Gå til innhold

Deres siste måltid

Fremhevede innlegg

• 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt:

Marinerte scampi

Tunfisk med søtpotetmos

Indrefilet med fløtegratinerte poteter, rømmesaus, champignon, løk og brokkoli.

Haagen Dazs "cookies and creme"is

Dronning Maud fromasje

Da hadde jeg vært mett!! Hehe...

Skrevet (endret)

Hmm, kanskje en god biff med masse tilbehør, eller en herlig marokkansk lammetagine. Og en skikkelig saftig sjokoladekake til dessert.Tror jeg hadde hatt problemer med å bestemme meg, det finnes så mye god mat.

Endret av Arkana
Skrevet

Ja, når jeg tenker på det kunne jeg også tenke meg pinnekjøtt, lammefrikasse`, Kjøtt og suppe, steinbit, blåskjell, kamskjell og, og, og.....

Skrevet (endret)

Taco - helt klart! Eller calzone. Hmm.. Og varm eplekake med is til dessert.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Gjest Gjesta
Skrevet

Raclette. Da fikk jeg litt av alt.

Dessert måtte blitt hjemmelaget karamellpudding, og jordbær med fløte.

Skrevet
Blir sulten av å lese denne tråden, altså!!!

Tror det måtte blitt en skikkelig schvær buffe, slik at jeg kunne spist litt av alt!

:ler:

Tror jeg ville hatt buffe jeg også ja! :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

For et vanskelig spørsmål! Tror jeg ville bedt om en kombinasjonsmeny med syrlig thaisuppe m/scampi, en bitteliten stekt loffskive med pesto, hvitløk, tomat og mozarella, et stykke indrefilet m hvitløkssmør, stekt løk og champignonstuing, noen gode tapas og dimsum-stykker, ett lite stykke pizza med blåskimmelost, litt mørt rådyrkjøtt med tyttebær, også et saftig og mektig sjokoladekakestykke og en god caffe latte til slutt. :sjenert:

Skrevet

jeg ville hatt pinnekjøtt og sjokoladekake, sjokoladepudding/fromasj og en god cappuchino til..

Skrevet

Da ville jeg spise Chicken Tikka Masala på favorittrestauranten min i Indianapolis (som jeg åpenbart får spist alt for sjelden)

Skrevet
Blir sulten av å lese denne tråden, altså!!!

Tror det måtte blitt en skikkelig schvær buffe, slik at jeg kunne spist litt av alt!

:ler:

Helt enig, men den skulle ikke inneholdt sjømat, får eller spekemat av noe slag. Og det kunne godt vært flere desserter enn mat ;)

Skrevet

Hmm så mye godt og så vanskelig å velge..

Paella eller pinnekjøtt tror jeg.. Hjemme hos meg er det nemli bare jeg som spiser paella og da blir det ikke til at jeg lager det så ofte akkurat!

Gjest LoisLane
Skrevet

Grøt, ingen tvil.

Godt sukkerlag, et lett kaneldryss og deilig smørøye. :)

Mitt eneste problem: Risengryns- eller fløyelsgrøt?

Etter det skulle jeg hatt en ekstremt overdådig dessert- og kakebuffet! Hvilken rolle spiller det om man spiser seg kvalm på sitt siste måltid? ;)

Gjest GreenSky
Skrevet

Vin, ost og kjeks. (særlig siden jeg er allergisk mot melk og har ikke spist ost på åresvis!)

Gjest Gjest
Skrevet

Hummer med godt tilbehør, champagne til drikke. Til dessert: sjokolademousse med daimbiter og en kald øl.

Skrevet

Pastasalat!!!

Med pasta penne i hjemmelaget pesto, og mozzarella og salatblader og gode tomater og parmaskinke og ristede pinjekjerner.

:sikle:

Skrevet

Er det bare jeg som ikke syns dette passet her inne??

Skrevet
Er det bare jeg som ikke syns dette passet her inne??

Hvorfor passer det ikke her inne? Og hvor skulle det ellers ligget?

• 3 måneder senere...
Gjest Varg-Menja
Skrevet

Uten tvil:

Økologisk indrefilet fra storfe, med smørdampede økologiske grønnsaker (potet, gulrot, blomkål), og en fløtesaus lagd fra grunnen av. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...