Gå til innhold

Nå har jeg ringt politiet og klaga på nabobråk

Vakkertliv

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Bare å spørre neste gang han er edru.

Men hvis man vil ha fred samme kveld, så hjelper ikke det vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, penny_ skrev:

Men hvis man vil ha fred samme kveld, så hjelper ikke det vettu ;)

Så utolmdoig. Bare btuk headset med støydemping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Så utolmdoig. Bare btuk headset med støydemping.

1. Headset er ubehagelig å ha på i 8 timer +/-

2. Det burde ikke være nødvendig fordi det egentlig skal være stille

3. Ingen gidder å skaffe seg headset med støydemping i tilfelle man får bruk for det en gang når man ikke bruker det til vanlig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, abrasiveRefraction skrev:

Bare å spørre neste gang han er edru.

Da er det litt i det seneste laget å ringe for å avslutte festbråket.. Kan være greit å ha til en eventuell neste gang, men da er det jo likså greit å bare fortelle naboen at neste gang må de ta det litt roligere istedenfor å spørre etter telefonnummeret. Litt teit å ringe på til naboen og si "Hei! Kan jeg få  telefonnummeret ditt, sånn at jeg kan ringe deg å klage på deg neste gang du har fest?".  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dristu skrev:

Da er det litt i det seneste laget å ringe for å avslutte festbråket.. Kan være greit å ha til en eventuell neste gang, men da er det jo likså greit å bare fortelle naboen at neste gang må de ta det litt roligere istedenfor å spørre etter telefonnummeret. Litt teit å ringe på til naboen og si "Hei! Kan jeg få  telefonnummeret ditt, sånn at jeg kan ringe deg å klage på deg neste gang du har fest?".  

Selvsagt ber du om å låne en hundrings til kollekten på søndag. Så.spør du om nummeret så du får vipse pengene tilbake.

Det er lov å ha litt takt og tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Selvsagt ber du om å låne en hundrings til kollekten på søndag. Så.spør du om nummeret så du får vipse pengene tilbake.

Det er lov å ha litt takt og tone.

Sjeldent jeg har stått opp i rett tidspunkt til å rekke kollekten på søndager... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.9.2017 den 22.03, Mystix skrev:

Nei, men de kommer å ringer på hos deg etter de har vært å snakket med naboen for å informere og da er det jo ikke så forferdelig vanskelig for naboen og legge sammen 2+2.

Nei, det pleier de ikke å gjøre. Jeg har selv sendt politiet på naboen når festwnaldri tok slutt. Hørte aldri noe tilbake fra politiet, o* det trengte jeg jo heller ikke, da jeg hørte at nusikkenble skrudd av,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, abrasiveRefraction skrev:

Hvorfor ikke bare ringe naboen?

Når man har med så "blåste" mennesker å gjøre, som ikke har normal folkeskikk og klarer å følge enkle regler i samfunnet - ser ikke jeg noen grunn til å snakke med dem.

Jeg hadde heller ikke spurt naboen om å slutte å klippe plen på søndag, men ringt politiet. Hva skulle jeg sagt til naboen da? "Vet du hvilken dag det er i dag??". "Har du hørt om helligdagsfred?" Nei, når mennesker ikke forstår så grunnleggende ting, orker ikke jeg å bruke energi på å si noe til dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...