penny_ Skrevet 29. september 2017 #21 Del Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev: Bare å spørre neste gang han er edru. Men hvis man vil ha fred samme kveld, så hjelper ikke det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 29. september 2017 #22 Del Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, penny_ skrev: Men hvis man vil ha fred samme kveld, så hjelper ikke det vettu Så utolmdoig. Bare btuk headset med støydemping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 29. september 2017 #23 Del Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev: Så utolmdoig. Bare btuk headset med støydemping. 1. Headset er ubehagelig å ha på i 8 timer +/- 2. Det burde ikke være nødvendig fordi det egentlig skal være stille 3. Ingen gidder å skaffe seg headset med støydemping i tilfelle man får bruk for det en gang når man ikke bruker det til vanlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dristu Skrevet 29. september 2017 #24 Del Skrevet 29. september 2017 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Bare å spørre neste gang han er edru. Da er det litt i det seneste laget å ringe for å avslutte festbråket.. Kan være greit å ha til en eventuell neste gang, men da er det jo likså greit å bare fortelle naboen at neste gang må de ta det litt roligere istedenfor å spørre etter telefonnummeret. Litt teit å ringe på til naboen og si "Hei! Kan jeg få telefonnummeret ditt, sånn at jeg kan ringe deg å klage på deg neste gang du har fest?". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 29. september 2017 #25 Del Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, Dristu skrev: Da er det litt i det seneste laget å ringe for å avslutte festbråket.. Kan være greit å ha til en eventuell neste gang, men da er det jo likså greit å bare fortelle naboen at neste gang må de ta det litt roligere istedenfor å spørre etter telefonnummeret. Litt teit å ringe på til naboen og si "Hei! Kan jeg få telefonnummeret ditt, sånn at jeg kan ringe deg å klage på deg neste gang du har fest?". Selvsagt ber du om å låne en hundrings til kollekten på søndag. Så.spør du om nummeret så du får vipse pengene tilbake. Det er lov å ha litt takt og tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dristu Skrevet 29. september 2017 #26 Del Skrevet 29. september 2017 1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev: Selvsagt ber du om å låne en hundrings til kollekten på søndag. Så.spør du om nummeret så du får vipse pengene tilbake. Det er lov å ha litt takt og tone. Sjeldent jeg har stått opp i rett tidspunkt til å rekke kollekten på søndager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 29. september 2017 #27 Del Skrevet 29. september 2017 På 24.9.2017 den 22.03, Mystix skrev: Nei, men de kommer å ringer på hos deg etter de har vært å snakket med naboen for å informere og da er det jo ikke så forferdelig vanskelig for naboen og legge sammen 2+2. Nei, det pleier de ikke å gjøre. Jeg har selv sendt politiet på naboen når festwnaldri tok slutt. Hørte aldri noe tilbake fra politiet, o* det trengte jeg jo heller ikke, da jeg hørte at nusikkenble skrudd av, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 29. september 2017 #28 Del Skrevet 29. september 2017 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Hvorfor ikke bare ringe naboen? Når man har med så "blåste" mennesker å gjøre, som ikke har normal folkeskikk og klarer å følge enkle regler i samfunnet - ser ikke jeg noen grunn til å snakke med dem. Jeg hadde heller ikke spurt naboen om å slutte å klippe plen på søndag, men ringt politiet. Hva skulle jeg sagt til naboen da? "Vet du hvilken dag det er i dag??". "Har du hørt om helligdagsfred?" Nei, når mennesker ikke forstår så grunnleggende ting, orker ikke jeg å bruke energi på å si noe til dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå