Vakkertliv Skrevet 24. september 2017 #1 Del Skrevet 24. september 2017 (endret) Da naboen har fest og nekter å slå ned musikken. Allsang på full guffe Men kommer de til å si at "Mina Jensen" har ringt og klagd på dere?:s Endret 24. september 2017 av Vakkertliv Ble feil innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 24. september 2017 #2 Del Skrevet 24. september 2017 Nei, de får kun beskjed om at det er kommet inn klage. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #3 Del Skrevet 24. september 2017 Ja det ble nok veldig feil det forrige innlegget du. Du får prøve å kose deg så godt du kan i disse tider. Anonymkode: 61232...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkertliv Skrevet 24. september 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 24. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det ble nok veldig feil det forrige innlegget du. Du får prøve å kose deg så godt du kan i disse tider. Anonymkode: 61232...a33 😂 Ja, skjønner ikke helt hvor det kommer fra😂 Noe jeg har skrevet før en gang også kom det opp automatisk da jeg trykket feil. Skjønte ikke helt hvordan man slettet det heller:( 4 minutter siden, Nastine skrev: Nei, de får kun beskjed om at det er kommet inn klage. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #5 Del Skrevet 24. september 2017 3 minutter siden, Vakkertliv skrev: 😂 Ja, skjønner ikke helt hvor det kommer fra😂 Noe jeg har skrevet før en gang også kom det opp automatisk da jeg trykket feil. Skjønte ikke helt hvordan man slettet det heller:( Sånn er det noen ganger. Greit å ha beina i to leire så man er sikret. Anonymkode: 61232...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #6 Del Skrevet 24. september 2017 Har du vært der minst to ganger å bedt han face to face om å skru ned da? Er så sinnsykt feig å ringe politiet med en gang Anonymkode: 0ebcc...31b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #7 Del Skrevet 24. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært der minst to ganger å bedt han face to face om å skru ned da? Er så sinnsykt feig å ringe politiet med en gang Anonymkode: 0ebcc...31b Er det? Selv gikk jeg bort til festbråk en gang. Da ble jeg slått ned. Neste gang ringer jeg politi med en gang. Så får jeg være så feig du bare syns.. Anonymkode: d391c...0ae 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #8 Del Skrevet 24. september 2017 Folk har blitt drept etter klaging på festbråk, og utsatt for vold. Hvorfor skal man løpe rundt for å bevise at man ikke er feig når man vet at slik kan skje? Egensikkerhet er viktigst. Dessuten er det eneste måten enkelte kanskje lærer å dempe seg litt... Anonymkode: 26f70...438 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #9 Del Skrevet 24. september 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært der minst to ganger å bedt han face to face om å skru ned da? Er så sinnsykt feig å ringe politiet med en gang Anonymkode: 0ebcc...31b http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mann-32-slaatt-ned-etter-naboklage-doede-i-natt/a/10097370/ Virker ikke som du er den skarpeste kniven i skuffen anonym 31b Anonymkode: 7275e...e0f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2017 #10 Del Skrevet 24. september 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vært der minst to ganger å bedt han face to face om å skru ned da? Er så sinnsykt feig å ringe politiet med en gang Anonymkode: 0ebcc...31b Det er ikke alltid så lurt å ringe på hos folk for å be dem dempe seg. Tro meg. Jeg fikk en knyttneve midt i ansiktet da jeg ringte på og spurte vennlig om de kunne dempe musikken Anonymkode: 1dc27...986 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. september 2017 #11 Del Skrevet 24. september 2017 18 timer siden, Vakkertliv skrev: Da naboen har fest og nekter å slå ned musikken. Allsang på full guffe Men kommer de til å si at "Mina Jensen" har ringt og klagd på dere?:s Nei, men de kommer å ringer på hos deg etter de har vært å snakket med naboen for å informere og da er det jo ikke så forferdelig vanskelig for naboen og legge sammen 2+2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #12 Del Skrevet 25. september 2017 Det går an å ha litt toleranse og la de kose seg også. Man trenger ikke nødvendigvis å ta affære med en gang klokken er passert et minutt over. Jeg har vært med på at naboer både har pusset opp og hatt fest til langt over tiden som er tillatt i borettslaget og loven, men tenker som så at for å beholde freden og godt naboskapn så lar jeg det bare passere, og jeg ligger ikke og irriterer meg heller. Er jeg ordentlig trett, så sover jeg som en stein likevel. Hadde jeg irritert meg kunne jeg heller tatt det opp dagen etter. Men jeg kan være enig i at det er respektløst hvis det er en gjenganger eller skjer dagen før man skal på arbeid og slike ting. En ting er det som skjer "en gang i blant", en annen ting er konsekvent bråk annenhver helg. Anonymkode: ac0e7...0f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #13 Del Skrevet 25. september 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går an å ha litt toleranse og la de kose seg også. Man trenger ikke nødvendigvis å ta affære med en gang klokken er passert et minutt over. Jeg har vært med på at naboer både har pusset opp og hatt fest til langt over tiden som er