Kollontaj Skrevet 27. september 2017 #261 Del Skrevet 27. september 2017 Jeg opplever at kritikere i CBE-tråden gang på gang, når CBE.no- forsvarere kommer inn, svarer pedagogisk og med kilder, redegjør for historikken og i det store og hele viser stor tålmodighet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 27. september 2017 #262 Del Skrevet 27. september 2017 Just now, jabx said: Og du dunker deg selv febrilsk på ryggen, som om du går på evigvarende batterier. Hahaha hææ? Takk for at du fikk meg til å smile, iallfall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 27. september 2017 #263 Del Skrevet 27. september 2017 Kan alle puste med magen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. september 2017 #264 Del Skrevet 27. september 2017 3 minutter siden, CecilieX skrev: Kan alle puste med magen nå? Jepp. will do. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 27. september 2017 #265 Del Skrevet 27. september 2017 3 minutter siden, CecilieX skrev: Kan alle puste med magen nå? Kan jeg igjen prøve å oppfordre noen til å starte en ny debatt på dette? Som Ari ville sagt: kan noen kaste hansken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 27. september 2017 #266 Del Skrevet 27. september 2017 4 minutes ago, CecilieX said: Kan alle puste med magen nå? Vi demonstrerer hvor grensen for engasjement går. Åpenbart veldig, veldig langt ute. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 27. september 2017 #267 Del Skrevet 27. september 2017 1 time siden, jabx skrev: Man kverner på de samme sakene fordi bloggerne gjør de samme overtrampene igjen og igjen og igjen i det uendelige. Det er latterlig av deg å angripe kritikerne for bloggernes evig gjentakende overtramp. Takk for komplimentet! Kommer dere noen vei med denne kritikken? Å gjøre samme ting om igjen og om igjen og forvente et annet resultat er ikke akkurat en produktiv fremgangsmåte. Skriv leserinnlegg i avisene, driv lobbyvirksomhet overfor politikere for å få tydeliggjort lovgivningen, få forbrukerrådet, barneombudet i tale. Det er sånn man endrer på ting, å overvåke blogger for å finne alle feil og rapportere dem her inne er ikke en fremgangsmåte som virker tydeligvis. Så om du er genuint opptatt av dette så finn en bedre løsning! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfrua Skrevet 27. september 2017 #268 Del Skrevet 27. september 2017 1 time siden, Bloggleseren skrev: Altså, jeg blir så oppgitt. Takk for det, etter at jeg har motet meg opp til å beskrive min opplevelse av å være i et mindretall i denne tråden i dag. Mens de åpenbare hersketeknikkene som har blitt brukt mot meg, de ser du altså ingen grunn til å reagere på. Helt fantastisk at du greier å holde deg saklig👏 Problemet med denne siteringen av oss som kommer inn fra sidelinjen med en annen mening, er at det blir helt umulig å fortsette å diskutere sak, fordi hver setning er plukket fra hverandre, analysert og kritisert så til de grader at du utelukkende blir sittende igjen å forsvare deg. DET ødelegger en tråd i mine øyne! man kan ikke være så sinnsykt vanskelig i en diskusjon at man lager en sak ut av hver minste lille ting. Da er du mere opptatt av å krangle og finne feil enn å diskutere sak. Å rapportere for brukerdebatt, når man selv ofte er den som indirekte bidrar til dette, er dårlig debattskikk! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfrua Skrevet 27. september 2017 #269 Del Skrevet 27. september 2017 48 minutter siden, Bloggleseren skrev: Vi demonstrerer hvor grensen for engasjement går. Åpenbart veldig, veldig langt ute. 😅😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 27. september 2017 #270 Del Skrevet 27. september 2017 1 time siden, Kollontaj skrev: Jeg opplever at kritikere i CBE-tråden gang på gang, når CBE.no- forsvarere kommer inn, svarer pedagogisk og med kilder, redegjør for historikken og i det store og hele viser stor tålmodighet. Det stemmer overhode ikke med virkeligheten, men jeg er ikke overrasket over at du tror det er slik. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. september 2017 #271 Del Skrevet 27. september 2017 2 minutter siden, Levina skrev: Det stemmer overhode ikke med virkeligheten, men jeg er ikke overrasket over at du tror det er slik. Jeg tror ikke, jeg har lest det. Er din virkelighet mer reell enn min? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. september 2017 #272 Del Skrevet 27. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 27. september 2017 #273 Del Skrevet 27. september 2017 Før denne tråden eventuelt fisler ut i den store glemselen, tusen takk til @Shopgirl2014, @Sugemerke, @LilleSnupp, @Tabris og @Husfrua for hyggelige tilbakemeldinger her i tråden i kveld (håper jeg ikke har glemt noen). Jeg ble veldig glad for det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. september 2017 #274 Del Skrevet 27. september 2017 1 time siden, Chenet skrev: Takk for komplimentet! Kommer dere noen vei med denne kritikken? Å gjøre samme ting om igjen og om igjen og forvente et annet resultat er ikke akkurat en produktiv fremgangsmåte. Skriv leserinnlegg i avisene, driv lobbyvirksomhet overfor politikere for å få tydeliggjort lovgivningen, få forbrukerrådet, barneombudet i tale. Det er sånn man endrer på ting, å overvåke blogger for å finne alle feil og rapportere dem her inne er ikke en fremgangsmåte som virker tydeligvis. Så om du er genuint opptatt av dette så finn en bedre løsning! Tvert imot, å stadig minne folk på at de fortsetter med det samme er meget bra og kan bidra til å trekke oppmerksomhet mot det. Hva vet du om hva folk har gjort, forresten? Skjerp deg. Kompliment? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. september 2017 #275 Del Skrevet 27. september 2017 19 minutter siden, Bloggleseren skrev: Før denne tråden eventuelt fisler ut i den store glemselen, tusen takk til @Shopgirl2014, @Sugemerke, @LilleSnupp, @Tabris og @Husfrua for hyggelige tilbakemeldinger her i tråden i kveld (håper jeg ikke har glemt noen). Jeg ble veldig glad for det. Pussig, for ikke så lenge siden var det høylytt klaging over gruppetilhørighet fra samme gjengen. Nå har pipa en annen lyd, gitt! Dobbeltmoralen til de fanatiske blogger-forsvarerne har visst ingen grenser. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. september 2017 #276 Del Skrevet 27. september 2017 53 minutter siden, Husfrua skrev: Problemet med denne siteringen av oss som kommer inn fra sidelinjen med en annen mening, er at det blir helt umulig å fortsette å diskutere sak, fordi hver setning er plukket fra hverandre, analysert og kritisert så til de grader at du utelukkende blir sittende igjen å forsvare deg. DET ødelegger en tråd i mine øyne! Problemet er at dere ikke kommer inn fra sidelinjen, men har angrep, hersketeknikker og forsøk på å fremstille kritikerne i verst mulig lys som utgangspunkt. Dere hopper rett inn og kjemper med nebb og klør for å "umyndiggjøre" kritikerne, blant annet med å beskylde dem for å bare ønske gruppetilhørighet, og hva det nå enn er dere dikter opp for å slippe å forholde dere til selve saken. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husfrua Skrevet 27. september 2017 #277 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) 2 minutter siden, jabx skrev: Problemet er at dere ikke kommer inn fra sidelinjen, men har angrep, hersketeknikker og forsøk på å fremstille kritikerne i verst mulig lys som utgangspunkt. Dere hopper rett inn og kjemper med nebb og klør for å "umyndiggjøre" kritikerne, blant annet med å beskylde dem for å bare ønske gruppetilhørighet, og hva det nå enn er dere dikter opp for å slippe å forholde dere til selve saken. Tror du har gått glipp av mye og henger deg opp i noen få ting her.. jeg kan heller ikke se at noen er stort bedre enn andre her, foruten de som greier å svare saklig, tross idiotsvar.. har du overhodet noe konstruktivt å bidra med i debatten i stedet for å mjæle om det samme?? Endret 27. september 2017 av Husfrua 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 27. september 2017 #278 Del Skrevet 27. september 2017 (endret) Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Slike spørsmål kan tas på PM eller Ris og Ros. Mynona, mod. Endret 27. september 2017 av Mynona Igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. september 2017 #279 Del Skrevet 27. september 2017 26 minutter siden, Husfrua skrev: Tror du har gått glipp av mye og henger deg opp i noen få ting her.. jeg kan heller ikke se at noen er stort bedre enn andre her, foruten de som greier å svare saklig, tross idiotsvar.. har du overhodet noe konstruktivt å bidra med i debatten i stedet for å mjæle om det samme?? Hvorfor er det greit at du og dine "mjæler om det samme", men ikke meg? Jeg har ikke gått glipp av så veldig mye. Jeg kjenner igjen XXDL-taktikken. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 27. september 2017 #280 Del Skrevet 27. september 2017 18 minutes ago, jabx said: Pussig, for ikke så lenge siden var det høylytt klaging over gruppetilhørighet fra samme gjengen. Nå har pipa en annen lyd, gitt! Dobbeltmoralen til de fanatiske blogger-forsvarerne har visst ingen grenser. Det gjør meg ingenting at du skriver dette her, for, vel, du skriver mye rart (sorry, not sorry, men sånn er det nå en gang). Men det jeg lurer på er, hvem er disse ti menneskene som har gitt denne kommentaren likes? Noen som har lyst til å vedstå seg det og forklare hvor parallellen er? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg