertfall runket mens jeg har tenkt på søskenbarnet mitt flere ganger. Hun er deilig. En gang vi var på fest og drakk, håpte jeg nesten vi skulle havne i senga med hverandre. Tror egentlig ikke dette er så uvanlig og ille egentlig.

Anonymkode: aebc9...0d8

Skrevet

Jeg kaller deg utroskap ja. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes man går litt langt når man runker mens man fysisk ser på et bilde av en felles bekjent. I det minste burde man holde seg til et indre bilde av personen man tenner på, dvs bare se vedkommende i fantasien sin. Selv så har jeg fantasert om en felles mannlig venn. Men lar det bare være I hodet.

Anonymkode: 861ef...974

Skrevet

Hvoorfor skal man seksualisere alt og alle hele tida? Skjønner'e ikke.

Kunne ikke falle meg inn å tenke i de baner på venner eller familie av kjæresten, faktisk synes jeg tanken er helt absurd. Synes også at kjæresten kan holde seg for god for å runke til venninnene mine (og trur han og finner tanken litt absurd), det finnes da plenty anna/andre å tenke på. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Hvoorfor skal man seksualisere alt og alle hele tida? Skjønner'e ikke.

Kunne ikke falle meg inn å tenke i de baner på venner eller familie av kjæresten, faktisk synes jeg tanken er helt absurd. Synes også at kjæresten kan holde seg for god for å runke til venninnene mine (og trur han og finner tanken litt absurd), det finnes da plenty anna/andre å tenke på. 

Fordi det er deilig å, i kåtskapens øyeblikk, tenke på hvor deilig det hadde vært å gjøre det og det med både den ene og den andre. Jeg tror nok typen din også gjør det samme, bare at han ikke forteller deg det, han vet hvordan du ville reagert. Hehe ;) 

Anonymkode: 0a01e...2bc

• Liker 1
Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

Utroskap? Ikke i det hele tatt. Dama di har garantert fantasert om dine kompiser/brødre etc også.

Men du bør absolutt ikke fortelle henne om det.

Skrevet
Akkurat nå, LillaGorilla🐒 skrev:

Utroskap? Ikke i det hele tatt. Dama di har garantert fantasert om dine kompiser/brødre etc også.

Men du bør absolutt ikke fortelle henne om det.

Uh, nei, kvinner er langt mer uskyldige.

• Liker 1
Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uh, nei, kvinner er langt mer uskyldige.

Lev gjerne i den villfarelsen om det får deg til å føle deg bedre.😘

Skrevet

Tanken er fri, men hold det for deg selv. Såre greier det der.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er deilig å, i kåtskapens øyeblikk, tenke på hvor deilig det hadde vært å gjøre det og det med både den ene og den andre. Jeg tror nok typen din også gjør det samme, bare at han ikke forteller deg det, han vet hvordan du ville reagert. Hehe ;) 

;););););)

Skrevet

Herregud for noen svar da. Dette er fantasi & helt klart innafor:mynona:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Værsegod, her er en chillpill. Vi snakket om det, han spurte. Han sa forresten at han fant flere av mine venninner attraktive og sikkert hadde prøvd seg på de om han ikke var sammen med meg. Før du ber til høyere makter bør du lære deg å tenke litt mer komplekst!

Anonymkode: 46467...841

Åpenlyst tenkte ikke dere særlig langt eller "komplekst" heller, når dette resulterte i at kjæresten din kutta kontakt med kompisen sin. 

Skrevet

Jeg regner med at du vil synes det er greit om dine mannlige venner runker til bilder av din kone?

Anonymkode: 3f751...4fd

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg regner med at du vil synes det er greit om dine mannlige venner runker til bilder av din kone?

:eeeh: Uh, nei, bare nei!

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:eeeh: Uh, nei, bare nei!

Du er altså en hykler.

• Liker 3
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er altså en hykler.

Nei. For det er noe annet.

Skrevet

I fantasien er alt lov. 

Anonymkode: 5f111...b79

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...