tillatt i borettslaget og loven, men tenker som så at for å beholde freden og godt naboskapn så lar jeg det bare passere, og jeg ligger ikke og irriterer meg heller. Er jeg ordentlig trett, så sover jeg som en stein likevel. Hadde jeg irritert meg kunne jeg heller tatt det opp dagen etter. Men jeg kan være enig i at det er respektløst hvis det er en gjenganger eller skjer dagen før man skal på arbeid og slike ting. En ting er det som skjer "en gang i blant", en annen ting er konsekvent bråk annenhver helg. Anonymkode: ac0e7...0f6 Et minutt over? Dette var altså klokken 3 på natten. Anonymkode: 0f41e...44d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #14 Del Skrevet 27. september 2017 På 25.09.2017 den 17.21, AnonymBruker skrev: Det går an å ha litt toleranse og la de kose seg også. Man trenger ikke nødvendigvis å ta affære med en gang klokken er passert et minutt over. Jeg har vært med på at naboer både har pusset opp og hatt fest til langt over tiden som er tillatt i borettslaget og loven, men tenker som så at for å beholde freden og godt naboskapn så lar jeg det bare passere, og jeg ligger ikke og irriterer meg heller. Er jeg ordentlig trett, så sover jeg som en stein likevel. Hadde jeg irritert meg kunne jeg heller tatt det opp dagen etter. Men jeg kan være enig i at det er respektløst hvis det er en gjenganger eller skjer dagen før man skal på arbeid og slike ting. En ting er det som skjer "en gang i blant", en annen ting er konsekvent bråk annenhver helg. Anonymkode: ac0e7...0f6 Hva om en skal på jobb lørdag/søndag morgen. Har fått med meg at det skal være noe festival rett ovenfor oss på fredag. Håper de gir seg i to tiden, og at det ikke blir mye trakk ved huset vårt. Anonymkode: f3641...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #15 Del Skrevet 29. september 2017 Jeg ringte politiet en gang. De som bodde over meg festet i ukedagene og jeg skulle opp på jobb kl 06. Etter flere tilfeller der jeg ikke hadde fått sovet noe før jeg måtte på jobb, ringte jeg tilslutt politiet. Jeg hadde ikke klagd til de først, for det turte jeg ikke. Politiet kom, festen roet seg, og politiet kom ikke på døren min for å fortelle, de ringte meg opp igjen for å fortelle. Om fyren som eide leiligheten visste det var meg vet jeg ikke, han var like blid og sa hei senere. Nå flyttet jeg av andre grunner ikke lenge etterpå, så vet ikke om politibesøket gjorde sitt til at det ikke ble mer fester i ukedagene. Anonymkode: 8d7fe...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 29. september 2017 #16 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) På 25.9.2017 den 17.21, AnonymBruker skrev: Det går an å ha litt toleranse og la de kose seg også. Man trenger ikke nødvendigvis å ta affære med en gang klokken er passert et minutt over. Jeg har vært med på at naboer både har pusset opp og hatt fest til langt over tiden som er tillatt i borettslaget og loven, men tenker som så at for å beholde freden og godt naboskapn så lar jeg det bare passere, og jeg ligger ikke og irriterer meg heller. Er jeg ordentlig trett, så sover jeg som en stein likevel. Hadde jeg irritert meg kunne jeg heller tatt det opp dagen etter. Men jeg kan være enig i at det er respektløst hvis det er en gjenganger eller skjer dagen før man skal på arbeid og slike ting. En ting er det som skjer "en gang i blant", en annen ting er konsekvent bråk annenhver helg. Anonymkode: ac0e7...0f6 Nettopp, det er det langt i fra alle som gjør. Derfor må man klage for å få fred og ro slik at man faktisk får sove. Dersom man får sove så er det jo ikke et problem. Jeg blir ikke irritert pga støyen, men pga at jeg ikke får sove. Endret 29. september 2017 av penny_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dristu Skrevet 29. september 2017 #17 Del Skrevet 29. september 2017 På 24.9.2017 den 4.00, AnonymBruker skrev: Har du vært der minst to ganger å bedt han face to face om å skru ned da? Er så sinnsykt feig å ringe politiet med en gang Anonymkode: 0ebcc...31b Er jo litt feigt å skrive sånt anonymt også, syns du ikke? Faktisk kan det være smartest å ringe politiet, er ikke alltid mennesker reagerer positivt på klager, spesielt ikke med en del alkohol innabords. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 29. september 2017 #18 Del Skrevet 29. september 2017 9 minutter siden, Dristu skrev: Er jo litt feigt å skrive sånt anonymt også, syns du ikke? Faktisk kan det være smartest å ringe politiet, er ikke alltid mennesker reagerer positivt på klager, spesielt ikke med en del alkohol innabords. Hvorfor ikke bare ringe naboen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 29. september 2017 #19 Del Skrevet 29. september 2017 (endret) Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev: Hvorfor ikke bare ringe naboen? Kanskje man ikke har nummeret, kanskje det ikke finnes i telefonkatalogen, kanskje naboen ikke tar telefonen osv. Trenger du flere eksempler? Endret 29. september 2017 av penny_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 29. september 2017 #20 Del Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, penny_ skrev: Kanskje man ikke har nummeret, kanskje det ikke finnes i telefonkatalogen, kanskje naboen ikke tar telefonen osv. Bare å spørre neste gang han er edru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå